opel16v Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Persze, hogy ki lehet. Ezért is téptem a szám a múltkor. Amúgy tök mezei a cucc, 27C010, semmi extra. És korántsincs tele, simán meg lehet oldani, hogy akár kisebb EPROM-ba is átírják a kódot, mint ahogy Coupe egyik chipje is kisebb (csak 28 lábú, valszeg 27C512). Kiolvasom még a tuning chipeket is - aztán beírok egy próbát, ha működik, mehet a reprodukció.... Aztán összehasonlítva a kódot, meg az adatokat, el lehet gondolkodni az esetleges saját tuningon. Ezt már mondtam coupééknak, hogy simán lehet másolni a tuning chipeket is. :wub: Én is megcsinálom két perc alatt, ha DIP tokozásúról van szó. PLCC-hez meg asszem csak a 32-eshez van átalakítóm. Még egy ötlet részemről: 27C010-ben gondolkodva meg lehet könnyen oldani azt is, hogy két féle program legyen letárolva, és indítás előtt egy sima kapcsolóval ki lehessen választani az aktuálisat. :P
redline Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Én is pont így látom. :P éjjen éjjen B) akkor este mész gyorsulni holnap meg Tökölre? :lol: :wub: :P
redline Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 annak örömére, hogy ujra gurulhatsz duenen árulnak momo övet meg 5x100as 17es MAK felnit vásárolj be :P :wub:
Tom Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 annak örömére, hogy ujra gurulhatsz duenen árulnak momo övet meg 5x100as 17es MAK felnit vásárolj be :lol: :wub: Így van, most úgyis különösen felvet a pénz. :P Az 5*100as felni, pedig gond felmegy az 5*110-re is, max kúpos csavar kell hozzá... :D :P B)
Hic Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Még egy ötlet részemről: 27C010-ben gondolkodva meg lehet könnyen oldani azt is, hogy két féle program legyen letárolva, és indítás előtt egy sima kapcsolóval ki lehessen választani az aktuálisat. :wub: Jó ötlet - nagyobb EPROM-okkal akár több program közül is lehetne válogatni! Mindenesetre egy KPM vizsgálatnál jól jöhet, ha egy kattintással vissza lehet állni gyárira... :P
redline Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Így van, most úgyis különösen felvet a pénz. :lol: gondolom, azért mondtam :P Az 5*100as felni, pedig gond felmegy az 5*110-re is, max kúpos csavar kell hozzá... :P :D :P az informatika alapszabálya, hogy megfelelően erős hardverrel minden feladat megoldható B) :P (a kérdés, hogy menniybe kerül és megéri e a végeredmény :wub: )
mélykék76 Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 ....Mindenesetre egy KPM vizsgálatnál jól jöhet, ha egy kattintással vissza lehet állni gyárira... :P.... :wub: Ménnn lényeges hogy 7000 helyett 7200nél van a tiltás ?
opel16v Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 :wub: Ménnn lényeges hogy 7000 helyett 7200nél van a tiltás ? Azért általában nem csak a tiltás van átírva. :P Mondjuk ez a kpm-es példa csak arra vonatkozik, aki egyébként a gyári echte jó állapotú vasba rak tuning chipet, és semmi mást nem mókol. Mert egyébként a gyári programmal sem fog tudni átmenni a gép. :P
FBalazs Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Jah, én is reggel még megjártam Kecskemétet, aztán felkerült a rendszám és kiugrott a BOX... így már full gyári az autó (ha a fóliától és a csomagtartóban levő plusz 200kg-tól eltekintünk)
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Petigsi-nek hála már én is eléggé átlátom a chip kérdést. Ez az ő autójának a gyári epromból kiolvasott görbéi,és ennek segítségével elméletileg látja hogy miken kell változtattni ahhoz hogy jobb legyen a motor karakterisztikája.Ezek még olyan elméleti dolgok :wub:
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Nálad mi a helyzet a motorcsere projekttel? már bent van...egyik tartóbakot cserélni kellet+a tankot...el kell még helyezni az AC-t vhogy,alakítani kell a légszűrőn is (vagy szerezni kell ascona légszűrőházat vagy vmi dirketszűrőt kell de az sem biztos h elfér :P ) és jön az elektromos része a dolgoknak amitől kicsit félek...jah és a kipuffon kell alakítani.... szóval szépen lassan de már több meglepetésre talán nem kell számítani :wub: és minden elismerésem Antié h nem gyújtotta fel a Gsi-t .... nekem egy sima motorcsere is bűnös gondolatokat ébreszt :P hétfő-kedd fele lesz csak meg... Coupe ! 6ezer/darabért tudok neked tükröt...a jobbos talán zsír új a balos meg bordóra van fényeze...ha kell megadom a telszámot B)
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Coupe ! 6ezer/darabért tudok neked tükröt...a jobbos talán zsír új a balos meg bordóra van fényeze...ha kell megadom a telszámot :P Azt tudod hogy gyári vagy utángyártott?Bár teljesen mindegy mert erre sincs pénzem most :wub:
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Azt tudod hogy gyári vagy utángyártott?Bár teljesen mindegy mert erre sincs pénzem most :P az új biztosan utángyártott....nemtom milyen ár a jó ár csak olyan helyen voltam és eszembe jutottál :P :wub: B)
Albert Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 már bent van... Majd az Ascona topikba is irhatnál ám. (Akár a választ is). Komoly projekt egy 1,6-ról C20NE motorcsere, szerintem a jövő keddnek is nagyon kell örüljél ha kész lesz. De drukkolok :wub: Gólyalábakat nem kellett cserélni? Fékek? Egyszer mennék egyet ellened ha már kész lesz és használod egy ideje!
opel16v Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Petigsi-nek hála már én is eléggé átlátom a chip kérdést. http://i112.photobucket.com/albums/n171/gs...20xe_my_gsi.jpg Ez az ő autójának a gyári epromból kiolvasott görbéi,és ennek segítségével elméletileg látja hogy miken kell változtattni ahhoz hogy jobb legyen a motor karakterisztikája.Ezek még olyan elméleti dolgok :wub: Ez így mind szhép és jó, csak nemtod melyik tábla mi, és milyen értékekkel dolgozik. :P A DAMOS szabvány alapján készült táblákat ki tudja ugyan keresni, de semmit nem lehet még így vele kezdeni. Nekem már rég megvan ez a sw demo verzióban, de nem jutottam vele sokra... :P
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 az új biztosan utángyártott....nemtom milyen ár a jó ár csak olyan helyen voltam és eszembe jutottál :lol: :P :D Köszönöm B) A Viktor azt mondta,eszembe ne jusson utángyártott tükröt venni :wub: Ez így mind szhép és jó, csak nemtod melyik tábla mi, és milyen értékekkel dolgozik. :P Szerintem Peti tudja melyik mit jellent.
opel16v Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Szerintem Peti tudja melyik mit jellent. Ha még Peti az értékeit is tudja értelmezni, akkor nagyon sokat érő ember lesz. :wub:
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Ha még Peti az értékeit is tudja értelmezni, akkor nagyon sokat érő ember lesz. :P Azt írta anno msn-n hogy ha lenne egy mérőpad akkor tudná igazán hogy milyen értékeket milyen arányban kellene véltoztattni ahhoz hogy igazán jó legyen.Elöre megírt programja van egy egész dvd-nyi.Eléggé ráfeküdt most a chip kérdésre :wub: http://chip-tuning.uw.hu/
redline Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 alakítani kell a légszűrőn is (vagy szerezni kell ascona légszűrőházat vagy vmi dirketszűrőt kell de az sem biztos h elfér :P ) mekkora hely van? ami szüro most nálam bennvan az elég kicsi (és még mindig nem fizettem ki a Tomnak a nagyobbat meg még mindig nem raktam be :wub: )
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 mekkora hely van? ami szüro most nálam bennvan az elég kicsi (és még mindig nem fizettem ki a Tomnak a nagyobbat meg még mindig nem raktam be :wub: ) Rakd vissza a gyárit :P
warwolf Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 már bent van...egyik tartóbakot cserélni kellet+a tankot...el kell még helyezni az AC-t vhogy,alakítani kell a légszűrőn is (vagy szerezni kell ascona légszűrőházat vagy vmi dirketszűrőt kell de az sem biztos h elfér :wub: ) és jön az elektromos része a dolgoknak amitől kicsit félek... De ismerős problémák! :P Én is a tömegmérő+direkt kombóval agyaltam, aztán kicsit méregetni kellett, de asszem megvan a megoldás. Féltengelyek?Milyen váltóval toltátok össze?Nem feszül sehol a motor?
Demó Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 De ismerős problémák! :P Én is a tömegmérő+direkt kombóval agyaltam, aztán kicsit méregetni kellett, de asszem megvan a megoldás. Féltengelyek?Milyen váltóval toltátok össze?Nem feszül sehol a motor? Elvileg mindennek passzolnia kellet, mert neki Bigblock 1.6-osa volt, abban olyan csuklók vannak, amilyent mi is nagyon kerestünk. Az F16 is maradhatott. Elvileg. :wub: Hogy mit kellett variálniuk, azt ök tudják, mert írta, hogy a motortartóval is variálni kellett, de asszem az Asconában a motor 4 bakon lóg, nem csak 3-on.
opel16v Elküldve Szeptember22, 2006 Elküldve Szeptember22, 2006 Azt írta anno msn-n hogy ha lenne egy mérőpad akkor tudná igazán hogy milyen értékeket milyen arányban kellene véltoztattni ahhoz hogy igazán jó legyen.Elöre megírt programja van egy egész dvd-nyi.Eléggé ráfeküdt most a chip kérdésre :P Akkor neki ezekszerint ezen a dvd-n már korábban más által kreált tartalmak vannak, és ő csak letöltögeti. Láttam már én is ilyen dvd-t hirdetve németben, amin több motortípushoz volt eprom tartalom. Csak drágálltam érte az árát. :P Ez a WinOLS is jó progi lenne regisztrálva, mert csak akkor jönnek le onlány a különböző paraméterek, amik kellenek a táblázatok és értékek beazonosításához... Csak ez is überdrága. :wub: Hipertitkos :lol: Gondolom, ha egyszer fizetett érte... B)
Recommended Posts