Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
De valószínüleg azért, mert ez volt rajta gyárilag. 93, vagy 94 utáni GSI-ken már mindig ez a lökös van rajta. :D

jah bocs ezt nem tuttam :lol: , de tipikus kadett szindróma h gsi-n Gl lökös van "nemistudommiért" és erre következtettem az asztmánál is... :lol:

Elküldve
De valószínüleg azért, mert ez volt rajta gyárilag. 93, vagy 94 utáni GSI-ken már mindig ez a lökös van rajta. :lol:

Némileg öszvér, Gsi küszöbök vannak, igaz később is eszkábálhatók.

Kár, hogy nincs a beljesejéről kép.

Elküldve
Na elkészült a jópofa autó... :lol:

Manta OPC Turbo

Anno nem hittem volna, hogy összejön... :lol:

Minden elismerésem a tulajé... :D

Tomi!

Kövi fényképanyag... :D

Kapcsolatban vagyok én is a sráccal. vannak még problémák a géppel, de felélesztette, és az önmagában egy Mt. Everestnyi respect!!!

Elküldve
Gyakoribb, olcsóbb és jobban föl lehet húzni.

a Z20LET-et ugyanaddig lehet felhúzni (VMax, 750LE), valamivel jobban is bírja. de ha jól tudom azért lett Z20LET, mert jó áron hozzájutott.

Elküldve
a Z20LET-et ugyanaddig lehet felhúzni (VMax, 750LE), valamivel jobban is bírja. de ha jól tudom azért lett Z20LET, mert jó áron hozzájutott.

Most a gyári motorról beszélek, mert az amelyik 750 LE-s, az már tulajdonképpen egy egészen más motor és nem túl sok köze van már a Z20LET-hez. Z20LET-et nem nagyon lehet olyan egyszerüen 260-280LE fölé húzni, mint a C20LET-et akár 330LE-fölé is.

Az viszont biztos, hogy tartósabb.

Elküldve
Nyuszmusz nem féltékeny? ;) :lol: :lol:

majd megkérdezem. :D :D

Most a gyári motorról beszélek, mert az amelyik 750 LE-s, az már tulajdonképpen egy egészen más motor és nem túl sok köze van már a Z20LET-hez. Z20LET-et nem nagyon lehet olyan egyszerüen 260-280LE fölé húzni, mint a C20LET-et akár 330LE-fölé is.

Az viszont biztos, hogy tartósabb.

nem nem, ennek mindössze a turbó az akadálya, tekintve, hogy egy nagyon kis tehetetlenségű, de gyenge turbó van hozzá gyárilag. turbólyukmentesség, ez volt a cél, amikor a nagy és erős C20LET turbót kicserélték erre. ez megvalósult, viszont valóban 240 LE az ésszerű határa, míg a C20LET-re szereltnek olyan 300. 280 vs 330 ahogy írtad, az az ésszerűtlen határ, sokan addig is felhúzzák, de én úgy tapasztalom, hogy azok már mind problémás gépek.

na most egy K04-es hibrid turbó 800 euró, annak 330 LE az ésszerű határa (400-ig is húzogatják, de az megint csak nem sokáig tart), és a különbség ekkor már az is, hogy a hibrid K04-nek szintén nulla a turbólyuka.

C20LET mellett két nagyon fontos dolog szól. sokkal olcsóbb beszerezni, illetve az, hogy van dögivel belőle, meg alkatrészből hozzá. és hát aki ilyenre adja a fejét (felhúz egy turbós motrot), az számítson rá, hogy egy-két gépet taccsra tesz, mielőtt eléri a Walhallát. szóval, amit írtam azokhoz képest lehet, hogy meglepő, de én is C20LET-tel próbálkoznék ilyen esetben kizárólag. majd 5 év múlva, ha a Z20LET (és az alkatrészek) is olyan olcsó lesz, talán akkor.

Elküldve
Viktoron keresztül jutott hozzá a mocihoz...csak nem volt hozzá kábelköteg meg Computer...ezeket meg nem minden bontóban találni...:-)

így van, azzal jött hozzám anno, hogy a computer-em úgy tudja eladó. ez így is van, de ugye majd csak ha megjött az új, szóval, neki meg akkor kellett volna azonnal. tegnap beszéltünk, mondta, hogy mostjelenleg az a baj, hogy 0,6 bar fölé nem megy a turbónyomás. az a vészprogram, azt hiszem. de nem tudja még ő sem, hogy miért áll vészprogramra a Z20LET, mert hibakód nincs (illetve az immo, de az talán nem okozza ezt).

viszont van rajta egy 3,0 TDI BMW intercooler, ami attól tartok túl nagy a gyári programhoz, és akkor is átállhat vészprogramra. de akkor talán kéne hibakódot dobnia, hogy nem megfelelő az égés, és vészprogramra állt. Mr. Opel16v, mi az Ön véleménye?

Elküldve

A nagyobb Cooler miatt nem fog vészprogramra állni szerintem...max qrva nagy lesz a turbólyuk... :lol:

És szerintem az Immo sem okozhatja...legalább is nem ezt, hogy 0.6-nál nem engedi tovább tölteni...

Ha gyári Computer van benne az inkább lehet az oka szerintem...hogy ne lehessen csak úgy tekergetni...

A C20let esetében ez a határ 1 bar....ha ezt eléri a turbó, és gyári computer van benne, olyat tesz mintha nyomnál egy satuféket...betilt...lehet, hogy a z20letnél 0.6 bar? Ezt nem tom... :lol:

Elküldve
A nagyobb Cooler miatt nem fog vészprogramra állni szerintem...max qrva nagy lesz a turbólyuk... :lol:

És szerintem az Immo sem okozhatja...legalább is nem ezt, hogy 0.6-nál nem engedi tovább tölteni...

Ha gyári Computer van benne az inkább lehet az oka szerintem...hogy ne lehessen csak úgy tekergetni...

A C20let esetében ez a határ 1 bar....ha ezt eléri a turbó, és gyári computer van benne, olyat tesz mintha nyomnál egy satuféket...betilt...lehet, hogy a z20letnél 0.6 bar? Ezt nem tom... :lol:

Z20LET 0,85 bar a max töltőnyomás, illetve 0,9 bar-on 5 mp overboost. ez a gyári beállítás, és efölé nem is lehet a gyári programot vinni, ahhoz kell program csere. viszont a 0,6 bar max, az a vészprogram, tehát ha vmi baja van a rendszernek, a gyári program automatikusan erre a beállításra áll át. lehet, hogy vannak esetek, amikor hibakódot se dob, csak átáll. talán ez lehet a megoldás.

mindenesetre ez is mutatja, hogy Z20LET-tel nem olyan rózsás a tuningolás, még a gyári beállításokat is nehéz előcsalni egy ilyen mutatvány során....

Elküldve
Ha jóban vagy a sráccal, akkor esetleg egy Computercsere is megérhet egy próbát...talán... :lol:

ha az enyém itt lesz, akkor esetleg bepróbálható tényleg, ez benne van a pakliban. remélem lesz megoldás, mert nagy fába vágta fejszéjét, de szerintem ha összejön neki, akkor a farvizén páran megindulhatnak még ebben a témában...

Elküldve

Most olvastam, hogy a kábelköteg is szét lett vágva....lehet, hogy ott lett valami bibi...na ezt nem lesz egyszerű kideríteni... :lol:

Fiúk, lányok!

Aki kér xenont, az legyen szíves szerdáig legkésöbb eljuttatni hozzám az árát, hogy csütörtök este már a Lurdyn be tudjuk eszkábálni...

33.300 HUF

Elküldve
Anti ez nem gyenge teljesitmény.

Legalábbis eztfigyu :D

Viszont most beszéltem a csávóval telefonon is, és ennyiért ami van nekik az csak rendelésre megy...

Le kell írni, ki milyet szeretne, és elküldöm neki...küldjetek emailt, hogy kinek mi kell és akkor összesítem... :lol:

Azt mondta, hogy jövő hét, illetve két héten belül megvan... :lol:

Elküldve
Viszont most beszéltem a csávóval telefonon is, és ennyiért ami van nekik az csak rendelésre megy...

Le kell írni, ki milyet szeretne, és elküldöm neki...küldjetek emailt, hogy kinek mi kell és akkor összesítem... :lol:

Azt mondta, hogy jövő hét, illetve két héten belül megvan... :lol:

Akkoris király

Nem akar vki GSi-t bontani? (bár 1 picit drága szvsz) kék 8v GSi

Anti ha vennék egy ilyet is akkor sima liba lenne? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.