Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ha nincs ló...jó a szamár is mi??? Na mi is megvoltunk elegen tegnap a méréshez... :) :lol:

Migyár' gondoltam... :)

Elküldve
Szerintem ez még szerencsére elég messze van. Ahhoz jópár komoly balesetnek kell történnie ordítóan egyértelműen a böszött erős utólagos motor - gyenge fék stb párosítása miatt, hogy erre figyelni kezdjenek...

Azt te csak hiszed. Nem légből kapom ezeket az infókat. :D Hidd el, talán már idén fogod hallani a

híradóban, hogy temetik a motorcserés és egyéb ilyen nyalánkságos tuning verdákat... :lol:

Másrészt a motor beépítése is minden további nélkül szabad, csak forgalomban nem használhatod. (Csak hogy vmi rendkívül okosat mondjak én is...) :)

Különben is Gabi, ne legyé' má ilyen vészmadár!!! :) Nehogymá eredetvizsgáló állomást állítsanak föl az út szélén... :lol:

Még jót virulsz ezen, közben már dolgoznak ilyen mobil állomások. :)

Ha megnézed a Köhém rendeleteket, abban világosan le van írva, hogy mit szabad és mit nem.

Illetve hogy amit szabad, azt is milyen keretek között. És az hogy egy 1.4 vagy 1.6 verdába 2.0

motor kerüljön, elég húzós kör, főleg anyagilag (milliós nagyságrendű), persze hogy legális legyen.

Fekete-fehéren le vannak írva a szabályok, és ezek szerint fog dolgozni a kpm is. Amelyik

autóban meg nem stimmt a motorszám a forgalmihoz képest, hát annak asszem izgalmas

élete lesz ezután, mert több hivatal is fel fogja jelenteni, ahogy egy előttem szóló már felvázolta.

És általában egy "tuning" autó, a zöldkártyát leszámítva megfelel mindennek.

Ezt pont a te szádból halljuk... :D :D :D

Ugye nem gondoltad komolyan így jobban belegondolva? :)

Elküldve

Nekem volt pofám egy ilyen mobil vizsgálóállomás mellett megállni, és megkérdezni, hogy mégis miaretket méricskélnek. Azt mondták, hogy teherautók tengelyterhelését, mást nem. Persze innen csak egy lépés az egyebek nézegetése is :lol:

Igaz, én könnyen vagyok pofátlan, mert a forgalmiban c20xe, a kocsiban c20xe, ültetve gyak. már nincs, van rajta katalizátor, nem is fingik nagyon büdöset a paripa, zöldkártyát is szokott kapni békésen...

Elküldve
Ezt pont a te szádból halljuk... :) :) :)

Ugye nem gondoltad komolyan így jobban belegondolva? :lol:

Azért azt még be merem vállalni, hogy az enyém nem pont az átlag.

A legtöbben se fólia, se xenon, se semmi. Csak egy felni, pár gagyisztikus optikai kiegészítő, meg egy hátsó dob. Ha van egy ilyen autót, az már bőven tuning itthon. :)

Elküldve
Nekem volt pofám egy ilyen mobil vizsgálóállomás mellett megállni, és megkérdezni, hogy mégis miaretket méricskélnek. Azt mondták, hogy teherautók tengelyterhelését, mást nem. Persze innen csak egy lépés az egyebek nézegetése is :lol:

Pont abból indult a téma, hogy eddig még csak súlyt és kipufogógázt mértek, ezután pedig nemsokára

fő vizsgálati téma lesz az átalakítások legálissága. :)

Elküldve
Azért azt még be merem vállalni, hogy az enyém nem pont az átlag.

A legtöbbben se fólia, se xenon, se semmi. Csak egy felni, pár gagyisztikus optikai kiegészítő, meg egy hátsó dob. Ha van egy ilyen autót, az már bőven tuning itthon. :lol:

Tuning, csak nem motor, hanem optikai. Azért nehogy már csak akkor legyen valami tuning, ha komolyan meg van változtatva. Pont ezért van az, hogy van optikai tuning, és van a teljesítmény tuning. szerintem

Elküldve
Pont abból indult a téma, hogy eddig még csak súlyt és kipufogógázt mértek, ezután pedig nemsokára

fő vizsgálati téma lesz az átalakítások legálissága. :lol:

Nem is ellenvetésként írtam :)

Elküldve
A legtöbbben se fólia, se xenon, se semmi. Csak egy felni, pár gagyisztikus optikai kiegészítő, meg egy hátsó dob. Ha van egy ilyen autót, az már bőven tuning itthon. :)

Nem a fólia lesz szerintem az elsődleges ok...

De ha megnézem, már a klubon belül is elég sok embert találok, akinek nagyobb motor van

az eredetinél az autójában, persze legális papírok nélkül...

És pl eredetileg légzsákos kormány helyett csak légzsákos lehet... max 10%-al kisebb átmérővel...

Vagy mondjuk egy 17-es felni abszolút illegál egy astrán...

Aztán meg ott vannak a népszerű sportűlések, esetleg 3-4 pontos sportövek. Ez mind illegál...

De még sorolhatnám reggelig.

És az ne legyen mérvadó, hogy a rendőrök nem szóltak eddig érte, mert a kpm-esek már

fognak. :)

Azért hozzáteszem, nem szándékom a vészmadárkodás, csak szeretném felhívni az érintettek

figyelmét, hogy nem egy helyről kaptam az utóbbi időben infót arról, hogy erre rá fognak menni. :lol:

Elküldve

Én legalább nem adócsalok... :)

Az ülést meg kormányt, felnit ültetést...meg csak kimagyaráznám...mint ahogy már állított meg KPM a turbóval...és eljöttem 3000 froncsi büntivel, mert nem volt fennt a rendszám... :lol:

Elküldve
Azért hozzáteszem, nem szándékom a vészmadárkodás, csak szeretném felhívni az érintettek

figyelmét, hogy nem egy helyről kaptam az utóbbi időben infót arról, hogy erre rá fognak menni. :lol:

biztos van realitás abban amit mondasz de egy motorszám eltüntetése megoldja a problémát aztán meg elküldik a kocsit eredetvizsgára és kap egy AF-et....persze ahol tipusazonos motor van...nem mondjuk egy c20xe ascona

a karburátoros autóból injektoros lett az meg sztem nem engedélyköteles....

Elküldve
biztos van realitás abban amit mondasz de egy motorszám eltüntetése megoldja a problémát aztán meg elküldik a kocsit eredetvizsgára és kap egy AF-et....persze ahol tipusazonos motor van...nem mondjuk egy c20xe ascona

a karburátoros autóból injektoros lett az meg sztem nem engedélyköteles....

:lol: :) :) itt az igazság

Elküldve
Tuning, csak nem motor, hanem optikai. Azért nehogy már csak akkor legyen valami tuning, ha komolyan meg van változtatva. Pont ezért van az, hogy van optikai tuning, és van a teljesítmény tuning. szerintem

Hát ha neked tuning egy ragasztott műanyag "ál levegő-beömlő", akkor harjá. :lol:

Ezt még a KPM sem fogja annak tekinteni.

Elküldve

Amikor kicsit megemelkedett a légköri nyomás... :lol:

Ahhoz meg mi köze van...hogy mennyin használom...én sem baszogatom a parkolási társaságot, hogy nem adják vissza a pénzem, ha nem maradok annyit mint amennyit kifizettem...és jön egy másik ő is kifizeti ugyanazt, amit én már kifizettem...szal jobban teszik, ha békénhagynak, mert még a végén felhúzom magam...

:) :) :)

Elküldve
Pont abból indult a téma, hogy eddig még csak súlyt és kipufogógázt mértek, ezután pedig nemsokára

fő vizsgálati téma lesz az átalakítások legálissága. :lol:

Már most sem csak súlyt és kipuffogó gázt mérenk.

Elküldve
Hát ha neked tuning egy ragasztott műanyag "ál levegő-beömlő", akkor harjá. :D

Ezt még a KPM sem fogja annak tekinteni.

És ha a menetszéltől leszakad, mert nem megfelelően lett rögzítve??? És netalán megöl valakit? :lol:

Na ez a durva tuning... :)

Már most sem csak súlyt és kipuffogó gázt mérenk.

Tök 8 mi itt is csúnyán elvéreznénk... :)

Mondjuk annyi olaj rakódna le a mérőműszerükre, hogy még azt is kifizettetnék velem... :) :)

Elküldve
És ha a menetszéltől leszakad, mert nem megfelelően lett rögzítve??? És netalán megöl valakit? :lol:

ezért vagyok óvatosabb ha lehajtott tetővel megyek... a végén berpül a kocsiba a fél homasita :)

Elküldve
Hát ha neked tuning egy ragasztott műanyag "ál levegő-beömlő", akkor harjá. :)

Ezt még a KPM sem fogja annak tekinteni.

viszont az ültetés az nagyon nem legál :lol: persze erre megint nincsennek nálunk pontos szabályok

USA-ban van olyan állam, ahol a fényszóró magasságára van szabály, ha annál alacsonyabban van akkor kapod a ticketet

Elküldve
viszont az ültetés az nagyon nem legál :lol: persze erre megint nincsennek nálunk pontos szabályok

USA-ban van olyan állam, ahol a fényszóró magasságára van szabály, ha annál alacsonyabban van akkor kapod a ticketet

Miért ne lenne legál az ültetés? Mi az az ültetés?

Elküldve
viszont az ültetés az nagyon nem legál :lol: persze erre megint nincsennek nálunk pontos szabályok

USA-ban van olyan állam, ahol a fényszóró magasságára van szabály, ha annál alacsonyabban van akkor kapod a ticketet

Ezért kell az Airride... :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.