Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Inkább szerezz egy lexmaul szívósort.Annak még jó hangja is van :)

140e 10 paciért? :lol:

És sajnos nem nagyon van használtan.

Én úgy látom hogy ennyit érdemes rákölteni a szívóra. Vagy akkor weber, de az már majdnem turbó árban lesz és van hátránya mindemellett.

Elküldve
De inkább a súlyra feküdj rá...vagyis a csökkentésre... :)

viszont abba igaza van hogy max 50kilónál többet nem tudna könnyiteni,az meg igen kevés :lol:

Elküldve
Ja 184LE ír 7800as fordulaton.Kiváncsi lennék azt meddig bírják a hidrotőkék :lol:

Nekem jó a 180 is 7000-nél. :)

De inkább a nyomatékgörbét nézd meg, az azért elég vad.

Elküldve
140e 10 paciért? :lol:

És sajnos nem nagyon van használtan.

Én úgy látom hogy ennyit érdemes rákölteni a szívóra. Vagy akkor weber, de az már majdnem turbó árban lesz és van hátránya mindemellett.

új ára 189e,de legalább nem kell megbontani a motort

Elküldve
De inkább a súlyra feküdj rá...vagyis a csökkentésre... :lol:

Ha kidobálok mident szerintem az is max. olyan 50-60 kiló -.

Az meg még kevés. 100 kilótól lenne értelme a bulinak.

Elküldve
új ára 189e,de legalább nem kell megbontani a motort

Egy C20XE meg 100e (ha minden kötél szakad). :)

És azt sem kell megbontani.

De ebből tényleg csak használtat vennék. Csak félek hogy annyi lenne, mint a kupak meg a chip együtt. :lol:

Elküldve
Minimum 4centit

De ezt anyagában szokták húzni/kapalálni vagy ki kell vágni és jó nagy ívvel pótolni?

És nem elég kalapálni új javító ívet kell venni :)

De a javitó ív mitől jobb erre a célra? Arra gondolok, hogy azt a gyári mérethez tervezték nem arra, hogy hülyegyerekek szétbarmolják :lol:

Elküldve
De ezt anyagában szokták húzni/kapalálni vagy ki kell vágni és jó nagy ívvel pótolni?

De a javitó ív mitől jobb erre a célra? Arra gondolok, hogy azt a gyári mérethez tervezték nem arra, hogy hülyegyerekek szétbarmolják :)

A gyári ívből nem tudnak 4centit kihúzni,mert elszakad.

kivágják és az újat úgy alakítják hogy jó legyen,de Antinak még így is beleért kanyarba hátul.

Azt meg ne feled hogy ez elöl is ET 15 az meg már eléggé kint van szerintem :lol:

Elküldve

Azért mert a régi nem fogja bírni a húzást...el fog szakadni...ezért ha már így is úgy is...akkor javítóív, és ezt kell besliccelni, bepótolni...aztán kész is... :) viszont az ET 15-höz is ha 9 colról beszélgetünk akkor csak 215-ös gumival, mert az már befele áll...és így neccre elég a 4 cm... :lol:

Elküldve
A gyári ívből nem tudnak 4centit kihúzni,mert elszakad.

Jah igy már értem.

kivágják és az újat úgy alakítják hogy jó legyen,de Antinak még így is beleért kanyarba hátul.

De ő vmi rövidebb szárú gátlót is magyarázott.

Azt meg ne feled hogy ez elöl is ET 15 az meg már eléggé kint van szerintem :lol:

Ez igaz. Olyan lenne kb. mint a Zimáé.....bár szélesíteni elöl is lehet a kérdés az, hogy hogy nézne ki :)

Elküldve
Azt meg ne feled hogy ez elöl is ET 15 az meg már eléggé kint van szerintem :lol:

Úgy a vad. :)

De ez tényleg már a használhatóság határát súrolja szerintem. :)

Elküldve

Szerintem a rövidebb száru gátlónak semmi köze a magasssághoz :lol:

Úgy a vad. :)

De ez tényleg már a használhatóság határát súrolja szerintem. :)

A mélygarázsba nem kell használni és ott legalább jól mutatt.

Redi ha arra a felnire pályázol akkor ne gondolkozz sokat mert igen sokan érdeklödnek rá,bár tegnap beszéltem a sráccal és azt mondta szinte minden felnit tud szerezni.Kérdés ebböl mennyi igaz :)

Elküldve

hahahhahaha én ezt meg szerettem volna csinálni egy c20xe blokkal de aztán szerencsére sokkla szebb megoldást találtam...de nemrossz :)

A mélygarázsba nem kell használni és ott legalább jól mutatt.

nyasgem.hu :D :)

Redi ha arra a felnire pályázol akkor ne gondolkozz sokat

pedig szoktam sokat gondolkozni ezért nme is szeretnek itt a cégnél :)

de egyenlőre csak nézegetem mik vannak, és mire kell számítani...ezért jo, hogy itt vagytok kéznél és segítetek :lol: :)

Elküldve
tegnap beszéltem a sráccal és azt mondta szinte minden felnit tud szerezni.Kérdés ebböl mennyi igaz :lol:

5*110 R16? :)

Tényleg érdekelne. És akkor csúszna a tengely projekt, hogy örüljetek. :)

Elküldve
tegnap beszéltem a sráccal és azt mondta szinte minden felnit tud szerezni.Kérdés ebböl mennyi igaz :lol:

Ebben lehet egyébként valami,, mert azt hiszem ezzel a mailcimmel (szintén Győrből) szokott hirdetni hasonló finomságokat carstylingon is egy srác.....asszem :)

Elküldve

Tom!Tapasztalatból mondom,hogy addig nem nyúlj semmihez,ami müködik!

Akkor büdös a szar,ha piszkálják!Tényleg inkább a kasztnit csapd rendbe,a motornál meg az a lényeg,hogy ne okádja az olajat!

Aztán,ha minden rendben van,akkor szedd poráá a mocit,amíg nem muszáj kár bolygatni SZERINTEM!

Anit: "Menj és frizbizz a fiúkkal!-Kész vagy?-Dobhatom?" :lol: :) :) Azt hittem lefordulok a székről! :)

U.i.: Futó úrnak:sikerült a termosztát kicserélnem,beton 92fokon nyomja most menet közben! :)

Elküldve

Utastérből ki lehet szedni min 100kg-ot. :) De akkor tényleg csupasz marad két üléssel-övvel és a műszerfallal. :lol:

Amúgy meg a tuning vitához annyit: addig tényleg nem érdemes hozzányúlni, amíg nem tudsz

komplett vasat csinálni a chipelés alá (szívósor-hengerfej-vezérműtengely-leömlő-rendszer).

Addig nem fog sokat hozni, főleg egy gyárilag is kihegyezett motornál.

U.i.: Futó úrnak:sikerült a termosztát kicserélnem,beton 92fokon nyomja most menet közben! :)

Öröm és bódottáá' :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.