Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ha hazajönnék egy turbós Calival és egyazegyben átdob(at)nám a motorját. Akkor én is ennyit sz0pnék?

Ne feledd, ezek a vasak jócskán fel vannak húzva...

Elküldve
Tény, hogy úgy eltört a tengely, hogy ezen még a 6 hónap gipsz sem segítene...úgyhogy Tom javaslatára inkább kicserélem ezt is... :P

Tom!

Örülök, hogy sikerült...mibe fájt???

Köszönöm hogy felsőoktatásban eltöltött 2 és fél év alatt elsajátítottt mérnöki ismereteim alapján javasolt döntésemet kedvező elbírálásban részesítetted és kicseréled a tengelyt is. :wub: :P

A vizsga valóban sikerült (temérdek köszönet érte Ákosnak), de forgalmi még sajnos nincs. Valószínűleg péntekre lesz meg az okmányirodában a papirmunka.

Elküldve
Jajj pedig mindig jót röhögök az aláírásodon.

Hadd kérdezzem már meg:

Van a MuhaCsabi. a FehérTyutyutyuKadett. Szonik. Elvileg gondolom nekik is hasonló szisztem van a gépben. Ők is két sarkonként szét kell szedjék atomjaira a vasat hogy a kitudja hány ló (mert ezt sose tudja senki) működjön?

Ha hazajönnék egy turbós Calival és egyazegyben átdob(at)nám a motorját. Akkor én is ennyit sz0pnék?

Az aláírás nem teljesen az én művem :P :wub: :P

Már elég sokkan vannak akiknek ilyen moci van a kocsijukban.A gond igazából azzal van amit Gabi is mondott hogy eléggé fel vannak húzva.Tapasztalat nem nagyon van tehát marad a találgatás meg a német fórumok,de ott is megoszlanak a vélemények :P Ha beranál egy turbós mocit és meghagynád gyárinak akkor van esélyed arra hogy jó lesz sokáig,de azt úgyse bírod ki B) :lol: :D

Elküldve
Állapitsuk meg hogy megszivja aki tuningol?

Nem feltétlen így van,de azért 204LE ből 300-330Le felhúzott motorok gyári alkatrészekkel nem biztos hogy erre lettek kitalálva :wub:

Elküldve

Kibirom tuning nélkül, csak azért gondoltam C20LET-re mert hangosak a hidrotőkék és akkor már nehogy C20NE -re cseréljük :wub:

Amúgy nem lenne nekem való, jó ez a C20NE. Soha semmi baja.

Coupé amit irtál:

1. sok embernek van ilyen

2. nincsenek tapasztalatok

mindezt egy mondatban, és szerintem üti egymást a két mondatrész!?

Akkor ezek a "tuningok" tulajdonképpen semmi mérnöki aggyal átgondolt alapon sincsenek, csupán rakjuk össze oszt majdjólesz? Hát csak erre a célra volt ez direkt erre a célra rendelt alkatrészekből összerakva, nem?

Elküldve

Ez egy elég összetett dolog.Több srácnak van,de eddig egyikse ment vele 30000km-nél többet több kevesebb próblémával.

Egy gyári c20let dugók lettek belerakva(Antiéban)Sonique is gyári alkatrészekkel rakta össze,de mikor elolvadt az egyik dugója(a nem megfelelö benzin nyomás miatt)rendelt olyan alktrészeket amik elméletileg 600LE ki kell hogy bírjanak,legalábbis amerikában kibirják.

Antinak is a benzin nyomás miatt olvadt el az egyik gyertyája de ő szerencsés volt akkor(reméljük bár az 1 hengerben ahol elolvadt a gyertya 12 kompressziót mértünk tegnap)és megúszta ennyivel.

Ha motort akarsz cserélni akkor szerintem inkább egy jó c20xe-t rakjál bele,a turbós "brigád" is mindenkit lebeszél a turbósításról.Rengeteg pénzbe kerül és nem mindennapi használatra van kitalálva.

Elküldve
Ez egy elég összetett dolog.Több srácnak van,de eddig egyikse ment vele 30000km-nél többet több kevesebb próblémával.

Egy gyári c20let dugók lettek belerakva(Antiéban)Sonique is gyári alkatrészekkel rakta össze,de mikor elolvadt az egyik dugója(a nem megfelelö benzin nyomás miatt)rendelt olyan alktrészeket amik elméletileg 600LE ki kell hogy bírjanak,legalábbis amerikában kibirják.

Antinak is a benzin nyomás miatt olvadt el az egyik gyertyája de ő szerencsés volt akkor(reméljük bár az 1 hengerben ahol elolvadt a gyertya 12 kompressziót mértünk tegnap)és megúszta ennyivel.

Mondjuk a gyári LET dugók hütés nélkül nem is 300 LE-höz lettek tervezve. Valószínü, hogy az EDS-Motorsport sem véletlenül ajánlja a Phase 3-tól a dugattyúhütést. Ilyen teljesítményhez már kovácsolt dugók is járnának, de ezt jóformán senki sem csinálja. Utána pedig mindeni meglepödik, ha néha elolvad egy-két dugó.

Elküldve
Mondjuk a gyári LET dugók hütés nélkül nem is 300 LE-höz lettek tervezve. Valószínü, hogy az EDS-Motorsport sem véletlenül ajánlja a Phase 3-tól a dugattyúhütést. Ilyen teljesítményhez már kovácsolt dugók is járnának, de ezt jóformán senki sem csinálja. Utána pedig mindeni meglepödik, ha néha elolvad egy-két dugó.

Pont ezt írtam az elöbb,de majd kiváncsi leszek hogy a Lalinak és a Sonique-nak milyen lesz ők kovácsoltvas dugót,és hajtókarokat is rendeltek.Drága és jó hf tömítést,csavarokat.+rendelt a Lali speciális szelepeket is.Így már jónak kellene lennie :wub:

Elküldve
Igen, így már jobban hangzik. Viszont az olajspricnit is beszerelik?

Beszerelik azt is.Még 1hét és készvan a gépműhely a két motorral,már csak be kell utána rakni :wub:

Elküldve

Antinak nem voltak lilák a dugói, mikor hengerfejtömítést cseréltek? Mert ha igen, akkor lehet, hogy neki sem ártana, még mielött elolvadnak a dugói.

Utána biztosan drágább lenne.

Elküldve

Igen Demó, itt jön hogy mi a drága és mi az olcsó..

Oksa István, értem, nyilván nem az én asztalom ennyit beleölni egy autóba (sajna).

Előbb is a Füredi Shellről kifelé balra kanyarodva mellém állt hátulról jobb oldalamra egy mobiltelefonáló szakadt pözsós, és két kocsi közé kivágva kiment mellőlem. Amíg ilyen sz@rok az utak meg a nép (mint pl aki Antinak is nekiment pár napja) nem látom értelmét az egésznek.

Most is volt sportautó kiállitás, mindegyiket tréleren hozták, mert közúton nem lehet őket használni...

Nem azt mondom hogy rontana rajtam egy olyan kaliberű gép mint Antié, de asszem - azotúl hogy messze nem elérhető perpill - tulképp nem lenne kedvem az egészhez. Lehet már felgyújtottam volna...

Elküldve

A jó felhúzás sok pénzbe kerül. Pl. C20XE-t is brutál módon fel lehet húzni szívó módban 230LE-re,

úgy hogy megbízható marad, és nagyon sokat kibír. Ilyenek a krontec-es motorok is, de azok darabja

újan 7misibe kerültek pár éve. :wub:

Amúgy nagyon jó kovácsolt dugók amcsiból: http://www.wiseco.com

Elküldve

Srácok!!

Szeretném jeléezni, hogy biztos információk szerint a KPM hétvégén országos nagy ellenörzést tervez.

Szóval felhivnám mindenki figyelmét arra, hogy elég nehéz levizsgáztatni az elvett forgalmis autókat.....

Elküldve
Srácok!!

Szeretném jeléezni, hogy biztos információk szerint a KPM hétvégén országos nagy ellenörzést tervez.

Szóval felhivnám mindenki figyelmét arra, hogy elég nehéz levizsgáztatni az elvett forgalmis autókat.....

Köszi. Akkor asszem hétvégén pihen a verda... :wub:

Elküldve
Nem feltétlen így van,de azért 204LE ből 300-330Le felhúzott motorok gyári alkatrészekkel nem biztos hogy erre lettek kitalálva :wub:

pláne meg nem ugy, hogy 10-15 éves motorokról beszélünk, amik nemkeveset futottak, ki tudja kik és hogyan gányolták eddig

Tom ezek jó hírek, gratu :lol:

(mint pl aki Antinak is nekiment pár napja)

miva megint nekimentek?? :P :P B)

Elküldve
Srácok!!

Szeretném jeléezni, hogy biztos információk szerint a KPM hétvégén országos nagy ellenörzést tervez.

Szóval felhivnám mindenki figyelmét arra, hogy elég nehéz levizsgáztatni az elvett forgalmis autókat.....

tiszta szerencse h nincs is más dolguk az országban... :wub:

Elküldve
tiszta szerencse h nincs is más dolguk az országban... :P

A cikk végén ottvan hogy lehet hogy mégsem a pesti dolgok miatt... :wub:

Elküldve
Srácok!!

Szeretném jeléezni, hogy biztos információk szerint a KPM hétvégén országos nagy ellenörzést tervez.

Szóval felhivnám mindenki figyelmét arra, hogy elég nehéz levizsgáztatni az elvett forgalmis autókat.....

Akkor lehet, hogy ki kellene hagynom szombaton a Tököli Gyorsulást?! :wub:

Elküldve
tiszta szerencse h nincs is más dolguk az országban... :P

Mesélj, mi más dolga lenne a KPM-nek ?

Akkor lehet, hogy ki kellene hagynom szombaton a Tököli Gyorsulást?! :wub:

Bátraké a szerencse :P

Elküldve
Akkor lehet, hogy ki kellene hagynom szombaton a Tököli Gyorsulást?! :wub:

Áááááááááááá, nehogy.

"Törd le tegnap a motorháztetőnyitót és ne tudd kinyitni"

De úgyse állitanak meg :P

Elküldve
"Törd le tegnap a motorháztetőnyitót és ne tudd kinyitni"

Én is valami hasonlón agyaltam, arra gondoltam, hogy egy másik bowden nyitná a motorháztetöt, a gyárira pedig jól rászorítanák valamit, hogy amikor meghúzzam, akkor csattanjon, mintha éppen elszakadt volna a Bowden. :P

Bátraké a szerencse :P

Csak én nem úsznám meg olyan könnyen, mint Tom, pedig már neki sem volt egyszerü. :wub:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.