Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Azért jó látni hogy 800 ezer forintot érő gép elveri 8 milliósat. :lol:

hmm ha lenyomok egy 30 millios dizel béjemwét akkor többet ér az autom? :lol:

Elküldve
Azt S2000-ben is 60000-80000 km-enként motort kell cserélni. :D

tényleg? ezt honnan tudod? :lol:

(csak mert akkor nem is álmodozok, hogy egyszer használtan esetleg.... :lol: )

Elküldve
hmm ha lenyomok egy 30 millios dizel béjemwét akkor többet ér az autom? :lol:

Egy bizonyos szempontból igen. Számomra mondjuk akkor is többet ér a GSi-m, ha nem nyomom le. :lol:

Elküldve
Biztos valami übertuti GSI volt amire azon a héten megint rálocsoltak 170.000-et... :lol:

Áh, csak jó kezekben volt. :lol:

Elküldve
tényleg? ezt honnan tudod? :lol:

(csak mert akkor nem is álmodozok, hogy egyszer használtan esetleg.... :lol: )

Már nem is tudom, hogy hol olvastam, de állítólag olcsóbb kicserélni, mint javítgatni.

Hallottam már olyan GSi-ről amiben ez az intervallum 12.000 volt... :D :D ;)

A Turbóssal már megvan a 12000? ;)

Elküldve

Már meg...12.000 nél égett össze a hengerfejtömítés 500-al késöbb meg a veztengely tört el, meg ugye a szelepek nyitva maradtak, hogy jobban szellőzzön a repedt hengerfej... :lol:

Elküldve
Már meg...12.000 nél égett össze a hengerfejtömítés 500-al késöbb meg a veztengely tört el, meg ugye a szelepek nyitva maradtak, hogy jobban szellőzzön a repedt hengerfej... :lol:

Akkor már biztos elég jó volt a motor öblítése. :lol:

Most már majcsak összeáll a gép.

Elküldve
Már meg...12.000 nél égett össze a hengerfejtömítés 500-al késöbb meg a veztengely tört el, meg ugye a szelepek nyitva maradtak, hogy jobban szellőzzön a repedt hengerfej... :lol:

rájöttem, hogy nekem kellene az a kocsi.....amióta megvan mostanában kerult bele a 12 000. km :lol:

Elküldve
Akkor már biztos elég jó volt a motor öblítése. :lol:

Hát néha áldozatot kell hozni hozni a tuning oltárán, ha azt akarjuk hogy úgy menjen az autónk, mint egy közel gyári C20XE Corsa. :lol:

Elküldve
rájöttem, hogy nekem kellene az a kocsi.....amióta megvan mostanában kerult bele a 12 000. km :lol:

Akkor nálad sokáig bírná. :lol:

Elküldve
Hát néha áldozatot kell hozni hozni a tuning oltárán, ha azt akarjuk hogy úgy menjen az autónk, mint egy közel gyári C20XE Corsa. :lol:

Azokból úgyis olyan sok van, föleg a majdnem gyáriakból. :lol:

Elküldve
amióta megvan mostanában kerult bele a 12 000. km :lol:

Nekem most lesz 9000km 7 hónap alatt és volt némi holtidő, amikor valamiért nem ment a gép. :lol: :D

Elküldve
Nekem most lesz 9000km 7 hónap alatt és volt némi holtidő, amikor valamiért nem ment a gép. :lol: :D

De nem a C20XE miatt, mert az nem megy tönkre. (Remélem :lol: )

Elküldve
Nekem most lesz 9000km 7 hónap alatt és volt némi holtidő, amikor valamiért nem ment a gép. :lol: :D

jó de te/ti nyáron mentek mint a töketlen kutya és meg max munkahelyre jártam be vele....

erröl jut eszembe viszont időszerű lenne egy olajcsere nálam :lol:

Elküldve
Ezek nem fénykardok ? :lol:

Majdnem, ennyi pénzért már azt is vehettem volna. :lol:

Tényleg, ez lesz a legdrágább alkatrész a kocsin, még drágább, mint a motor váltóval volt.

Elküldve
Majdnem, ennyi pénzért már azt is vehettem volna. :D

Tényleg, ez lesz a legdrágább alkatrész a kocsin, még drágább, mint a motor váltóval volt.

Nagyon drágaságosságos volt ?

Sokan használják ezeket ?

Hát a motor eddig pont rendben van. Kopp-kopp. :lol:

Ezt elcseszted.

Máris kopog :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.