coupe Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Igen, ha kijössz Lacházára, megcsinálom neked. :D Ez zsarolás :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Na itt van egy pár kép azokról a féltengelyekröl, amik elvileg már úton vannak felém. :D http://www.corsafan.de/forum/attachment.php?attachmentid=102 http://www.corsafan.de/forum/attachment.php?attachmentid=103 http://www.corsafan.de/forum/attachment.php?attachmentid=104 Ez a cucc nekem nem tunik annyira különlegesnek, ezt tényleg nem tudja senki leesztergálni? :lol: Bár én abszolute fű vagyok a témához, nekem a krómról a szántalpas butorláb jut eszembe :lol: Igen, ha kijössz Lacházára, megcsinálom neked. ;) köszi legalább ezt is megtanulom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 köszi legalább ezt is megtanulom :lol: Tehát jössz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Norbi! Holnap kocsival mész dolgozni? (jó lenne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Norbi! Holnap kocsival mész dolgozni? (jó lenne) ha beindul :lol: Tehát jössz? :D megyek mert a Dininek meg kell mutatni ki az úr a házban :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Akkor hívlak majd mikor megyek. Hánykor leszel bent? Mikor lesz ez a lacháza? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Ez a cucc nekem nem tunik annyira különlegesnek, ezt tényleg nem tudja senki leesztergálni? :lol: Bár én abszolute fű vagyok a témához, nekem a krómról a szántalpas butorláb jut eszembe :lol: Nem a kinézetében van a lényeg, hanem az anyagágan, a megmunkálásban és a hökezelésben. Ebben még hosszában is van egy furat, ami nem csak könnyíti az egészet, hanem megnöveli az ellenállását csavarodás ellen. Ezeknek a tengelyeknek darabja 700Nm forgatónyomatékot bír tartósan, ami a gyári tengelyekröl korántsem mondható el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Ez a cucc nekem nem tunik annyira különlegesnek, ezt tényleg nem tudja senki leesztergálni? :lol: Bár én abszolute fű vagyok a témához, nekem a krómról a szántalpas butorláb jut eszembe :lol: Jó anyag kell hozzá, és jó szaki, aki szikraforgácsolni is tud. :D És itthon ez valszeg többe lett volna, mint amennyiért jön a cucc :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 megyek mert a Dininek meg kell mutatni ki az úr a házban :D :lol: Akkor majd megnézzük, hogy mi a különbség a két fehér GSI között. :lol: Jó anyag kell hozzá, és jó szaki, aki szikraforgácsolni is tud. :D És itthon ez valszeg többe lett volna, mint amennyiért jön a cucc ;) Söt, ez nem is szikraforgácsolva lett, mert az se lett volna ilyen tartós, hanem a profil bele lett préselve, ami megint erösíti a fogazást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Akkor hívlak majd mikor megyek. Hánykor leszel bent? Mikor lesz ez a lacháza? hö? :lol: holnap is szerelünk? :D nem lesz ez sok, eddig 2 nap volt a héten és mindkétszer ott görnyedtél az autómban :lol: de bennvagyok mint mindig, lacháza meg most szombaton Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Lehet kinézek én is. Nem nagy szerelés két mozdulat csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Azért annyival kiegészíteném, hogy a C20XE A corsa 14-es ideje az nem általános, hanem egyenlőre magyar rekord...Ehhez elengedhetetlen egy jó szlik, tengely, meg chip... ja és kész a kocsika...féltengely kicserélve, olajfolyás megszüntetve, vezérléscsere megoldva...mi kell még??? Ja találtunk egy kis olajos trutyit a vízben, de remélhetőleg, ez csak a hengfejszerelés közben került oda és csapódott ki... :lol: , de az is lehet, hogy ettől megy ilyen jól...mint a Norbi Calija, ami több mint 20.000 km-ota produkálja ezt, és mind a mai napig jól megy... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Azért annyival kiegészíteném, hogy a C20XE A corsa 14-es ideje az nem általános, hanem egyenlőre magyar rekord...Ehhez elengedhetetlen egy jó szlik, tengely, meg chip... A németek szerint is a közepes 14-es reális lehet. Én nem merek semmit se mondani addig, míg nincs semmi a kezemben, mert még nem láttam XE Corsát gyorsulni 1/4 mérföldöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 A németek szerint is a közepes 14-es reális lehet. Én nem merek semmit se mondani addig, míg nincs semmi a kezemben, mert még nem láttam XE Corsát gyorsulni 1/4 mérföldöm. de akkor mi a répával mennek 11-12es időket A4-es kategóriában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 pl turbós Civic... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 pl turbós Civic... :lol: de azzal sem tudnak sztem elindulni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 pl turbós Civic... :lol: Pedig az a szívó 1.6-os Civic , ami 13-as idöt ment, az is elég tanulságos volt. :lol: de azzal sem tudnak sztem elindulni slickek és egy jó sperr rengeteget tud segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Az volt a kérdés a Topic elején. :lol: Az S2000-et majd ki kell próbálni. :D Láttam már szívó GSi-t, ami lenyomta a S2000-et... :lol: Az volt a kérdés, hogy milyen eredményeket érhet el egy majdnem széria C20XE A Corsa. Gyártották szériában a c20xe corsát? ;) ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Igen a Filu...egy üléssel, 2 dl benyával, felhúzva...stb...ment egy gyári S2000-es ellen... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Láttam már szívó GSi-t, ami lenyomta a S2000-et... :lol: ott már erősen bejátszhatott, hogy ki mennyire volt ügyes... Gyártották szériában a c20xe corsát? ;) ;) :D miért, hogy másként is lehetne ilyen auto az utakon? :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 És ki akar ellenem menni, Antin kívül? :D Én megyek ellened, ezen ne muljon. :lol: ott már erősen bejátszhatott, hogy ki mennyire volt ügyes... Nyilván. De inkább szerencse volt. Azért jó látni hogy 800 ezer forintot érő gép elveri 8 milliósat. :lol: mint a Norbi Calija, ami több mint 20.000 km-ota produkálja ezt, és mind a mai napig jól megy... :D Láttam már olyan gépet, ami lenyomta azt a Calit. ;) ;) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Meg ugye a Filu F16-os váltóval ment ami + még rövidítve is volt. Szét is forgatott vagy 5-öt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Meg ugye a Filu F16-os váltóval ment ami + még rövidítve is volt. Szét is forgatott vagy 5-öt. A részletek sohasem érdekelnek senkit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 A részletek sohasem érdekelnek senkit. :lol: Ez így van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Azt S2000-ben is 60000-80000 km-enként motort kell cserélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts