loree_gsi16v Elküldve Október27, 2006 Megoszt Elküldve Október27, 2006 BMW-vel ugyan ez volt a baj! Relét szétszedtük belül tök koromos volt. Az AC nagy áramot vesz fel és össze vissza húzott át a szikra (gondolom 182000km alatt elöregedtek az érintkezők vagy nem tudom mitől) a nem tökéletes kontakt miatt. Ami viszont biztos, hogy egy idő után már nem volt érintkezés és ezért nem indult az autó. Mivel 3 AC van benne és mind a három kell az 1600bar üzemi nyomáshoz és egy épp nem ment ezért a computer nem engedte indítani. Szóval szétszedtük kitisztítottuk és most ok! Okosok nem beírni, hogy azért volt kormos mert diesel! :D 1600bar az kemény az levinné a prezúrt az ujjamről sőt... :D ;) ;) Thx a válszt, tényleg kitarítom, mert a munkahelyen is a sok gépben besz@rik , de az átlátszó relé és ha nincs akkor takarítás van :P Mondjuk az a különbség, hogy ha ide visszaviszel valamit, akkor szó nélkül beállsz és kicserélik... Míg a Janóéknál még a garanciális középdobomat sem akarták kicserélni...de kib@sztam velük, soha nem tudtak időpontot egyeztetni, amikor már tudták, hogy garis meló lesz...aztán odatelefonáltam, hogy egy Astrán kéne középdobot cserélni...szépen másnapra beírtak (És itt a lényeg, hogy délelött még itt nem volt hely...jó lehet, hogy lemondtak valamit, de akkor is...) szépen megjelentem megcsinálták, meg is jegyezték, hogy nem jó tipusú dob volt fennt...aztán amikor mondták, hogy fizethetek, előkaptam a garipapírt, megköszöntem...és kész...Mondjuk csodáltam hogy nem ismertek meg mert elötte 3X voltam ott, hogy mi a gondom...és azért az autót meg lehet ismerni... :lol: Eszed az van :D , de teljesen jól csináltad. Mindíg tanul az ember :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október27, 2006 Megoszt Elküldve Október27, 2006 Eszed az van :D , de teljesen jól csináltad. Mindíg tanul az ember :lol: Tudod, ha sokat sz.pik az ember egy idő után rájön, hogy már jól kitanulta a mesterséget akkor a sz.patás is menni fog...és működik... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október27, 2006 Megoszt Elküldve Október27, 2006 Igen, amikor is a Huginak van a 18-dik szülinapja... ;) Hehe... :D :lol: :D :lol: AC relé ha négylábú, akkor bármelyik hasonló jó hozzá, ami belemegy a foglalatba, és 30,85 meg 87 lábszámok vannak rajta asszem. Szal a zöldekkel is lehet helyettesíteni, ami pl. kapcsolja a hátsóablak fűtést. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október27, 2006 Megoszt Elküldve Október27, 2006 Hehe... ;) :lol: :D :lol: AC relé ha négylábú, akkor bármelyik hasonló jó hozzá, ami belemegy a foglalatba, és 30,85 meg 87 lábszámok vannak rajta asszem. Szal a zöldekkel is lehet helyettesíteni, ami pl. kapcsolja a hátsóablak fűtést. ;) Losi és Udi tudna mesélni az AC reléről! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október27, 2006 Megoszt Elküldve Október27, 2006 Olyan 4k körül van újonnan az Ac relé asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 ennyi idö alatt ki égett a tömés no akkor ide sem megyek :lol: Bementem,megnézte az alkalmazott(Robi)mondta hogy a középdobból kiégett a tömés.Kérdeztem miért van és mondta hogy a gázgyorsító nagy szerepet játszott benne mert elég közel van hozzá és kitekeri belöle a gyapotot(vagy valami ilyesmi :lol: ).Most van valami gyantás tömés,azt fogják belerakni azzal már nem lesz gond. Ráadásul Antinak igaza van,odamentem és rögtön mondták hogy gariba csere nem volt semmi vita :D Csokinak a caravanba 2 havonta kell a hátsót újra tömni az meg proex. Ezek után is csak őket ajánlanám sokkal korektebbek mint máshol,lemehetsz az aknába megnézheted,elmagyaráznak mindent és azt csinálják amit szeretnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Ezt le tudná nekem valaki fordítani, valami olyasminak kellene benne lennie, hogy holyan lehet lekötni a motorról a lambdaszondát, anélkül, hogy ne menjen a motor. http://users.atw.hu/calibra/downloads/repair/DE_OXY.ZIP Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Ezt le tudná nekem valaki fordítani, valami olyasminak kellene benne lennie, hogy holyan lehet lekötni a motorról a lambdaszondát, anélkül, hogy ne menjen a motor. http://users.atw.hu/calibra/downloads/repair/DE_OXY.ZIP C20XE motorról van szó (meg NE-ről, ha jól értem a 8V-t) - Hogyan iktassuk ki a lambda szondát. - akku le, majd az ECU csatlakozóját le kell húzni és szét kell nyitni (hogy lásd a vezetékeket) - a megfelelő számú pin-t le kell kötni testre. A pin száma: C20NE (8V) 1989 előtt - 27-es pin C20NE (8V) 1990 után és C20XE (16V) - 20-as pin - Ez eredetileg vagy üres, vagy egy barna vagy barna/piros drót van benne. - szóval le kell kötni testre. Ha nincs pin a lyukban, akkor vagy egy megfelelő csatival kell pótolni, vagy egy megfelelően vastag drótot (ami kitölti a lukat) kell bedugni, és a mellette lévő dróthoz rögzíteni, majd kinyomni szilikonnal, hogy ne mozduljon el (azért ez elég gány) - Ha kész, akkor le lehet húzni a lambda vezetékét. - Aztán összerak, majd akku vissza. Ez a fix becsapja az ECU-t, így az azt hiszi, nincs is katalizátorral felszerelve, és nem is ellenőrzi a jelét. Ezután a motor alapjáratát a légtömegmérő potijával lehet beállítani. Ha nincs a légtömegmérőn poti, akkor egy 1kohm-500ohm körüli potit kell a légtömegmérő 6-os pinjének barna/zöld vezetéke és a test közé. Ha nincs ilyen vezeték, akkor az ECU 43-as pinje és a test közé. Ehhez lehet, hogy megint be kell fixálni egy vezetéket az ECU csatlakozójába, a fent leírt módon. Az ellenőrzés: - Ha a check-lámpa világít és 13,38,39,44 vagy 45 hibakódokat kapsz, akkor nem jó az ECU 20-as pin testelése. - Ha 65 vagy 66 hibakódokat kapsz, akkor a 20-as pin ok, de a légtömegmérő fixálás nem az igazi. Vagy nincs meg a barna/zöld vezeték, vagy rosszul van bekötve a poti, esetleg csak rosszul van beállítva. Próbálj meg állítani rajta. A hibakódok: 13 Oxygen sensor szakadt áramkör (nincs lambda) 38 Oxygen circuit alacsony feszültség 39 Oxygen circuit magas feszültség 44 Oxygen circuit alacsony feszültség 45 Oxygen circuit magas feszültség 65 Alapjárati CO poti túl alacsony fesz. 66 Alapjárati CO poti túl magas fesz. --- Alapvetően ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Alapvetően ennyi. Köszi szépen! Szerintem nem csak nekem hasznos infók ezek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Demo ez miért kell neked ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Demo ez miért kell neked ? Nem is sejted? :lol: kevesli a fogyiját! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Ráadásul Antinak igaza van,odamentem és rögtön mondták hogy gariba csere nem volt semmi vita :lol: Csokinak a caravanba 2 havonta kell a hátsót újra tömni az meg proex. Ezek után is csak őket ajánlanám sokkal korektebbek mint máshol,lemehetsz az aknába megnézheted,elmagyaráznak mindent és azt csinálják amit szeretnél. Háát nem tom.. nekem Janóéknál is ugyanez volt. Igaz, ritkán járok.. én is lemehettem, dumálgattunk közben a srácoknak.. Petyának meg szintén megadta a középdob magát.. visszament, mondta hogy itt lett csinálva,sacc ekkor és ekkor.. a srác ránézett, ok.. csere.. még papírt se kért.. szal ha másnak rossz tapasztalatuk van velük,akkor úgy látszik,mikor milyen lábbal kelltek fel, olyanok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Bementem,megnézte az alkalmazott(Robi)mondta hogy a középdobból kiégett a tömés.Kérdeztem miért van és mondta hogy a gázgyorsító nagy szerepet játszott benne mert elég közel van hozzá és kitekeri belöle a gyapotot(vagy valami ilyesmi :D ).Most van valami gyantás tömés,azt fogják belerakni azzal már nem lesz gond. Ráadásul Antinak igaza van,odamentem és rögtön mondták hogy gariba csere nem volt semmi vita ;) Csokinak a caravanba 2 havonta kell a hátsót újra tömni az meg proex. Ezek után is csak őket ajánlanám sokkal korektebbek mint máshol,lemehetsz az aknába megnézheted,elmagyaráznak mindent és azt csinálják amit szeretnél. Nekem szintén proex. A közepemet fél éve tömték egy olyan anyaggal ami 2-3 évet kibír még versenysportban is. Naja. :lol: 2 hete voltam kongott a középdob mint egy hordó, semmi nem volt benne. :lol: Viszont ingyen kaptam egy rozsdamentes dobot. Úgyhogy ilyen szempontból korrektek ők is. De elég szomorú hogy nincs itthon egy normális kipuffos sem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 Nekem szintén proex. A közepemet fél éve tömték egy olyan anyaggal ami 2-3 évet kibír még versenysportban is. Naja. :lol: 2 hete voltam kongott a középdob mint egy hordó, semmi nem volt benne. :lol: Viszont ingyen kaptam egy rozsdamentes dobot. Úgyhogy ilyen szempontból korrektek ők is. De elég szomorú hogy nincs itthon egy normális kipuffos sem. ;) Akkor tényleg kíváncsi vagyok, hogy az én Bastuck savállórendszeremben mikor fog kiégni. Nekem olyan benyomásom van, hogy talán már hangosabb, mint amikor rákerült. Demo ez miért kell neked ? Mert volt nyárilag olyan is, hogy 20XE, meg olyan is, hogy 20NE. Mindkettö katalizátor és lambdaszonda nélkül. Ezzel a módszerrel, pedig olyan lesz, mint azok, és akkor a Lambda nem úgy lövi be a keveréket, hogy jó legyen a katalizátornak, mert ugye nem is lesz benne egyik sem :D , hanem teljesítményre. :D De ez csak szigorúan katalizátor nélkül müködik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2006 Megoszt Elküldve Október28, 2006 És ez mindegyik C20XE vezérlőn működik? Mert van ugye többfajta is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 De ez csak szigorúan katalizátor nélkül müködik. Szerintem egy idő után a katalizátor sem lesz már útban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 És ez mindegyik C20XE vezérlőn működik? Mert van ugye többfajta is. A cikkben benne vannak a Motronic verziók is. Motronic 2.5-re lett letesztelve, illetve írja, hogy Motronic 2.8-nál (elosztó nélküli gyújtásvez.) már nem megy (meg LET-nél se). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 az enyém most is katalizátor nélkül működik...akkor jobb lenne kiiktatni a lambdát ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 az enyém most is katalizátor nélkül működik...akkor jobb lenne kiiktatni a lambdát ? :lol: Valószínü, állítólag a fogyi is csökkenne és a nyomaték is nagyobb lenne 5 Nm-el ugyanazon a fordulaton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 A 20XE az gyárilag 155 paci volt, nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 de! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 Valószínü, állítólag a fogyi is csökkenne és a nyomaték is nagyobb lenne 5 Nm-el ugyanazon a fordulaton. erre mér nem jött rá eddig senki, elvégre nem sokunknak van katija, engem tuti érdekelne a dolog(mégha értenék is hozzá de jó lenne) :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 Viszont ingyen kaptam egy rozsdamentes dobot. Úgyhogy ilyen szempontból korrektek ők is. De elég szomorú hogy nincs itthon egy normális kipuffos sem. :lol: Nekem Kipufogó Klinika. Két és fél éve. És nem égett ki semmi. Igaz, nem tudom milyen, amikor bármi is kiég a kipufogóból, de változatlan a hangja. Kicsit kiöblösödött az első öt napban, de azóta változatlan. Ma hazajöttem 150 km messziről kímélős 140 körüli autópálya, 120 körüli autóút tempóval, néha egy lendületes előzés, máskor iszonyat oldalszél, majd' lerepültem az útról. Előtte telitank, utána telitank. Fogyasztás 7.2. Van katalizátorom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október29, 2006 Megoszt Elküldve Október29, 2006 Jó lenne ha tavaszra így nézni ki a GSI alja... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október30, 2006 Megoszt Elküldve Október30, 2006 Én meg költözök... nebassz te már itt jársz? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts