Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Most tettünk bele Ákoséknál Opel 5w30-at.. talán nem olyan gáz mint a többi opel olaj...

Te Gabi, létezik olyan h idővel a szervó valamitől elgyengűl?

Az biztos nem olyan rossz, csak a te autódba nem 5W-s olaj kellene. Túl vékony neki,

ezért is ciceghetnek a tőkék... Legközelebb 10W40 olajat tegyél bele, de ne valami

szart mint az opel10w40, és akkor lehet ez a gond meg is szűnik.

Szerintem nem tud "gyengülni" a szervó, te viszont tény hogy öregszel. :lol: :) :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt olvastam korábban, de a vége át lett kicsit fésülve.

Amúgy az Astra 200TS-t, nem csak Dél-Afrikába exportálták?Mert ugye a szigorú körny.véd. előírások.Bár ugye akkor a Calibra/Vectra Turbo miért kerülhetett forgalomba? :) Nem lehet, hogy pontosan ezen modelleknek nem akartak házon belül versenytársat? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az biztos nem olyan rossz, csak a te autódba nem 5W-s olaj kellene. Túl vékony neki,

ezért is ciceghetnek a tőkék... Legközelebb 10W40 olajat tegyél bele, de ne valami

szart mint az opel10w40, és akkor lehet ez a gond meg is szűnik.

Szerintem nem tud "gyengülni" a szervó, te viszont tény hogy öregszel. :) :D :D

:lol: :) ezen jóóóót röhögtem!!! "Genya!!" :)

Olaj. háát lehet.. tudja hóhér.. gondoltam tél van.. nem gáz ha kicsit vékonyabb.. no meg 40e kmrel ezelött még tetszett neki a 5w :)

Link to comment
Megosztás:

:lol: :) ezen jóóóót röhögtem!!! "Genya!!" :)

Olaj. háát lehet.. tudja hóhér.. gondoltam tél van.. nem gáz ha kicsit vékonyabb.. no meg 40e kmrel ezelött még tetszett neki a 5w :)

Nem én vagyok genya, hanem az élet... :)

Hidd el, sokat futott már a motorod ahhoz, hogy szeresse az 5W-s olajat. Nem jó az neki. Nem olyan

illesztésekkel tervezték azt a mocit amúgy sem.

Jah, egyébként télen még lazábbak hideg motornál az illesztések, úgyhogy azért sem ajánlanám

a vékonyabb olaj használatát. :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem, télen jobban igénybe van véve azt olaj.

Amit írtál az úgy hangzik, mintha 40e km után cserélnél olajat.

neeem.. azért állat nem vok.. max. 10e . mókának szántam.. hogy anno jó volt.. de azóta már azért kopott a motor... szal lehet már csak ezért is vékony lenne...

Tél: igy filóztam h az 5w30talán hamarabb elkezd normálisan kenni, mert nem olyan sürü mint mondjuk egy 10w.. meg hamarabb elindúl.. nem dermed annyira össze vagy tudja hóhér.. szal ééééted...de lehet bugyuta dolog.. :lol:

ui: uhh bakter.. sötétedik.. minfjárt 4 óra és még semmit se csináltam.. ez van ha leülök 5percre a géhez.. dél körül volt az az 5 perc :S

Link to comment
Megosztás:

SAE fokozat 5W-40 (Metabond Top)

Sűrűség 15 C-on kg/m3 849

Viszkozitás 40 C-on mm2/sec 86

Viszkozitási 100 C-on mm2/sec 14

Viszkozitási index 168

Lobbanáspont, Cleveland C 227

Folyáspont C -39

SAE fokozat 10W-40 (Metabond Speed)

Sűrűség 15 C-on kg/m3 871

Viszkozitás 40 C-on mm2/sec 98

Viszkozitási 100 C-on mm2/sec 14,5

Viszkozitási index 150

Lobbanáspont, Cleveland C 220

Folyáspont C -36

Látható hogy a téli jellemzők nem túl eltérőek a két viszkozítási osztályban.

Link to comment
Megosztás:

Az biztos nem olyan rossz, csak a te autódba nem 5W-s olaj kellene. Túl vékony neki,

ezért is ciceghetnek a tőkék...

nekem a 1990 es Corsa kocsiba is 5w30 van, mégse kopog a tőke.... viszont cserébe folyik orrán-száján, mert a parafatömités nem tartja bennt ezt a hig olajat, de ez nemszámit :lol:

Az Astra F be is 5w30 as oilajat tettem 2,5 évig, és azt se csattogott... vagyis inditáskor csattogott, ugy 5 másodpercig, de utána csönd volt....

lehet hogy inkább a Lacinak egy motor belső mosásra lenne szüksége, hogy az olajsarat kimossa a járatokból....

Link to comment
Megosztás:

Az egy dolog hogy ki milyen olajat szerez olcsón, de az tuti hogy ezekbe a motorokba jobb

a 10W-s viszkozítású olaj, az illesztéseit és olajzórendszerét ehhez tervezték. Ha hosszú

távon tervez valaki az autójával, akkor érdemes erre is figyelni. Hosszú távon biztos nem

tesz jót nekik a vékonyabb olaj, főleg nem téli időszakban.

Többet is kajolhat belőle.

Link to comment
Megosztás:

Esztétikai és müszaki állapot. jaja.. csak sokaknak mint látod is, ezek nem gsi-k, meg hát az enyém pl full gyári.. és sokaknak az számit ha az extráknál ilyet lát: sport futómű,ilyen meg olyan felni, hangtechnika stb.. az h a motor már lassan szétesik mellékes :)

Én már ezen rég túl vagyok hogy gsi vagy sem.Amíg Én vagyok elöl addig nem érdekel :)

Azthittem direkt ilyen RAT stílus. :lol:

A srác már egyszer összerakot egy hasonlót,de azt a fényezés elött totálkárra törték.Ez már egy másik autó

Link to comment
Megosztás:

Ma is láttam ezt a szépséget :) .Ismerem a tulaját Én már elmondtam neki régebben a véleményemet róla,de akkor még csak az eleje volt kész.Gondoltam megmutatom nektek is :lol:

http://i112.photobucket.com/albums/n171/gs...iklub/Kp013.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n171/gs...iklub/Kp019.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n171/gs...iklub/Kp020.jpg

Szép Mitshubishihii! :)

Link to comment
Megosztás:

Látom jártatok már a Tarnál...én ma szerencsélre nem, és így személyesen kimaradt ez a gyöngyszem... :lol: :)

Hát a tulajt ismerve, lesz itt még beömlő a tetőn is, meg egy két okosság...de hogy fényezni ki fogja? :)

kimondottan kérte hogy ezt az infot ne osszam meg senkivel :) :) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.