gsi.tamás Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 A C20NE-ben 2 vezetékes van és az nagyon olcsón már van 10 körül de az olyan is, a gyári azt hiszem 20 25-ből meg van talán de lehet az is csak a jobb minőségű után gyártott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 A C20NE-ben 2 vezetékes van és az nagyon olcsón már van 10 körül de az olyan is, a gyári azt hiszem 20 25-ből meg van talán de lehet az is csak a jobb minőségű után gyártott. sztem a csatlakozón 3 dugasz van.... de attól függetlenül lehet 2 vezeték :unsure: majd megnézem egyébként nekem a proex 25 körüli árat mondott egy új lamdára :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 És én mit írtam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Jó hát remélem nem ment tönkre de igenis ha elkér 12-öt egy egyórás melóért akkor az legyen normális! Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Soniquenak meg Demónak van igaza. Az a minimum, hogy megcsinálják ha már egyszer kifizette az ember, de vajon kifizetik a plusz egy útból adódó benzinpénzt meg az időkiesést? Meg mivan ha a júzer épp nem szokott a kocsi alá nézni? És csak egy félév múlva gondol arra hogy mostmár tényleg elkellene vinni szervízbe, mert nem stimmel valami. Az addigi többletfogyasztást persze ő fizeti, a szervízköltséget persze ő fizeti, az esetleges plusz alkatrészt persze ő fizeti. És mindezt azért, mert nem képesek átnézni, hogy tart-e minden hegesztés, minden csavar meg van-e húzva minden a helyén van-e. Kb. 1 perc plusz. Az a baj, hogy mindenki megszokta ezt a hozzáállást és szinte már az érzi magát hülyén, aki normális munkát akar a pénzéért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Dolgot szerintem ennyire nem kell komolyan venni, nem lett belőle semmi baj. Akkor kéne komolyan venni, ha lett volna belőle baj, és nem is állna mögötte a szervíz. Amúgy az autószerelők 95%-a ilyen. Csináld magadnak, vagy állj ott végig, az megoldás egyedül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Hát jah.. mindenkinek igaza van :blink: Mindenki hibázhat, de azért nem vett jó fényt senkire. Nem ártana átnézi azért a dolgokat.. pláne csak egy ilyen "kicsi" melónál.. nem sok kihagynivaló lehetett. De nem bántom őket.. mondjuk nekem kicsit drágának tüntek, amikor Petya kocsiján cseréltük a tüzkarikát, és szintén valami 1x ezer forint volt asszem.. már nem emlékszem pontosan mennyi.. Lambda meg a gyári elég horror.. ami nekünk van (c20xe) 3vezetékes 40rugó full árba! (okosba meg mondjuk egy 10essel kevesebb) szal a gyári nem olcsó... Amúgy hangja nem volt? hisz elvileg egy lik volt a helyén... :unsure: Egyébként meg ezért is szeretek én is ott lenni a verda mellett.. de ahova viszem, ott már bizok az emberekben.. ott és máshol is elsősorban a puszta érdeklődés miatt szeretek ott lenni a kocsi mellett.. egyszerüen érdekel mi hol hogyan merre...(anno majdnem ótószerelőnek indúltam) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Tény hogy eddig szép munkát csináltak a Lenderék, és jó áron, de az is tény, hogy elég meleg kihagyni a lambdát a kipuffból (sok mindent nem kellett összedugdosnia, erre azért tényleg lehetett volna figyelni...). Mindenki vonja le a konzekvenciát. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Viszont nem értem, hogy miért volt ilyen drága, mert nekem a kipuffosom 12e-ért egész nap heggesztett a kocsi alatt és még egy flexicsö és legalább 1 méter 60-as saválló csö is benne volt az árban. Ha jól tudom, akkor ugyanolyan a C20NE és a C20XE lambdaszondája, mindkettö 3 kábeles. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Viszont nem értem, hogy miért volt ilyen drága, A tiéd volt olcsó mert ugye mi vidékiek vagyunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Nemtom de reggel viszem nyolcra és ott fogok állni amig kész nincs. Remélem a lambdának valóban nem lett semmi baja, és nem is fogok emiatt elkésni melóból. Más: Kicseréltük Racceval a termosztátot. Ezzel együtt leengedtük a vizet a rendszerből, hűtőt is kivettük, és átöblitettük slaggal belül, aztán még a lamellák közül kinyomta Robi a bogarakat. Hazafelé már 2 km után üzemmeleg volt a moci és fűtés is volt végre. 3 liter fagyálló ment bele, desztvizet már nem tudtam mellé önteni. Hazafelé még kiirta hogy kühlmittel stand de már itthon eszem ágában nem volt kinyitni a mociháztetőt, mert már nagyon vágytam egy meleg teára meg az Egri bikavérre from Egri Korona Borház, Demjén :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Lambdaszondát berakni kb 5perc :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 A tiéd volt olcsó mert ugye mi vidékiek vagyunk. Pesten se 12e/óra a munkadíj.... szépen is néznénk ki. Meg a műhelyek is, lenne egy ügyfelük egy hétre. Ja, és szerintem is a c20xe lambaszonda ua mint a c20ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Lambdaszondát berakni kb 5perc :unsure: na látod ezért gáz, hogy kihagyták.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 na látod ezért gáz, hogy kihagyták.... :unsure: :blink: ;) Ennyit parázni egy lambda miatt! ;) A lényeg, hogy meglett a hiba, gáz hogy kihagyták de jó, hogy elismerték (mi mást tehettek volna) és holnap meg is csinálják rendesen.Viszont ha v.mit csináltatni akarsz még kipuffilag a gépen, sztem akkor itt az ideje, meg a lehetőség......... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 A féreértések elkerülése végett: Nincs lyuk. Még bele kell fúrni a Lexmaulba, ráheggeszteni egy anyát és abba betenni a lambdaszondát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 :unsure: :blink: ;) Ennyit parázni egy lambda miatt! ;) A lényeg, hogy meglett a hiba, gáz hogy kihagyták de jó, hogy elismerték (mi mást tehettek volna) és holnap meg is csinálják rendesen.Viszont ha v.mit csináltatni akarsz még kipuffilag a gépen, sztem akkor itt az ideje, meg a lehetőség......... :P biztos akkor is röhögnél,ha a tiéd maradt volna ki. ;) tényleg nem nagy dolog,ok, de csak a szerencsén múlt, hogy észrevettük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 biztos akkor is röhögnél,ha a tiéd maradt volna ki. :unsure: Nos........... nem mérgelődnék ennyit, hanem kellő vehemenciával érdeklődnék a mikéntekről! :blink: Amúgy a Corsában is van.Mégis xaraxik az alapjáratom.De most se időm, se "kedvem" utánajárni a dolgoknak, pedig az ingadozó alapőjáratot valószínúűleg ez fogja okozni.Vagy mittomén.Kis idő, és rájövök............. De Albert, tényleg jöhetnek az extra kivik, ha van benned egy kis kurázsi............ S, miért ne lenne.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Nekem nem ingadozott az alapjárat mint ahogy azt msn-en is megbeszéltük. Túl nagy kreativitásom nincs ezügyben max a katit szedethetném ki de nem bizti hogy jó az nekem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Megfutottam a Lender-kört. Végülis normálisak voltak, egyből nekiestek a kocsinak szétkapták fúrtak hegesztettek pasztáztak meg összerakták. Aszonták a lambdának ennyitől nem lesz baja, de énis eztmondtam volna a helyükben. Hálistennek úgy tűnik tényleg nincs baja és 1,1 az alapjárati fogyim újra. Remélem az átlagfogyim sem marad 8,8-on mert a guta kerülget hogy 7,5 helyett ennyit mutat. Beszélgettem vele mit ajánl a gyári megoldás helyett alulra: leömlőtől katihelyettesítő dob, középdob, hátsódob+vég meg a cső ezek közé 62-65 aluplatirozott cuccból. Mondta hogy a hátsódobom valami mókolt dolog, Opel középdob valójában, arra van felhegesztve a dtm vég - hurrá. De mind1 mert igy is jó télre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Remélem az átlagfogyim sem marad 8,8-on mert a guta kerülget hogy 7,5 helyett ennyit mutat. ejha...hogy csinálod? :unsure: Beszélgettem vele mit ajánl a gyári megoldás helyett alulra: leömlőtől katihelyettesítő dob, középdob, hátsódob+vég meg a cső ezek közé 62-65 aluplatirozott cuccból. Ára? Feléböl mennyit enged? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Nagyon Off autó de ejj ha! Ez kikerül sorozatban kevés ellenfele lesz már ha le tudja vinni az útra a teljesítményt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Jóvanmá Tomi akkor ez sokkal jobb :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Hívott ma...meg már tegnap is egy srác...hogy érdekelné az autóm... Szemrebbenés nélkül mondtam neki, hogy 3 misi... :blink: ..nem nagyon akadta fennt...a legnagyobb gondja az volt, hogy nem tud már rá hitelt felvenni... :unsure: ...még szerencse...mert ennyiért odaadtam volna...ez nem kérdés, de nagyon fájt volna a szívem... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Hol hirdeted? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts