Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ez azért is érdekes kérdés, mert én amit eddig láttam az Irmscher volt, és nekem ami volt az pedig Friedrich Motorsport volt...mind a kettő full rucsis volt belülről, holott én úgy gondolnám annál jobb minnél simább a belső felülete...de ezek szerint nem így van, vagy csak nem értenek hozzá... :unsure: :blink:

Link to comment
Megosztás:

...aztán elmentem egy mezei kipuffoshoz itt kispesten az meg mondta h nem tudja felrakni a leömlőt mert nem arra kanyarodik de a 2ből tud csinálni egyet és vághat-e vagy sem.... én meg mondtam h vághat...ő meg kért 3000 Ftot a hegesztésért...-az mondjuk nem lett 100as :unsure: de nem csodálom h nem hallotta h kifúj mert nem volt benne a tűzkarika :blink:

végeredményképp meg kerülöm a proexet és ezekhez vittem múltkor az Omit is ;)

Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört.

Link to comment
Megosztás:

Jó ez a micu ;) Én imádom a karbont..

Hogy legyen egy jó hírem is és ne csak morogjak:

Racce felhekkelte a váltógombomat a gyári helyére szombaton amiért örök hála neki worship.gif

Tavasszal én is cseréltem,megvettem egy szép lebőrözött gombot!2x megkérdeztem tuti jó F astrára?Persze.Naná,hogy nem F-re való volt,hanem G-re! :unsure:

Nem estem két-shakebe!Fúró elő,átalakítottam olyanra,hogy felmenjen az F-re is! :P

Leszedni érdekes volt a gyári gombot,elöször finomkodtam vele,de aztán elkaptam a frakkját és kitekertem a nyakát! :blink:

Haverom Off Fiat bravojáról még a kecskeméti(kadafalvi) bőrős cég embere is igen nehezen vette le a gyári gombot,pedig nem kisdarab a fazon! ;)

Link to comment
Megosztás:

De Peti ez mibol látszik a powercap-en?? Én csak annyit látok, hogy csúnya piros :unsure:

És ez most jobb, rosszabb vagy wtf?

Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol.

Link to comment
Megosztás:

Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört.

aham ők azok...egy 55-60 közti hölgy a tulaj :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol.

Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van.

De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure:

A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink:

Link to comment
Megosztás:

Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van.

De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure:

A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink:

Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele.

A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje.

Link to comment
Megosztás:

pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem?

Viszont ilyenkor nem keveredik olyan jól a befecskendezett benya a levegővel. :blink:

Szal nem csak egy oldaláról kell nézni a dolgokat. :unsure:

El kell találni az egyensúlyt az optimális áramlás és a keveredés hatékonysága között.

Persze ezt leginkább a sokmillió eurós költségvetésű tuningműhelyek tudják megoldani.

Ezért is van pl. az, hogy a Z16XE alapú Super1600-os motor 220LE fölött teljesít, üzembiztosan,

persze egy ilyen motor 14 millió Ft. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.