Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
És ez mehet a normál gyári tárcsához?

jah. De azért nem egy agyonkopotthoz. :lol:

Ha az is cserés, akkor meg ajánlom a Brembo alapszériát, ami olcsóbb mint a gyári, de annál jobb.

Elküldve
jah. De azért nem egy agyonkopotthoz. :lol:

Ha az is cserés, akkor meg ajánlom a Brembo alapszériát, ami olcsóbb mint a gyári, de annál jobb.

Köszi, ez lesz, majd ha aktuális lesz. Szóval brembó tárcsa + ferrodo betét.

Amúgy épeszű használattal mennyit bír egy tárcsa és mennyit egy betét?

Elküldve

user és használatfüggő :lol:

ha tipikusan városi autóról van szó, akkor light user mellett is gyorsabban kopik

a tárcsa és a betét.

betét 30-60e km

tárcsa 60-120e km

Elküldve

Akkor én meg cáfolok.Brembo max tárcsa,ds performance betét.Eddig 13000km-t mentem el vele és a betét lassan cserés.A tárcsa meg max 1 betétet fog kibirni :lol:

ui:normálisan használom :D :lol:

Elküldve

A DS performance nem éppen utcai normál használatra kitalált betét. :lol:

De ha a végletekre megyünk, akkor próbáld ki a DS2500-öt, azzal nem mész el feleennyit

sem, igaz azt még melegíteni is kell hogy fogjon :lol:

Elküldve

Viszont a múltkor autóztunk a Pistával egyet és izzót a tárcsa,de akkor sem éreztem hogy rosszabb lenne a fékhatás :lol: ,de most csak sima ferrodo betétet fogok belerakni.

Elküldve
Viszont a múltkor autóztunk a Pistával egyet és izzót a tárcsa,de akkor sem éreztem hogy rosszabb lenne a fékhatás :lol: ,de most csak sima ferrodo betétet fogok belerakni.

Szép lehetett :lol:

Jah, azoknak a betéteknek bírnia kell a piromkodást! :D

Elküldve
Köszi, ez lesz, majd ha aktuális lesz. Szóval brembó tárcsa + ferrodo betét.

Amúgy épeszű használattal mennyit bír egy tárcsa és mennyit egy betét?

Nekem pl az van. én azt hittem nem is régóta..és de!!

"2004.07.16 115 715km Elsö féktárcsa,betét csere. Brembo+Ferrodo + féknyeregek befestése 14 940/2db; 8400/szett +2000szerelés"

A mostani dátumot tudjuk, a km állásom meg 142 365 km. saccra úgy felére már tuti lekopott a betét.. tárcsát nem tom.. majd megnézem, de tom, hogy amikor pár hónapja néztem, még meg is lepődtem, hogy mennyire bírja.

És hát újonan még tapasztaltad is IQ, hogy milyen volt :D

És tényleg nem drága.. erre még én, bevartzsebű GSi-s is ezt mondom :D

Az épeszűségre meg nem mondok semmit :P

Viszont következőnek lehet valami okosságot kellene rakni.. mert jó jó ez a fék, de fékből sose elég :lol:

Bár néha igy is a gumik a szűk -szó szerint- keresztmetszet.. de erre a felnire szélesebb már nem megy (5"5 195)

Mondjuk az is hozzátartozik, hogy hátúl meg még azok a betétek-tárcsák vannak, amikkel megvettem 3éve, és lassan lassan 40e km-rel ezelött :lol: :D

jövöre lehet kicserélem azokat is, független az állapotuktól..

Kicsit tartottam tőle mikor Anti mondta hogy próbáljam ki....

Én nem is mernék elösször hátsókerekessel duhajkodni.. nem vezettem még soha hátsókerekest.. nah jó.. amikor tanúltam igen. egy 120as skodrit, meg egy ZIL-t ;) ;)

Szal sztem az első kanyarban keresztbe raknám ... mondjuk nagy feeling lehet.. néztem a múltkori váci uti duhajkodás közben a böszme nagy BMW-t, ahogy riszálta a segét.. mókás lehet..

Elküldve
És hát újonan még tapasztaltad is IQ, hogy milyen volt ;)

És tényleg nem drága.. erre még én, bevartzsebű GSi-s is ezt mondom :D

Viszont következőnek lehet valami okosságot kellene rakni.. mert jó jó ez a fék, de fékből sose elég :lol:

Bár néha igy is a gumik a szűk -szó szerint- keresztmetszet.. de erre a felnire szélesebb már nem megy (5"5 195)

Mondjuk az is hozzátartozik, hogy hátúl meg még azok a betétek-tárcsák vannak, amikkel megvettem 3éve, és lassan lassan 40e km-rel ezelött :lol: :D

jövöre lehet kicserélem azokat is, független az állapotuktól..

Ja, arra emlékszem, hogy k jó volt a lassulás, amit produkált az autód.

Amúgy lehet, hogy most marhaságot fogok mondani, de szerintem a gsi hátulja szinte lebeg, egyáltalán nincs ott a futómű igénybevéve. Ezt abból gondolom, hogy én jó magyar szokás szerint lejártam egy téligumi szettel egy telet, egy nyarat, egy telet, majd még egy nyarat és még egy telet, így a téligumik elég szépen lekoptak. Mármint az elsők, azok kuka. A hátsók szinte érintetlenek voltak. Ekkora különbség van az első-hátsó közt.

(Most téligumi projekt következik, minthogy télivel járok nyáron, de nyárival nem szeretnék télen)

(UI: mielőtt lqúr valaki, hogy miért nem cseréltem le AKKOR a még zsír téligumikat, hát igaza van, most akkor lenne jó téligumim, dehát f vagyok, ez van....)

Elküldve

Loree csak arra kell nagyon figyelni -szherintem- a ferrodonál h ne égjen... mert technikai okát csak sejtem (maybe sok a fém) de jó szokása visítani... nekem legalábbis brembo+ferrodo páros nem 1x elöadta mind a gsin mind az 1.6 astrámon....

viszont focust ma hozt5am el szervízből 20ezer alatt megette a tárcsákat... kajak nagyobb válla volt, mint a gsimnek a fékjein mikor vettem anno.

Evvel paralel szervíz előterében várok és olvasom arial 150es betűkkel, hogy csak gyári alkatrészt hasznljon az ÖN biztonsága érdekében ellette demofal jó tárcsa vs nem joe :lol: :lol: :D

Elküldve
Ja, arra emlékszem, hogy k jó volt a lassulás, amit produkált az autód.

(Most téligumi projekt következik, minthogy télivel járok nyáron, de nyárival nem szeretnék télen)

(UI: mielőtt lqúr valaki, hogy miért nem cseréltem le AKKOR a még zsír téligumikat, hát igaza van, most akkor lenne jó téligumim, dehát f vagyok, ez van....)

jaja.. mondjuk akkor a jó kis michlein gumik is közrejátszottak ebben..

Téli gumi.. nyugi..vérszivásra itt vok én. ha idén se veszek, akkor a 3ik telem téligumi nélkül.. és a 4ik ezzel a kocsival.. :lol:

Loree csak arra kell nagyon figyelni -szherintem- a ferrodonál h ne égjen... mert technikai okát csak sejtem (maybe sok a fém) de jó szokása visítani... nekem legalábbis brembo+ferrodo páros nem 1x elöadta mind a gsin mind az 1.6 astrámon....

Háát nekem szerencsére nem.. ritkán szokott nyekeregni, de azt is csak minimális hangon.. épp csak h egy kis sportos betét feeling legyen :lol:

Elküldve
Ja, arra emlékszem, hogy k jó volt a lassulás, amit produkált az autód.

Amúgy lehet, hogy most marhaságot fogok mondani, de szerintem a gsi hátulja szinte lebeg...

Ez így van, kanyarban nagy sebességről térténő igen erős fékezésnél érezni, hogy nagyon rosszindualtúan viselkedik. Óvatosan... :lol:

Elküldve
Ez így van, kanyarban nagy sebességről térténő igen erős fékezésnél érezni, hogy nagyon rosszindualtúan viselkedik. Óvatosan... :lol:

jaja.. pláne hogy nekem a gátlók sincsenek magaslatukon.. kicsit beimbolyog.. óvatosan kell a kormánnyal "játszani"...

Elküldve
jaja.. pláne hogy nekem a gátlók sincsenek magaslatukon.. kicsit beimbolyog.. óvatosan kell a kormánnyal "játszani"...

Én is most rakom fel a Kadett 16V tárcsákat hátra, de a Corsa még könnyebb, ráadásul még ABS-em sincs.

Biztosan érdekes lesz kanyarban fékezni. :lol:

Elküldve
Én is most rakom fel a Kadett 16V tárcsákat hátra, de a Corsa még könnyebb, ráadásul még ABS-em sincs.

Biztosan érdekes lesz kanyarban fékezni. :lol:

:lol:

De nem elég hátra a gyári dob?

Elküldve
Én is most rakom fel a Kadett 16V tárcsákat hátra, de a Corsa még könnyebb, ráadásul még ABS-em sincs.

Biztosan érdekes lesz kanyarban fékezni. :lol:

Nah jah.. én próbálok még elötte.. kanyarban meg már nem fékezni..sőt már inkább finoman a gázt nyomni,tartani .. nem tom jól-é... kéne vezetéstechnika óra.. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.