Atommanó Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Ez azért is érdekes kérdés, mert én amit eddig láttam az Irmscher volt, és nekem ami volt az pedig Friedrich Motorsport volt...mind a kettő full rucsis volt belülről, holott én úgy gondolnám annál jobb minnél simább a belső felülete...de ezek szerint nem így van, vagy csak nem értenek hozzá... :unsure: :blink:
redline Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Atommanó írta: vagy csak nem értenek hozzá... :unsure: :blink: mi ez az őszinteségi roham? :P ;) ;)
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 A Manzel és az Irmscher-en dombornyomással van a tetején a felirat a Friedrich az ilyen egyszerű felirat nélküli. Legalábbis annó Kadettos időszakomban így volt de szerintem ezt már csinálja kint a nagyi is.
redline Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 az enyémen asszem semmilyen felirat sincs....akkor gagyi? :unsure:
Albert Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Veszett hideg van kint és csúszik az út. Negyvennel közlekedtem :unsure: És nem tudom lefényképezni a leömlőmet mert nincs itthon egy feltöltött elem sem és nemtalálom a töltőt..
iqbéla Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Gelko írta: ...aztán elmentem egy mezei kipuffoshoz itt kispesten az meg mondta h nem tudja felrakni a leömlőt mert nem arra kanyarodik de a 2ből tud csinálni egyet és vághat-e vagy sem.... én meg mondtam h vághat...ő meg kért 3000 Ftot a hegesztésért...-az mondjuk nem lett 100as :unsure: de nem csodálom h nem hallotta h kifúj mert nem volt benne a tűzkarika :blink: végeredményképp meg kerülöm a proexet és ezekhez vittem múltkor az Omit is ;) Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört.
Sonique Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 redline írta: az enyémen asszem semmilyen felirat sincs....akkor gagyi? :unsure: igen a tied gagyi de amikor megvettem még Friedrich motorsportos dobozban volt és olyan matrica is volt rajta söt meg a szamlan is ez szerepelt
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Mint írtam a felirat nélküli az valószinű Friedrich termék ami ha a honlapjukat megnézed nem biztos, hogy gagyi.
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Itt a Friedrich katalógusból az az oldal amin hirdették.
gsi.tamás Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Neked ki akar itt bármi újjat is mutatni e! :unsure: A kedves billentyűzet huszárnak szólt! Racce Robi küttem püt!
J0hnny Elküldve November13, 2006 Elküldve November13, 2006 Albert írta: Jó ez a micu ;) Én imádom a karbont.. Hogy legyen egy jó hírem is és ne csak morogjak: Racce felhekkelte a váltógombomat a gyári helyére szombaton amiért örök hála neki Tavasszal én is cseréltem,megvettem egy szép lebőrözött gombot!2x megkérdeztem tuti jó F astrára?Persze.Naná,hogy nem F-re való volt,hanem G-re! :unsure: Nem estem két-shakebe!Fúró elő,átalakítottam olyanra,hogy felmenjen az F-re is! :P Leszedni érdekes volt a gyári gombot,elöször finomkodtam vele,de aztán elkaptam a frakkját és kitekertem a nyakát! :blink: Haverom Off Fiat bravojáról még a kecskeméti(kadafalvi) bőrős cég embere is igen nehezen vette le a gyári gombot,pedig nem kisdarab a fazon! ;)
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 redline írta: De Peti ez mibol látszik a powercap-en?? Én csak annyit látok, hogy csúnya piros :unsure: És ez most jobb, rosszabb vagy wtf? Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol.
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Viszont azon is gondolkoztam már, hogy polírozzam a belsejét.
Gelko Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 iqbéla írta: Ez a kipuffos kispesten az Esso kúttal szemben van, ugye? Én oda vinném, ajánlom Redline-nak is. Nekem egyszer volt ott dolgom, leesett valami rögzítő cucc a kipuffomról, rezonált. Bementem, felkapták, perc alatt ráhegesztettek egy rögzítőt, kérdeztem mibe kerül, azt mondták, hogy menjek oda legközelebb is, és majd vigyek egy sört. aham ők azok...egy 55-60 közti hölgy a tulaj :unsure:
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Demó írta: Ez abból látszik, hogy az egésznek a megmunkálása nem olyan, mint amilyen például az én Friedrichem, vagy haverom Irmschere. Ami viszont jó, hogy ebbe is a gyári gumitömítés passzol. Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van. De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure: A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink:
Tom Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 redline írta: Mint a fentiekböl is kiderült nekem is Friedrich van. De ha felmegy és szépen passzol akkor ebbol jo a noname is, elvileg nem egy preciziós műszerről van szó :unsure: A polir meg csak jót tenne neki és csak 1x kell megcsinálni :blink: Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje.
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Tom írta: Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje. pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem?
Tom Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 redline írta: pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem? Attól függ mi a cél. :unsure: Lamináris, vagy turbulens áramlás.
Demó Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Tom írta: Pedig pont úgy tűnik, mintha direkt lenne rücskös a belső fele. A kupak külseje, szerintem pl. simább, mint a belseje. De a belsejét nem olyan egyszerü símára előállítani.
opel16v Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 redline írta: pedig áramlástanilag jobb szokott lenni a sima polirozott felület, nem? Viszont ilyenkor nem keveredik olyan jól a befecskendezett benya a levegővel. :blink: Szal nem csak egy oldaláról kell nézni a dolgokat. :unsure: El kell találni az egyensúlyt az optimális áramlás és a keveredés hatékonysága között. Persze ezt leginkább a sokmillió eurós költségvetésű tuningműhelyek tudják megoldani. Ezért is van pl. az, hogy a Z16XE alapú Super1600-os motor 220LE fölött teljesít, üzembiztosan, persze egy ilyen motor 14 millió Ft. ;)
iqbéla Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 opel16v írta: Ezért is van pl. az, hogy a Z16XE alapú Super1600-os motor 220LE fölött teljesít, üzembiztosan, persze egy ilyen motor 14 millió Ft. :unsure: És ilyen motort mibe építettek?
Tom Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 iqbéla írta: És ilyen motort mibe építettek? Corsa. INFO
redline Elküldve November14, 2006 Elküldve November14, 2006 Tom írta: Attól függ mi a cél. :unsure: Lamináris, vagy turbulens áramlás. Ez lamináris ugye? Mert elvileg az áramlás iránya állandó....gondolom visszafelé nem megy a levegő a csőben :blink:
Recommended Posts