forumadmin Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Uff! Létezik olyan szerelő aki vezérlést kicserélné nekem meg a tőkéimet és még idén nem hetek mulva?(Pöstre gondolnÁk...) Köfi! Lacee figyelmébe ajánlom -KLIKK- . Ha kikapcsolod az email értesítőket az is megfelelő!
Demó Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Ha akarsz egy ilyen kompit, akkor nem is kell gyári bc, elég a TID kijelzőt beapplikálni a gépbe. Sőt, ha szép 10 karakteres kijelzőt akarsz hozzá, akkor a Vectra B TID vagy az Astra G TID-et faragod bele. :blink: Jah, elméletben műxik MID-del is, de még nem próbáltuk sosem, nem volt rá igazi igény. ;) Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: )
mackosajt Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: ) kontakthiba valóban... csak ritkán javítható... én szereztem 2 bibiset... de sajna nem javíthatóak, így csak "alkatrésznek" jók... az átvezető válik lefelé többnyire... azt meg nem igazán lehet javítani... vagy ha igen akkor meg nem gazdaságos...
Sonique Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Stipistopi a prototípus... :P Hát szerintem lenne... Ha azt nézem, hgoy a turbotimerek ára az ebayon 100 EUR körül fut... Monjuk ezek több mindent is tudnak adott esetben, de ezeket nem is nagoyn használja senki... :unsure: Nem okoz e galibát pl olyan esetben, hogy a riasztóval bezárod a verdát...viszont a timer miatt még megy ugye a gyújtás aktív...theát nem tud aktíválódni a riasztó... :blink: Nekem eddig ezért nem lett... nem értem a 100eurot én ennyiért vettem es ez apexi csak nem gagyi ;) ;) APEXi-APEX-i-AUTO-TURBO-NA-TIMER-BRAND-NEW
opel16v Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: ) Elárulom, ugyanúgy lehet pixelhibás a MID is, ugyanazzal az eljárással van illesztve a képernyő. Tehát ez alapján felesleges azt venned. Ha elromlik, több pénzed bánja. :blink:
Demó Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Elárulom, ugyanúgy lehet pixelhibás a MID is, ugyanazzal az eljárással van illesztve a képernyő. Tehát ez alapján felesleges azt venned. Ha elromlik, több pénzed bánja. :unsure: De abból már van 2 is. :blink: És még nem láttam olyant pixelhibásat, ezek szerint sokkal jobban bírják.
Sonique Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 akit érdekel és érint nezze meg ezt a lefujo szelepet érdekesen muxik anti akar le is fordithanad ami mondanak alatta de érdekes darab hogy jo e azt nem tom http://video.google.com/videoplay?docid=-1...32309&q=blowoff
opel16v Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 De abból már van 2 is. :unsure: És még nem láttam olyant pixelhibásat, ezek szerint sokkal jobban bírják. Azokat add el jópénzért, és vegyél olcsóbban TID-et. :blink: Nem bírja jobban a MID, ugyanaz. Én már láttam abból is pixelhibásat, de azért nem találkozni sűrűn olyannal, mert kevés van belőlük összesen. ;)
Lacee Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Mellnézést kéretek, én is örülök hogy a mailcímem meg megszűnt nekem is meglepi volt, remélem sikerült megváltoztatnom a címet mert probálkozásaim közepette kifagyiztam jopárszor valamiért... Lacee figyelmébe ajánlom -KLIKK- . Ha kikapcsolod az email értesítőket az is megfelelő!
Laci4 Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 kontakthiba valóban... csak ritkán javítható... én szereztem 2 bibiset... de sajna nem javíthatóak, így csak "alkatrésznek" jók... az átvezető válik lefelé többnyire... azt meg nem igazán lehet javítani... vagy ha igen akkor meg nem gazdaságos... Egy "ilyen" TID-em nekem is van.. sajna én voltam a balfax. Szétszedtem,mert a tápcsatija kontaktos volt. Sajna amikor a két részt szétszedtem ha jól emlékszem a fólia nyák felöli része murdelt meg. Ahol a nyáklappal érintkezett, ott a müanyagról lejött a vezető réteg :unsure:
Hic Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Picit beleszólnék. a. Szerintem olyan túl sok turbós opel nincs Magyarországon (12-15?). b. Ami van, az szerintem mind fiataloké. Azok neteznek bőszen. Így biztos eljutottak már a fórumokra. Magyarul szerintem el is éred őket interneten, sőt, ismered is őket. Lehet, hogy műszakilag hülyeséget beszélek, de szerintem inkább próbáld meg univerzálisra. Szerintem gond lesz itt a matekkel.... Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? Túrós az is mind! És ott sem árt visszahűteni a turbót húzósabb menet után.... Nem egy helyről hallottam már, hogy a céges TDI-ket nem szabad megvenni használtan, mert az alkalmazottak sz@rnak rá, hajtják, és ab sofort leállítják a mocit amikor megérkeznek. Szóval a vevőkör kicsit tágabb lehet.
Laci4 Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Szerintem gond lesz itt a matekkel.... Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? ...... Uhh.. erről biza szerintem többen elfeledkeztünk! Valahogy nekem se ugrott be.. igaz, nem is vezettem ilyen TD-ket . De az tény,én még egy TD(i)-t se láttam hogy járatta volna mikor megállt vele.. igaz, azok nem épp "versenyző" tipusok voltak. De igy belegondolva.. jogos.. az is túró... azt is kellene járatni!! Nálad a pont!!
gsi.tamás Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Én pl járatom akkor is ha nem mentem vele elötte nagyon durván. Csak az a baj, hogy a BMW nagyon kényes bármi nemű motorral kapcsolatos elektronikai mahinára.
Laci4 Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Én pl járatom akkor is ha nem mentem vele elötte nagyon durván. Csak az a baj, hogy a BMW nagyon kényes bármi nemű motorral kapcsolatos elektronikai mahinára. Jóóó.. de te nem vagy átlaguseeeer :blink: :unsure:
iqbéla Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Szerintem gond lesz itt a matekkel.... Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? Túrós az is mind! És ott sem árt visszahűteni a turbót húzósabb menet után.... Nem egy helyről hallottam már, hogy a céges TDI-ket nem szabad megvenni használtan, mert az alkalmazottak sz@rnak rá, hajtják, és ab sofort leállítják a mocit amikor megérkeznek. Szóval a vevőkör kicsit tágabb lehet. Én gondoltam a TD kollégákra, minthogy volt szerencsém egy hónapig TD autóhoz, de nekem azt mondta több független hozzáértő, hogy a normál TDket egész nyugodtan lehet használat után leállítani, feltéve, hogy nem küldted előtte extrém módon. De még akkor is elég tizenpár másodperc hűtés, szóval ha a házatok előtti utcában már nem toltad, az már bőven elég. (UI: És az sem tűnik életképes autónak, ami az átlagjúzer használatától elb...ódik. Márpedig az átlagjúzer a kocsit megveszi, és használja, amikor megérkezett, leállítja, és utazás közben sem küldi mint állat. És nem azzal szórakozik, hogy a turbó (melyikaz egyáltalán?) mikor hűlt le meg mikor még nem.) Valszeg a céges TDk azért mennek tropára, mert mindenki gyökérmód jár vele, hidegen, melegen.
Demó Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 Ma átlapoztam a novemberi T&S-t és nicsak, egy ismerös autó. :unsure: Az a fekete BMW E30 Coupe. A tulaja ott lakik 10-15 km-re onnan, ahol én laktam Németországban. Nagyon szép autó. Személyesen nem ismerem a tulaját, de elég gyakran láttam a kocsit, vagy bemutatókon, vagy talikon. Elég sokat lógtam annál a cégnél is, akik a hifijét csinálták (Knecht). Szerintem majdnem az egészet ök szponzorálták neki, de ezért el kell vinnie a kocsiját elég sok talira, hogy a céget reklámozza. Van még egy zöld 3-as Golf is, ami szintén annak a cégnek a demóautója, az is nagyon szép. Itt van a Golf és ez a srác hétköznapi autója. És ez most nem vicc.
Albert Elküldve November29, 2006 Elküldve November29, 2006 el kell vinnie a kocsiját elég sok talira, hogy a céget reklámozza Nagyobb baja sose legyen! :unsure: Szépótó!
Tom Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Mi ez a punnyadás? Nem mennek a GSi-k? :unsure:
Lacee Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 az enyém megy...úgyahogy :blink: este kimászom vele lurdihoz...viszek is neked némi zsebpénzt mert jó lett a gátló(hála Atomantinak ;) van gömbfejem is már)... apropó , nemtud valaki olyan listát (német) amiket a kompúter írkál ki?...illetve nékem a magyar megfe'j'elője kéne de egy komlplett lista is segítenie rajtam hogy szemezgessek...wasswassstand meg társai ;) Mi ez a punnyadás? Nem mennek a GSi-k? :unsure:
warwolf Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 ..wasswassstand meg társai :unsure: Ablakmosót tessen tőteni bele. :blink:
Lanti Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 apropó , nemtud valaki olyan listát (német) amiket a kompúter írkál ki?...illetve nékem a magyar megfe'j'elője kéne de egy komlplett lista is segítenie rajtam hogy szemezgessek...wasswassstand meg társai :unsure: Üdv mindenkinek! :blink: -Motoröl Stand - Alacsony motorolaj szint -Ölmangel - Veszélyesen alacsony motorolaj szint -Külhmittel Stand - Alacsony hűtőfolyadék szint -Waschwasser Stand - Alacsony ablakmosó folyadék szint -Bremsbelag - Kopott első fékbetétek -Bremslicht - Kiégett féklámpa izzó -Abblendlicht Rücklicht - Külső világítás valamely izzója kiégett, tolatólámpa kiégett Lanti
sárgaGSI Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Mi ez a punnyadás? Nem mennek a GSi-k? :unsure: hamarosan de :blink:
Atommanó Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Mennek azok nem is akárhogyan... :unsure: :blink:
Tom Elküldve November30, 2006 Elküldve November30, 2006 Mennek azok nem is akárhogyan... :unsure: ;) Este látunk valamit? :blink:
Recommended Posts