sárgaGSI Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 De valószínüleg azért, mert ez volt rajta gyárilag. 93, vagy 94 utáni GSI-ken már mindig ez a lökös van rajta. :D jah bocs ezt nem tuttam :lol: , de tipikus kadett szindróma h gsi-n Gl lökös van "nemistudommiért" és erre következtettem az asztmánál is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Na elkészült a jópofa autó... :lol: Manta OPC Turbo Anno nem hittem volna, hogy összejön... :lol: Minden elismerésem a tulajé... :D Tomi! Kövi fényképanyag... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 De valószínüleg azért, mert ez volt rajta gyárilag. 93, vagy 94 utáni GSI-ken már mindig ez a lökös van rajta. :lol: Némileg öszvér, Gsi küszöbök vannak, igaz később is eszkábálhatók. Kár, hogy nincs a beljesejéről kép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Képek erős idegzetűeknek:eladó korához képest jó állapotú kasztni irányár 50Eft :lol: :lol: :D :D ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Na elkészült a jópofa autó... :lol: Manta OPC Turbo Anno nem hittem volna, hogy összejön... :lol: Minden elismerésem a tulajé... :D Nagyon állat, de miért nem C20LETet raktak bele? Gyakoribb, olcsóbb és jobban föl lehet húzni. Képek erős idegzetűeknek:eladó korához képest jó állapotú kasztni irányár 50Eft :D :D ;) ;) :D :P Motorostól megvenném. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Tomi! Kövi fényképanyag... :lol: What? Manta: Ki követte el? Ismerjük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Kadett E és Astra C20XE is volt 5 ajtósban gyárilag. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Na elkészült a jópofa autó... :lol: Manta OPC Turbo Anno nem hittem volna, hogy összejön... :lol: Minden elismerésem a tulajé... :D Tomi! Kövi fényképanyag... :D Kapcsolatban vagyok én is a sráccal. vannak még problémák a géppel, de felélesztette, és az önmagában egy Mt. Everestnyi respect!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Kadett E és Astra C20XE is volt 5 ajtósban gyárilag. :lol: Ezt mondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Gyakoribb, olcsóbb és jobban föl lehet húzni. a Z20LET-et ugyanaddig lehet felhúzni (VMax, 750LE), valamivel jobban is bírja. de ha jól tudom azért lett Z20LET, mert jó áron hozzájutott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Kapcsolatban vagyok én is a sráccal Nyuszmusz nem féltékeny? :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 a Z20LET-et ugyanaddig lehet felhúzni (VMax, 750LE), valamivel jobban is bírja. de ha jól tudom azért lett Z20LET, mert jó áron hozzájutott. Most a gyári motorról beszélek, mert az amelyik 750 LE-s, az már tulajdonképpen egy egészen más motor és nem túl sok köze van már a Z20LET-hez. Z20LET-et nem nagyon lehet olyan egyszerüen 260-280LE fölé húzni, mint a C20LET-et akár 330LE-fölé is. Az viszont biztos, hogy tartósabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Nyuszmusz nem féltékeny? ;) :lol: :lol: majd megkérdezem. :D :D Most a gyári motorról beszélek, mert az amelyik 750 LE-s, az már tulajdonképpen egy egészen más motor és nem túl sok köze van már a Z20LET-hez. Z20LET-et nem nagyon lehet olyan egyszerüen 260-280LE fölé húzni, mint a C20LET-et akár 330LE-fölé is. Az viszont biztos, hogy tartósabb. nem nem, ennek mindössze a turbó az akadálya, tekintve, hogy egy nagyon kis tehetetlenségű, de gyenge turbó van hozzá gyárilag. turbólyukmentesség, ez volt a cél, amikor a nagy és erős C20LET turbót kicserélték erre. ez megvalósult, viszont valóban 240 LE az ésszerű határa, míg a C20LET-re szereltnek olyan 300. 280 vs 330 ahogy írtad, az az ésszerűtlen határ, sokan addig is felhúzzák, de én úgy tapasztalom, hogy azok már mind problémás gépek. na most egy K04-es hibrid turbó 800 euró, annak 330 LE az ésszerű határa (400-ig is húzogatják, de az megint csak nem sokáig tart), és a különbség ekkor már az is, hogy a hibrid K04-nek szintén nulla a turbólyuka. C20LET mellett két nagyon fontos dolog szól. sokkal olcsóbb beszerezni, illetve az, hogy van dögivel belőle, meg alkatrészből hozzá. és hát aki ilyenre adja a fejét (felhúz egy turbós motrot), az számítson rá, hogy egy-két gépet taccsra tesz, mielőtt eléri a Walhallát. szóval, amit írtam azokhoz képest lehet, hogy meglepő, de én is C20LET-tel próbálkoznék ilyen esetben kizárólag. majd 5 év múlva, ha a Z20LET (és az alkatrészek) is olyan olcsó lesz, talán akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Viktoron keresztül jutott hozzá a mocihoz...csak nem volt hozzá kábelköteg meg Computer...ezeket meg nem minden bontóban találni...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Viktoron keresztül jutott hozzá a mocihoz...csak nem volt hozzá kábelköteg meg Computer...ezeket meg nem minden bontóban találni...:-) így van, azzal jött hozzám anno, hogy a computer-em úgy tudja eladó. ez így is van, de ugye majd csak ha megjött az új, szóval, neki meg akkor kellett volna azonnal. tegnap beszéltünk, mondta, hogy mostjelenleg az a baj, hogy 0,6 bar fölé nem megy a turbónyomás. az a vészprogram, azt hiszem. de nem tudja még ő sem, hogy miért áll vészprogramra a Z20LET, mert hibakód nincs (illetve az immo, de az talán nem okozza ezt). viszont van rajta egy 3,0 TDI BMW intercooler, ami attól tartok túl nagy a gyári programhoz, és akkor is átállhat vészprogramra. de akkor talán kéne hibakódot dobnia, hogy nem megfelelő az égés, és vészprogramra állt. Mr. Opel16v, mi az Ön véleménye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 A nagyobb Cooler miatt nem fog vészprogramra állni szerintem...max qrva nagy lesz a turbólyuk... :lol: És szerintem az Immo sem okozhatja...legalább is nem ezt, hogy 0.6-nál nem engedi tovább tölteni... Ha gyári Computer van benne az inkább lehet az oka szerintem...hogy ne lehessen csak úgy tekergetni... A C20let esetében ez a határ 1 bar....ha ezt eléri a turbó, és gyári computer van benne, olyat tesz mintha nyomnál egy satuféket...betilt...lehet, hogy a z20letnél 0.6 bar? Ezt nem tom... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 A nagyobb Cooler miatt nem fog vészprogramra állni szerintem...max qrva nagy lesz a turbólyuk... :lol: És szerintem az Immo sem okozhatja...legalább is nem ezt, hogy 0.6-nál nem engedi tovább tölteni... Ha gyári Computer van benne az inkább lehet az oka szerintem...hogy ne lehessen csak úgy tekergetni... A C20let esetében ez a határ 1 bar....ha ezt eléri a turbó, és gyári computer van benne, olyat tesz mintha nyomnál egy satuféket...betilt...lehet, hogy a z20letnél 0.6 bar? Ezt nem tom... :lol: Z20LET 0,85 bar a max töltőnyomás, illetve 0,9 bar-on 5 mp overboost. ez a gyári beállítás, és efölé nem is lehet a gyári programot vinni, ahhoz kell program csere. viszont a 0,6 bar max, az a vészprogram, tehát ha vmi baja van a rendszernek, a gyári program automatikusan erre a beállításra áll át. lehet, hogy vannak esetek, amikor hibakódot se dob, csak átáll. talán ez lehet a megoldás. mindenesetre ez is mutatja, hogy Z20LET-tel nem olyan rózsás a tuningolás, még a gyári beállításokat is nehéz előcsalni egy ilyen mutatvány során.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Ennek nem lehet az okozója, egy lecsúszott csati vagy cső ilyesmi??? Ezeknek kéne utánanézni, meg eseteg tárolt e hibakódot... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 igen igen, az talán lehet. köszi az ötletet! tárolt hibakód csak annyi, hogy az immo motorjele nincs jelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Ha jóban vagy a sráccal, akkor esetleg egy Computercsere is megérhet egy próbát...talán... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Ha jóban vagy a sráccal, akkor esetleg egy Computercsere is megérhet egy próbát...talán... :lol: ha az enyém itt lesz, akkor esetleg bepróbálható tényleg, ez benne van a pakliban. remélem lesz megoldás, mert nagy fába vágta fejszéjét, de szerintem ha összejön neki, akkor a farvizén páran megindulhatnak még ebben a témában... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Most olvastam, hogy a kábelköteg is szét lett vágva....lehet, hogy ott lett valami bibi...na ezt nem lesz egyszerű kideríteni... :lol: Fiúk, lányok! Aki kér xenont, az legyen szíves szerdáig legkésöbb eljuttatni hozzám az árát, hogy csütörtök este már a Lurdyn be tudjuk eszkábálni... 33.300 HUF Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Anti ez nem gyenge teljesitmény. Legalábbis eztfigyu :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Anti ez nem gyenge teljesitmény. Legalábbis eztfigyu :D Viszont most beszéltem a csávóval telefonon is, és ennyiért ami van nekik az csak rendelésre megy... Le kell írni, ki milyet szeretne, és elküldöm neki...küldjetek emailt, hogy kinek mi kell és akkor összesítem... :lol: Azt mondta, hogy jövő hét, illetve két héten belül megvan... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Viszont most beszéltem a csávóval telefonon is, és ennyiért ami van nekik az csak rendelésre megy... Le kell írni, ki milyet szeretne, és elküldöm neki...küldjetek emailt, hogy kinek mi kell és akkor összesítem... :lol: Azt mondta, hogy jövő hét, illetve két héten belül megvan... :lol: Akkoris király Nem akar vki GSi-t bontani? (bár 1 picit drága szvsz) kék 8v GSi Anti ha vennék egy ilyet is akkor sima liba lenne? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts