Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
A kasznid mennyire van egyben?

Elvileg az oks. Leglábbis a Tarr-ék megcsinálták a tornyokat. Mondjuk a küszböt még nem mertem levenni. :lol:

Miért?

Elküldve
A kasznid mennyire van egyben?

Na igen...

Nem esetleg arrafelé kéne tendálni a dolgot? De legalább ha jól látom a turbódolgoról letettél...ennek örülök...

Vagy még mindig lehet, hogy jobban járnál, ha eladod...és veszel egy gyári kinázetű 95-6-ost...akár kombinót... :) :lol:

Elküldve
Na igen...

Nem esetleg arrafelé kéne tendálni a dolgot? De legalább ha jól látom a turbódolgoról letettél...ennek örülök...

Vagy még mindig lehet, hogy jobban járnál, ha eladod...és veszel egy gyári kinázetű 95-6-ost...akár kombinót... :) :lol:

A turbó felejtős, mert minimum fél misi a kezdés és akkor még ehhez jönnek a szétszedések.

A kasztnit nyilván leszarom, eljárkálok sárvédő nélkül is, ha a többi része egyben van. Nagyon nem érdekel hogy hogy néz ki kívülről, ha megy.

Elküldve
és ha jól látom Renzso kavart is azzal a csajjal kiért odavoltam ? :) csak nem bírtam már magam annyira összeszedni h vmit tegyek is :) :)

Hehe. :D Szerintem Renzso is csak a sablondumát nyomta, mert nem sokáig láttam a csaj közelében. :D

Persze nekem idén is sikerült rárepülnöm egy nem igazán hetero kiscsajra... :lol: :) :D

Február végére, vagy márc elejére terveztem a projektet, remélem akkor be tudja vállalni 2 hétre.

Neked a hengerfejet mennyire bántotta? Nagyobb szelepek lettek, vagy maradt a gyári? Hidrotókéhez hozzányúlt?

Március inkább, addigra már elindul a versenyszezon. De vele kell megbeszélni.

Nem lettek nagyobb szelepek, de becsiszolta azokat is, meg a szelepfészkeket is.

Hidrotőkéket kipucolta, és átmosta az olajjáratokat is a hengerfejben. Meg a szokásos

síkolás (elég sokat levett hogy nőjön a sűrítési arány), szimmeringcserék.

A tengely átalakításához hozzá tartozott az is, hogy szelepsapkákat kellett installálni

a nagyobb szelepnyitáshoz, és a hidrotőkék olajjáratát is hozzá kellett igazítani a

megváltozott geometriához.

Elküldve
Szal abban bízol, hogy ha 160 LE-s lesz...akkor az elég lesz? mindez mennyiért? Senki nem tanul a másik hibájából? :lol:

Ja, most elég nekem idénre 160-170 paci, és jövőre meglátjuk, hogy mi lesz.

Rövid váltó, tengely ennyi. Szerintem árban nem vészes. Relatíve. :)

Elküldve
A tengely átalakításához hozzá tartozott az is, hogy szelepsapkákat kellett installálni

Sosem vágtam miért lopkodják a szelepsapikat...de így már minden világos... :lol:

Elküldve
Nem lettek nagyobb szelepek, de becsiszolta azokat is, meg a szelepfészkeket is.

Hidrotőkéket kipucolta, és átmosta az olajjáratokat is a hengerfejben. Meg a szokásos

síkolás (elég sokat levett hogy nőjön a sűrítési arány), szimmeringcserék.

A tengely átalakításához hozzá tartozott az is, hogy szelepsapkákat kellett installálni

a nagyobb szelepnyitáshoz, és a hidrotőkék olajjáratát is hozzá kellett igazítani a

megváltozott geometriához.

Jól hangzik. :lol:

Elküldve
Ja, most elég nekem idénre 160-170 paci, és jövőre meglátjuk, hogy mi lesz.

Rövid váltó, tengely ennyi. Szerintem árban nem vészes. Relatíve. :lol:

Hát úgy legyen... :)

Elküldve
Hát úgy legyen... :)

Miért, mik a fentartásaid ezzel kapcsolatban? :lol:

Még nem késő lebeszélni. Vagy félsz, hogy lenyomom a turbót? :)

Elküldve
Zsolti meg azért tűnt el (Nem a Renzsó) mert talált valami részeg libát a lépcsőfordulóban...és kivitte a kocsiba...majd utána elegánsan visszatámasztotta a lépcsőházba... :lol:

:) :) :)

úriember nem csibész

Elküldve

Nincs fenntartásom, csak nem látom értelmét szívót ilymódon tuningolni...vagyis attól függ ki mire miért használja...de ezeket Te is tudod...

A legnagyobb gond a súly...a rövid váltó okés, de a tengely, plusz hengfej dolgot nem piszkálnám amíg nincs baja... :lol:

Elküldve

Tomi nem is számítasz arra, hogy lesz Weber idén? :lol:

A legnagyobb gond a súly

arra ott az Aztek féle megoldás ugyis azt mondta, hogy nem zavarja a kinézet :)

Elküldve
Nincs fenntartásom, csak nem látom értelmét szívót ilymódon tuningolni...vagyis attól függ ki mire miért használja...de ezeket Te is tudod...

A legnagyobb gond a súly...a rövid váltó okés, de a tengely, plusz hengfej dolgot nem piszkálnám amíg nincs baja... :lol:

Neked is hasonló megoldás volt egy ideig, szerintem így 200 paciig jó leszek majdnem bárki ellen.

+ 150e forintért szerintem ez elég idénre.

Weber nem olcsó mulatság, meg előbb megvárom, hogy Csokinak milyen lesz. Leginkább ez alapján döntök majd télen.

Elküldve

2db kagylóülést kell oda is bepattintani :lol:

Amúgy Macival beszéltem vasárnap, itthon marad, végleg...

Mantába viszont kell neki 2db ülés, le akarja cserélni a gyári Recarokat. Sajnos túl széles a válla, és folyamatosan kicsúszik belőle kanyarban... Mit mondhatok neki, kihez forduljon?

ps.

CS párbajon valami Ignis lenyomta a Kadettemet...

Ez égés... eladom a Kadettet, és veszek helyette Suzukit :)

Elküldve

Frigate-es srácot keresse meg... :lol:

www.frigate.hu

Bezzeg amikor volt akkor meg húzta a száját...vagy beszéljen a Redivel...

Hát már ideje lenne megszabadulni a Kadettől...vagy kezdj vele valamit... :)

Elküldve
szvsz felejtős...

Akkor inkább Laciékat kérdezd meg, náluk szokott lenni ilyen.

Macié nincs túl "használható" állapotban...

jaaa..okés...ühüm-ühüm :lol:

Elküldve

Tom: Csak érdekelt, hogy mennyire van egyben hogy motortuninggal foglalkozol..

REGADÓ

Utsó oldalon ez a mondat van:

"Az Országgyűlés előtt fekvő törvényjavaslat szerint amennyiben külföldről érvényes műszaki vizsgával hoznak be autót, a műszaki érvényességének dátumát újabb vizsga nélkül átvezetik a magyar iratokba."

Akkor egy olyan bepapirozott C20LET Corsát mint amilyet Demo mutatott meg lehet venni és egy az egyben érvényes lesz a papirja.

Elvileg....

Elküldve
...

Akkor egy olyan bepapirozott C20LET Corsát mint amilyet Demo mutatott meg lehet venni és egy az egyben érvényes lesz a papirja.

Elvileg....

nagyon optimista vagy! :lol: :)

Elküldve
nagyon optimista vagy! :lol: :)

Anélkül nyugodtan öngyi is lehetnék

Eszembe jutott hogy már több mint egy éve van GSi-m :) 21ezer km-t beletettem :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.