Gelko Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 majd meg lesz csinálva fix tőkésre... az milyen ?
redline Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 az milyen ? pillanatragasztó és nem csattog többé :lol:
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 az milyen ? Az frankóság, bár nemtom hogy a Senatorba minek olyan. :lol:
Gelko Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Az frankóság, bár nemtom hogy a Senatorba minek olyan. :lol: a technikai hátté voltam kiváncsi :lol:
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 a technikai hátté voltam kiváncsi :lol: Az a lényege hogy nagy fordulaton (>7500-8000) a hidrotőke kvázi felpuhul és így elmegy a szelephézag (csattogni fog, meg lesz még néhány járulékos probléma). A fix tőke ezt küszöbli ki. Hátránya, hogy kézzel kell beállítani a szelephézagot. Kb. én ennyit tudok erről. Remélem a Gabi is ír majd valami okosat. :lol:
opel16v Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 az milyen ? mindig van píííze... :lol: :lol: :D Poént félretéve: az nem is olyan frankóság, mert hidegen ugyanúgy szelephangja van, és koptatja a vezérműtengelyt, és egyébként meg sűrűn kell állítani a szelephézagot. ;) Versenyautókban szokták alkalmazni, ahol 8000 fölé megy a fordulatszám, mert ott a tőkék már nem tudnak dolgozni. A Senátorba tök értelmetlen ez a megoldás, egyébként meg van vagy 1800HUF/db a tőke ára újból... :D
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Ráadásul meg olyan fordulathoz erősebb szeleprugó is kell.
Demó Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 a technikai hátté voltam kiváncsi :lol: Az akkor olyan, lesz, hogy nem a hidrotőkék fogják beállítani a szelephézagot, hanem egy szerelő. Hidotőke: http://s8637744.shoplite.de/sess/utn;jsess...%2F50-10-19.gif Mehanikus tőke: http://s8637744.shoplite.de/sess/utn;jsess...%2F50-10-13.gif Viszont egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a régi CIH blokkban van már hidotöke, ugyanis azok himbásak és alulról vannak vezérelve. Mi a motorkódja annak a motornak? Most nézem, hogy azokba a motorokba 98-ast kell tankolni ólomadalékkal. :lol:
rtomi Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 az milyen ? Fentebb leírták már. Viszont egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a régi CIH blokkban van már hidotöke, ugyanis azok himbásak és alulról vannak vezérelve. Mi a motorkódja annak a motornak? Most nézem, hogy azokba a motorokba 98-ast kell tankolni ólomadalékkal. :lol: Lehet 95-öst is csak akkor állítani kell a gyujtáson. Egyébként volt a CIH motorban is hidrotőke mert nekem is az volt a 2000-esben amíg ki nem cseréltem fixre őket. A 2,2-esben is hidrok vannak most. :lol:
Laci4 Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 hmm.. olyan kihaltnak tünik nekem most ez a fórum... senki se dolgozik? mindenki csak nősül,meg költözik, házat szépitget? :lol: (mondjuk 1-2 hónap és mi is költözünk ) nah szóval gyerünk gyerünk.. pörögjünk fel.. nem nem.. nem a "senivel" :D Jah.. és vigyázzatok a városban.. melegfront van vagy nem tom mi, de ma 30km-es kis bp.i utam során 3-4 szer akartak összetörni..(sávváltás,hátúlról majdnem belémcsúszás,elöttem kicikázás és elöttem lévő rámrántás.. ehh.. vagy csak elszoktam a csúcsforgalomtól, és ez csak egy 7köznapi nap :lol: ) De hogy legyen egy kis Gsi is, nagyon faja a kis kocsi.. szereti ezt a 20fokos levegőt ;) harap szépen.. jót tett a lambda neki biztos.. viszont a fogyim az igy is úgy is 9-10 liter(inkább 10).. igaz, full város, és sokszor elég dinamikusan. Más nincs.. kérem kapcsolja ki... :D
rtomi Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 hmm.. olyan kihaltnak tünik nekem most ez a fórum... senki se dolgozik? Én pölö otthonról tudok csak netezni. :lol:
Laci4 Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Én pölö otthonról tudok csak netezni. :lol: Oké.. akkor te felmentést kaptál.. és a többiek? Nah csak írogatok.. kevés a hsz-em :lol: De azért emlékszem, volt olyan is hogy 1 napig nem nézem a fórumot, és 3órán keresztül csak visszaolvasok :D No de sebaj.. itt a jóidó! írány a szabadba.. asszem kinézünk a kiscsajjal a margitszigetre.. átsétáljuk :D
coupe Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Lécci ne hajtsd máris szét a Senit!!!! :D esőben alig kell kicsit odalépni a gázra és máris keresztbe lehet vele autózni.Ettöl semmi baja nem lesz. Szólhattatok volna... Merre voltatok? Hirtelen ötlet volt.A Mátyásföldi reptéren voltunk,ott elég nehéz bármit is összetörni ;) Egyenes úton azért a turbó az nyerőbb...de a hátsókeréknek akkor is iszonyat feelingje van... Ugye István...nem lehet elfelejteni azt az 5 ladás évet... :lol: jól nyomtad... ;) Kicsit tartottam tőle mikor Anti mondta hogy próbáljam ki.Pont egy héttel elötte volt nagy a szám hogy nekem inkább a hátsókerék fekszik,azt hittem már elszoktam tőle és be fogok égni :lol: :D De semmit nem felejtettem nagyon szépen lehet vele autózni,érezni hogy van benne erő és a spert is nagyon ott van.Kár hogy a gsibe nem csináltak hátsókerék hajtást
opel16v Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Na majd télen megyünk ki autózni keresztbe-hosszába. :lol: Télen én is jobban élvezem az omit, mint az astrát :lol:
Albert Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Ha fölösleges blablát akarsz akkor tessék: Leponyváztam este a GSi-t mert esett az eső és nem akartam hogy egész éjjel essen szegényre. Leslagoltam a ponyvát, ráraktam a kocsira, és most tök dzsuvás az egész autó :lol: Hoztam be a céghez a kis szivacsomat meg a Viledát de most csomó melóm van és nincs időm kimenni lemosni. Tessék :lol:
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 De semmit nem felejtettem nagyon szépen lehet vele autózni,érezni hogy van benne erő és a spert is nagyon ott van.Kár hogy a gsibe nem csináltak hátsókerék hajtást Na akkor vihetnél engem is öröm körre. :lol: A GSi-be pedig meg kell csinálni a hátul hajtást... :D :lol:
Atommanó Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Nagggggyoooon királyság... Megyek is egy kört vele... :lol:
loree_gsi16v Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Olvastam régebben, hogy sokan használtok ferrodo fékbetéteket és jó tapasztalatokkal. A kérdésem az lenne, hogy melyiket ajánljátok és hol toom beszerezni kedvező áron. Előre is THX.
opel16v Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Olvastam régebben, hogy sokan használtok ferrodo fékbetéteket és jó tapasztalatokkal. A kérdésem az lenne, hogy melyiket ajánljátok és hol toom beszerezni kedvező áron. Előre is THX. Ferodo Premier. GSi gyári 256-os fékekhez kb. 7000-ért van a garnitúra. Csergő, indit-trade.
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Olvastam régebben, hogy sokan használtok ferrodo fékbetéteket és jó tapasztalatokkal. A kérdésem az lenne, hogy melyiket ajánljátok és hol toom beszerezni kedvező áron. Előre is THX. Csergőben vagy a Blitznél lehet beszerezni és szerintem olyan 7-8ezer forint körül lehet. Talán olcsóbb is. :lol:
mackosajt Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Olvastam régebben, hogy sokan használtok ferrodo fékbetéteket és jó tapasztalatokkal. A kérdésem az lenne, hogy melyiket ajánljátok és hol toom beszerezni kedvező áron. Előre is THX. Zádor utca 6. Bp. mondjuk... Csergő... Viktor... Ja és... Premium-ot... mondjuk... Remélem nem írtam marhaságot. :lol: Hú de gyorsak vagyunk... :lol: Blitzéknél még be is szerelik, ha kell... gyorsan. :D Csak be kell jelentkezni.
sárgaGSI Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Csergőben vagy a Blitznél lehet beszerezni és szerintem olyan 7-8ezer forint körül lehet. Talán olcsóbb is. :lol: Egy lehet hüle kérdés, ez hátulra mennyibe kerül??????????
iqbéla Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Ferodo Premier. GSi gyári 256-os fékekhez kb. 7000-ért van a garnitúra. Csergő, indit-trade. És ez mehet a normál gyári tárcsához?
Recommended Posts