Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Egy 4.2 V8-at már nem biztos, hogy el tud csípni.Max. Antié.... Vagy Voszié! :lol:

Kérdezd csak meg Demót-t,hogy bevolt szarva a nagypofájú Dávidka(A8 4.2 V8) amikor Demó szólt neki,hogy gyorsuljon vele!Nem mert vele kiállni,miután látta,hogy Demó elpics@zta a VTi hondát is nem kicsit! :)

Végre egy jó ötlet! :)

Demó: ez elég nagy kihívás lenne? :) Veszek egy mocit és belerakjuk az enyimbe! :D

Elküldve

:lol: Na megjöttünk Voszival a mérésprojektből...

A legjobbam 13.96 volt, de hát a 60 láb még hagy kívánni valót maga után...jó szar lett...

Viszont megint jó kis végsebességeket mentem...

Hza jól emléxem a 13.96-hoz 174 km/h párosult...

De majd jön Voszibá, és jól felrakja a táblázatokat...de elöbb dolgoznia kell szegénynek...

Elküldve

höhö, 13,93-at ment a gyerek, meg még egyszer 14,00-t. egész ügyes slapec. mindjárt kitolom a diagramokat a dyno-ba. :lol:

(a gép a 13,96-ot írta ki, de valójában a diagramról leolvasható a pontos érték, ami általában 1-2 századdal eltér.)

Elküldve
:lol: Na megjöttünk Voszival a mérésprojektből...

A legjobbam 13.96 volt, de hát a 60 láb még hagy kívánni valót maga után...jó szar lett...

Viszont megint jó kis végsebességeket mentem...

Hza jól emléxem a 13.96-hoz 174 km/h párosult...

De majd jön Voszibá, és jól felrakja a táblázatokat...de elöbb dolgoznia kell szegénynek...

de a gumid nemigázán hiteles erre az idöre :)

Elküldve

Szerintem így 10 fok környékén elég jól érzik magukat a télik meg a nyáriak is.

Nekem most magához képest nagyon jól tapad a gumma. :lol:

Elküldve
Hogyhogy nem hiteleles??? :lol:

Voszi! Akkor nem is jött be a 13.96-os tipped... :)

mert a gumid nyári az idö pedig téli ez rengeteg no tapadás ok

Elküldve
A Sziget mellett ahol mértünk ott Voszi azt mondta, hogy 1.5 fok volt... :lol: és hideg is volt érzetre is... :)

Azt nem tudtam, hogy most volt a projekt én napközbenről, kora estéről beszéltem.

De különben is állat gumid van, ami még az A520-nál is jobb, úgyhogy erre már nem foghatsz semmit. :)

Elküldve
Azt nem tudtam, hogy most volt a projekt én napközbenről, kora estéről beszéltem.

De különben is állat gumid van, ami még az A520-nál is jobb, úgyhogy erre már nem foghatsz semmit. :D

:) :) :)

A Sziget mellett ahol mértünk ott Voszi azt mondta, hogy 1.5 fok volt... :lol: és hideg is volt érzetre is... :)

Azért 1.5 fokban a nyári kopott gumi biztos jól tapadhatott :D :D

Elküldve

Tom! Nézz már ki az ablakon, mert az elöbb amikor arra jártam, voltak ott szinesfémgyűjtők... bár láttam, hogy egy darabig nézték nézték, és közben azt mormolták:

"Há Dikk mán ez arany..."

"Dehogy arany, nem látod, hogy ez csupa rozsda!!! Á meg sem éri elvinni..."

:lol:

Elküldve
Tom! Nézz már ki az ablakon, mert az elöbb amikor arra jártam, voltak ott szinesfémgyűjtők... bár láttam, hogy egy darabig nézték nézték, és közben azt mormolták:

"Há Dikk mán ez arany..."

"Dehogy arany, nem látod, hogy ez csupa rozsda!!! Á meg sem éri elvinni..."

:)

Látod, Te meg tolod a pénzt a pagerbe, meg a műholdba. Én még ki is vetettem a pagert a Hernáddal. Tudat alatt... :lol:

Elküldve
Azért 1.5 fokban a nyári kopott gumi biztos jól tapadhatott :) :)

Én legalább ott voltam... :)

Érdekes, hogy még egyszer sem erőltetted, hogy mérj időt...mondjuk megértem... :) :lol:

Elküldve
Most állítólag kintről mocit hozhatsz és le is tudod normális áron papírozni!

Szerintem meg nem. Mármint nem tudod normális áron lepapírozni. Átalakításkor a regisztrációs adóról szóló törvény szerint kategóriaváltás esetén - amennyiben a jármű magasabb adókategóriába esik - az adókülönbözetet ki kell fizetni. Azaz, ha hivatalosan sikerül az 1.2 corsából 2.0-át csinálni, akkor a 2.0 regadójából kivonják az 1.2 regadóját, és a különbséget csengetned kell.

Ezen felül kell még elméletileg ugyebár terveztetés, engedélyeztetés, akármi de ezt Gábor biztos jobban tudja nálam.

Normális áron lepapírozni azt tudod (AZ ÉN OLVASATOMBAN TUDOD), ha ugyanolyan motorból veszel egy másikat. Tehát például kinyírod a gyári c20xe-t az Astrában, mert befőttesgumit fűztél bele vezérműszíj helyett :lol:, akkor vehetsz egy másik c20xe-t, és beleépítheted az ótóba. Csak forgalmi meg törzskönyv kell új, az is csak akkor, ha a az egyedi motorazonosító sorszámod (tehát a c20xe... UTÁNI rész, asszem 7 jegy) is nyilván van tartva.

Nem építhetsz viszont bele - hamár úgyis cseréled a motort - pl c25xe-t, vagy c20let-et, még akkor sem, ha jött ki azzal is gyárilag autó, tehát nem hivatkozhatsz arra, hogy Dél-Afrikában volt c20let astra gyárilag.

Persze ez az elmélet, gyakorlatban biztos máshogy néz ki, sosem csináltam és remélem nem is fogom. Viszont olvastam és jártam utána sokat.

Elküldve
Azt nem tudtam, hogy most volt a projekt én napközbenről, kora estéről beszéltem.

De különben is állat gumid van, ami még az A520-nál is jobb, úgyhogy erre már nem foghatsz semmit. :lol:

szerintem a nyárigumi nem jo most pláne idötmérni nem

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.