Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Szerintem ez csak az együttműködő embereken, nemhivatalos klubbokon múlik, hogy milyen közöttük a baráti viszony, és az anyagi oldalát hogyan tudják előteremteni, hogyan tudnak szponzort keríteni

Ha megnézed akkor a szponzorok is inkább hivatalos kluboknak adnak(ha adnak) mint egy baráti társaságnak.

A Calibrások is ezért akartak hivatalosodni aztán jónagy összeveszés lett a vége. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Hát a tegnap esti szerelgetés közben kiderült, hogy az egyik gyártyának sajnos elégett a fele...hogy hol van, na az már izgibb kérdés..., de remélhetőleg távozott a kipuffon...

A generátor kábel meghekkelve, és az AC is kicserélve, 5 bar-on megy, és 1 bar os turbónyomással...

Nagyon jópofa lett... :wub: Sokkal jobb mint eddig volt...

Este megnézzük a Ringen mennyit is jelent... :P

Ja és fél 3-kor értem haza...

Link to comment
Megosztás:

Az előbb mutatot nekem valaki valamit....

ezt itt

MOst biztos nem cserélek kocsit, de ez a tavaszi 94-es helyén áll... tőlem nem messze... ha valakit érdekel, akkor megnézhetem neki!

ja... az a valaki Gelko volt...

Ez sztem rohadt olcsó! Gyanúsan olcsó! vagy 3 év alatt igy lementek az árak?(három éve van nálam a kicsi kocsim!!) yupi yupi! (anno 1.650 volt.. )

Viszont a tegnap esti fejlemények, meg az utána történtek..

Lurdinál volt ami volt.. Kiderült, hogy Anti barátunknak milyen klasz gyertyája van. stb.. amiket irt.. (akartam linkelni a képeket, de képtár elhalt.. legalábbis az ftp-je.. LOL de azt irja, disk full röhely)

Nah szóval leléptünk.. nem is tom mikor, de még megbeszéltük, hogy visszamegyünk a kompressziómérővel.

Durva, de Petyáékhoz menet, láttuk a yardokat a hungárián a másik oldalon.. arra jöttünk visszafelé is,mert elvileg nem volt félnivalóm.

ki is szedtek jól.. adom a papírokat.. erre mondja a yard, hogy hát László Lejárt a zöldkártyája!

Basszús!! Úgy kiment a fejemből, hogy az csak na! kb. 1 hete járt le :P

A lényeg a lényeg, "megbeszéltük" hogy lehet hogy mégse járt még le, "elnézte" a dátumot :D -5k :D

Nemkicsit bosszantott, de végülis az én saram :P kezdek szenilis lenni :P

Nah mindegy. Ma meg gondoltam elmegyek megcsináltatom gyorsba a Zöldkarit, mert kellene a kocsi este, meg vasárnap is..

Gondoltam begurulok valahova, és kész..

Persze.. sajnos nem így alakúlt. A srác bárhogy is bűvészkedett, nem tudta beállítani. Nem tudom mindenhol ilyen számgépes f...ság van-e már, de 30secig stabil értéknek kell lennie, különben cseszheti..

Anno ahol 2 éve voltam, ott nem. csak mértek értéket oszt csók..

Nah mindegy.azt mondta a srác, hogy nagy valószínűség szerint a lambda szondám "hatása". (sajnos már elég régóta cserélni akartam, csak előbb mást akartam,de most muszáj lesz.)

Megkérdeztem pár ember, akiket hivtam tudják, és mégegyszer köszi nekik a segítséget!!

Szóval elhatároztam, hogy veszek szondát, de csak gyárit.. jóól meghúzom a gatyaszíjat, de gyári lesz! Ki akarom zárni ezt a hibalehetőséget!

Biztos ami biztos azért elmentem "leméretni" a szondát. Redi ajánlott egy helyett itt helyben, elmentem. meg is nézték "szkopon" a szondát(pc amúgy :P) háát elég foss.. allig allig mozog a jelszintje, és az is nagyon lomhán B) Redi, nekem most csak ennyit csináltak, de 4rugesz volt.. egy hajszálnyit soknak gondolom, de tudja fene..

Ma egy ilyen napom volt.. amit megfogtam pénzt x idő alatt, az szépen ki is csurrant a kezem közül.

Szóval a vége, hogy Ákos(uhuhu) intéz nekem gyári szondát, be is rakját,+ zöldkari is bejátszik egy helyben. (ha összejön. remélem igen, és ha minden igaz hétfőn. remélem mig átviharzok a városon, nem fognak kiszedni megint a yardok :lol: nem tom,hogy megint megúsznám-e.. meg nincs kedvem sponzorálni őket.. )

Hát ennyi dióhélyban a mai nap.. :wub:

Remélem tényleg a szonda miatt xar a Co érték, nem mást miatt. Asszondja a srác, hogy nem hinné, hogy pl. katalizátor lenne, mert akkor konstans szar lenne, ez meg össze vissza mászkált..

Link to comment
Megosztás:

....Ez sztem rohadt olcsó! Gyanúsan olcsó! vagy 3 év alatt igy lementek az árak?(három éve van nálam a kicsi kocsim!!) yupi yupi! (anno 1.650 volt.. )....

Aki Caravant keres, az jellemzően nem ilyen mocira pályázik :wub:

....Nem tudom mindenhol ilyen számgépes f...ság van-e már, de 30secig stabil értéknek kell lennie, különben cseszheti....

Mindenhol ugyan nem voltam, de múlt hónapban én is ilyen helyen jártam a kocsival.

Ez az új rencer.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap kinnt voltunk a Ringen...

Röviden összefoglalva, ilyen szaron én még életemben nem voltam, és megpróbálom távoltartani majd magam...Ha innen közvetítik a F1-et még azt sem fogom megnézni...

Az, hogy gyorsan bejutottunk, az nagy örömre adott okot, de aztán miután 3.5 óra alatt kb 10 métert sikerült előrehaladni...na az már nem tett boldoggá...közben a bunkó rendezők mindenbe beleugattak, és abszolult következetlenül végezték a munkájukat...még egymás közt is veszekedtek egyfolytában...egyik sem tudott semmit, mi miért hol merre...de a vállvonogatás, meg a kötekedés az nagyszerűen ment...

Aztán kiálltam a sorból és átmentem a Sr pályára, ahol beálltál és már mehettél is...itt mentem 7X...veretlen maradtam...:-) Ez amúgy kb 130-150 méter, tehát a legkevésbé sem ideális nekem... persez először ide is kellett várni majd egy órát, mert valamiért lezárták, és ismét senki nem tudott semmit...

Rengetegen voltak kinnt, és mindenki háborgott...nem tudom meddig tudják/fogják ezt így csinálni...

:P

Ja és az egész szervezőbrigádot úgy jellemezném, hogy egy Tescós takarítóbrigád is jobban tenné a dolgát mint ezek a majmok... :P :wub:

Link to comment
Megosztás:

Ez sztem rohadt olcsó! Gyanúsan olcsó! vagy 3 év alatt igy lementek az árak?(három éve van nálam a kicsi kocsim!!) yupi yupi! (anno 1.650 volt.. )

Igen, ennyire lementek az árak. :P

A tied sem tudnád már annyiért sem eladni, mint a karaván. :wub:

Nem tudom mindenhol ilyen számgépes f...ság van-e már, de 30secig stabil értéknek kell lennie, különben cseszheti..

Anno ahol 2 éve voltam, ott nem. csak mértek értéket oszt csók..

Na ezt pofáztam amikor a kecskeméti skacok kicsit könnyelmű kijelentéseket tettek a jövő

műszakiztatási lehetőségeit nézve. B) Szigorítanak minden téren, már jövőre nagy gondot

fog jelenteni nekem is a versenygép zk-ja. :P

Link to comment
Megosztás:

Most jön az, hogy én ezt egyszer már mondtam kategória:

Hát srácok nem csalódtam! Ismét egy kaka gyorsuláson voltam.

Ezt minden évben eljátszom, hogy kimegyek aztán egy évig elfelejtem.

Hogy lehet az, hogy 1800,- pénzért ezt kapjuk?

Még jó hogy csak néző voltam mert ha mentem volna biztos ráborítom

az asztalt a bandára! Látott valaki rendes időmérést 11:30-ig?

Mert én nem! A box utcában káosz! Nézői átkelő (híd) töksötét + tömeg!

Majd amikor lent is átlehetett menii akkor meg ott is! Spíker ismét egy

nagy kuki alig beszélt és az is hülyeség!

Nem tudom ismét a jó magyar szokás bizonyosodott be. Sok sok pénzt

ide a többi le van tojva!

Az tény, hogy jó sokan voltak kint akik valszeg szintén nem ezt várták.

Na ezért nem mentem ki pedig kiváncsi lettem volna az autódra. De ahogy olvasom nem maradttam le semmiről. Rábaringen voltam Redivel utoljára kb 10-re értünk ki és akkor még kevesen voltak nem volt sorban állás. 13:00 körül kezdett jönni a tömeg addig meg lehetett próbálgatni az autót. A Tököli is jobb a Ringnél nem? Legalább is amikor kint voltam akkor nem volt olyan lassú az előrejutás.

Link to comment
Megosztás:

Hát ne bánjátok, hogy nem jöttetek, nem maradtatok le semmiről...150 m egyenes meg van a városban is elég...

Tököl is jobb, de ha én ott vagyok, akkor tutkó, hogy sokan vannak...

hogy most hétvégén ki tok e menni, azt még nem tom...de jó lenne...csak beindul a lakásfelújítás, és nem ártana ott lennem...de majd lehet, hogy napközben lelépek, aztán délután meg visszajövök...

Tökölön is láttunk már csodát, hogy 2 órán keresztül nem mozdult a sor...de alapjában véve sokkal emberközelibb, és gyorsabb a haladás... :wub:

Link to comment
Megosztás:

Hát ne bánjátok, hogy nem jöttetek, nem maradtatok le semmiről...150 m egyenes meg van a városban is elég...

Tököl is jobb, de ha én ott vagyok, akkor tutkó, hogy sokan vannak...

hogy most hétvégén ki tok e menni, azt még nem tom...de jó lenne...csak beindul a lakásfelújítás, és nem ártana ott lennem...de majd lehet, hogy napközben lelépek, aztán délután meg visszajövök...

Tökölön is láttunk már csodát, hogy 2 órán keresztül nem mozdult a sor...de alapjában véve sokkal emberközelibb, és gyorsabb a haladás... :wub:

Ha addig nem szarik be megint valami, akkor megyek Tökölre.

Úgy látszik, hogy a gyári Corsa külsö féltengelycsuklók nem szeretik a C20XE-t. :P

Az elsövel sikerült majdnem 3000 km-t menni, de akkor már annyira be volt állva, hogy kézzel már alig tudtam mozgatni. Kicseréltem és az amit utána tettem bele, az 10km tesztelés után megadta magát, széthullott atomjaira, kiestek a golyók és most megforog benne a féltengely. :P

Most elhatároztam, hogy átépítem a kerékagyakat, hogy bele tudjam tenni a nagy csulkókat és a Calibra osztott hosszú tengelyét.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látszik, hogy a gyári Corsa külsö féltengelycsuklók nem szeretik a C20XE-t. :P

Az elsövel sikerült majdnem 3000 km-t menni, de akkor már annyira be volt állva, hogy kézzel már alig tudtam mozgatni. Kicseréltem és az amit utána tettem bele, az 10km tesztelés után megadta magát, széthullott atomjaira, kiestek a golyók és most megforog benne a féltengely. :wub:

Most elhatároztam, hogy átépítem a kerékagyakat, hogy bele tudjam tenni a nagy csulkókat és a Calibra osztott hosszú tengelyét.

Mondtam neked, hogy nem fogja bírni. :P

Hogyan oldod meg a gólyalábat a nagyobb csapágyhoz?

Link to comment
Megosztás:

Mondtam neked, hogy nem fogja bírni. :wub:

Hogyan oldod meg a gólyalábat a nagyobb csapágyhoz?

Úgy szokták csinálni a Corsások, hogy leesztergálják a nagy kerékagyakat, hogy bele lehessen préselni a Corsa kerékcsapágyakba. Így belemennek a nagy külsö csuklók.

Van másik megoldás is, mégpedig, hogy fölmarják a csapágyházat a gólyalábon és akkor Audi 80 csapággyal rakják össze, de ezek nem igazán hosszú életüek, mert mindig el szokott repedni az öntvény.

Link to comment
Megosztás:

Úgy szokták csinálni a Corsások, hogy leesztergálják a nagy kerékagyakat, hogy bele lehessen préselni a Corsa kerékcsapágyakba. Így belemennek a nagy külsö csuklók.

Azért ez sem tűnik túl biztos megoldásnak. Ha leveszel annyit a kerékagyból, hogy belemenjen

a kiscsapágyba, akkor eléggé elgyengíted. Versenyre mondjuk én bizti nem csinálnám ezt a

megoldást. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.