Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

De lebontottam volna - a motorja meg milyen jó lett volna a GTEben. Sz@r lett a kedvem.

Sőt hazafelé majdnem nekimentem egy szabálytalanul elémkanyarodó nőnek de aztán a satufék ellenére nem is dudáltam pedig megérdemelte volna hogy nekikoccanjak picit.

Na megyek beb@szok csá

Link to comment
Megosztás:

De lebontottam volna - a motorja meg milyen jó lett volna a GTEben. Sz@r lett a kedvem.

Sőt hazafelé majdnem nekimentem egy szabálytalanul elémkanyarodó nőnek de aztán a satufék ellenére nem is dudáltam pedig megérdemelte volna hogy nekikoccanjak picit.

Na megyek beb@szok csá

b@sszá be, sz@rjá le mindent b@szassad nekije az aztrának, küggyed azt jó van.......

(nem is tom hol olvastam hasonlóóót)

jah Gelkónak ascona topicban írta vmi két huligán.......... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez vicces! 4db Monroe Reflex sportgátló :lol: A reflex a Sensatrac utódja vagyis semmivel sem sportosabb mint egy gyári gátló. Csak épp a csillapítása másképp működik mint a széria gátlóké. Van aki benyeli, hogy ez sport és mindjátrt a Koni-hoz KW-he vagy akár Bilstein sport gátlóival azonosítja. Ember szerintem vett 4 ültető rugót oszt jó van a gátlók meg úgy kerültek mellé valamelyik nagy alkatrészes cég polcáról (pl Láng).

Link to comment
Megosztás:

voltam most reggel a Patyinál a futómű miatt....természetesen ugy kussolt mint az állat, sehol egy koppanás, sehol egy nyikkanás :lol:

A kartertömítésről is beszéltünk, ő azt javasolta vegyek 2 db x20xev tömitést és azzal valszeg megoldható a csöpögés. Kinek is volt ilyen olajos problémája? Nem kint a lurdynál beszéltünk erről?

(ja és ezerrel fényezte az autómat, azt mondta szerinte az egyik legjobb állapotú géjesi :) :) )

Link to comment
Megosztás:

voltam most reggel a Patyinál a futómű miatt....természetesen ugy kussolt mint az állat, sehol egy koppanás, sehol egy nyikkanás :lol:

A kartertömítésről is beszéltünk, ő azt javasolta vegyek 2 db x20xev tömitést és azzal valszeg megoldható a csöpögés. Kinek is volt ilyen olajos problémája? Nem kint a lurdynál beszéltünk erről?

(ja és ezerrel fényezte az autómat, azt mondta szerinte az egyik legjobb állapotú géjesi :) :) )

Írtam Pü-t még az este! Ja igen az lenne a kérdésem, hogy biztos a kartertömítésnél folyik? Mert az jutott eszembe, hogy a mélygarage vízszintes padlóval rendelkezik ez ugye ok. A karterban pedig van max 4,5l olaj ami nem ér fel álló motornál a blokk és karter illesztéséig szerintem még ha picit alapból meg van döntve előre a motor akkor sem. Ugye minden egyes alkalommal amikor le állsz oda olaj folt van alatta és nem mindíg öntesz utána? Tehát ha az olajszint felér a karter és blokk illesztésig egy idő után nem fog onnan folyni mert lejjebb megy az olajszint. Meg kéne nézni az olajszürő háznál mi a helyzet mert ott van egy O gyürű ill. az olajhűtő csövei is onnan mennek és ott van 2db réz tömítő gyürű + lenne még tippem honnan jöhet az olaj de még nem rettentelek el.

Link to comment
Megosztás:

Pedig Laci már csinálta nekem...

Akkor hívott fel, hogy gáz van ,mert nem bírja áttekerni a mocit...csak rükiben megy...

Na az ok, hogy ez a lemez akadt... :)

hehe gondolom ő is felejt :) vagy csak meneküli akar a rossz emlékektől :)

A két lemez csak arra jó, hogy még fél centivel közelebb legyen a csatornafedelekhez...aztán nyekk... :lol:

kartervédő.....ez a dolog most már nem várhat

A Seriff az ugye az amelyik nem a gyári helyre megy? Furni kell hozzá?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.