Atommanó Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Ez azért is érdekes kérdés, mert én amit eddig láttam az Irmscher volt, és nekem ami volt az pedig Friedrich Motorsport volt...mind a kettő full rucsis volt belülről, holott én úgy gondolnám annál jobb minnél simább a belső felülete...de ezek szerint nem így van, vagy csak nem értenek hozzá... :unsure: :blink:
redline Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 vagy csak nem értenek hozzá... :unsure: :blink: mi ez az őszinteségi roham? :P ;) ;)
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 A Manzel és az Irmscher-en dombornyomással van a tetején a felirat a Friedrich az ilyen egyszerű felirat nélküli. Legalábbis annó Kadettos időszakomban így volt de szerintem ezt már csinálja kint a nagyi is.
redline Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 az enyémen asszem semmilyen felirat sincs....akkor gagyi? :unsure:
Albert Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Veszett hideg van kint és csúszik az út. Negyvennel közlekedtem :unsure: És nem tudom lefényképezni a leömlőmet mert nincs itthon egy feltöltött elem sem és nemtalálom a töltőt..
iqbéla Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 ...aztán elmentem egy mezei kipuffoshoz itt kispesten az meg mondta h nem tudja felrakni a leömlőt mert nem arra kanyarodik de a 2ből tud csinálni egyet és vághat-e vagy sem.... én meg mondtam h vághat...ő meg kért 3000 Ftot a hegesztésért...-az mondjuk nem lett 100as :unsure: de nem csodálom h nem hallotta h kifúj mert nem volt benne a tűzkarika :blink: végeredményképp meg kerülöm a proexet és ezekhez vittem múltkor az Omit is ;) Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört.
Sonique Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 az enyémen asszem semmilyen felirat sincs....akkor gagyi? :unsure: igen a tied gagyi de amikor megvettem még Friedrich motorsportos dobozban volt és olyan matrica is volt rajta söt meg a szamlan is ez szerepelt
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Mint írtam a felirat nélküli az valószinű Friedrich termék ami ha a honlapjukat megnézed nem biztos, hogy gagyi.
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Itt a Friedrich katalógusból az az oldal amin hirdették.
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Neked ki akar itt bármi újjat is mutatni e! :unsure: A kedves billentyűzet huszárnak szólt! Racce Robi küttem püt!
J0hnny Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Jó ez a micu ;) Én imádom a karbont.. Hogy legyen egy jó hírem is és ne csak morogjak: Racce felhekkelte a váltógombomat a gyári helyére szombaton amiért örök hála neki Tavasszal én is cseréltem,megvettem egy szép lebőrözött gombot!2x megkérdeztem tuti jó F astrára?Persze.Naná,hogy nem F-re való volt,hanem G-re! :unsure: Nem estem két-shakebe!Fúró elő,átalakítottam olyanra,hogy felmenjen az F-re is! :P Leszedni érdekes volt a gyári gombot,elöször finomkodtam vele,de aztán elkaptam a frakkját és kitekertem a nyakát! :blink: Haverom Off Fiat bravojáról még a kecskeméti(kadafalvi) bőrős cég embere is igen nehezen vette le a gyári gombot,pedig nem kisdarab a fazon! ;)
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 De Peti ez mibol látszik a powercap-en?? Én csak annyit látok, hogy csúnya piros :unsure: És ez most jobb, rosszabb vagy wtf? Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol.
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Viszont azon is gondolkoztam már, hogy polírozzam a belsejét.
Gelko Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört. aham ők azok...egy 55-60 közti hölgy a tulaj :unsure:
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol. Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van. De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure: A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink:
Tom Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van. De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure: A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink: Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje.
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje. pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem?
Tom Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem? Attól függ mi a cél. :unsure: Lamináris, vagy turbulens áramlás.
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje. De a belsejét nem olyan egyszerü símára előállítani.
opel16v Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem? Viszont ilyenkor nem keveredik olyan jól a befecskendezett benya a levegővel. :blink: Szal nem csak egy oldaláról kell nézni a dolgokat. :unsure: El kell találni az egyensúlyt az optimális áramlás és a keveredés hatékonysága között. Persze ezt leginkább a sokmillió eurós költségvetésű tuningműhelyek tudják megoldani. Ezért is van pl. az, hogy a Z16XE alapú Super1600-os motor 220LE fölött teljesít, üzembiztosan, persze egy ilyen motor 14 millió Ft. ;)
iqbéla Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Ezért is van pl. az, hogy a Z16XE alapú Super1600-os motor 220LE fölött teljesít, üzembiztosan, persze egy ilyen motor 14 millió Ft. :unsure: És ilyen motort mibe építettek?
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Attól függ mi a cél. :unsure: Lamináris, vagy turbulens áramlás. Ez lamináris ugye? Mert elvileg az áramlás iránya állandó....gondolom visszafelé nem megy a levegő a csőben :blink:
Recommended Posts