Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ott a pont mégis. Nem a comp volt a hibás. :wub:

Mondjuk még lehet vagy 50 másik dolog is. :P

Bizti ugyanolyan kábelköteg került egyébként bele? Tuti ugyanilyen konfiggal volt az előző autóban?

Nah, én azzal kezdeném, hogy rámérnék az injektoroknál a piros/kék vezetékre (mindegyik szelepre

megy ilyen), aztán az AC pumpánál is (alámászva lehúzható a csati) a piros/kék vezetékre.

Ezen gyújtás levétele után nem szabad maradnia semmilyen feszültségnek. :P

Link to comment
Megosztás:

Tom, akkor ezt vehetjük úgy hogy megvan a tettes, és Blitzre már jössz a géppel tutira?

Az enyém meg ma ment lakatoshoz. Jött GSI.Tomi és segitett csomó mindenben, beszélt a lakatossal és mondott tök jókat.

Tegnap PehiCsabival leszedtük a hátulját meg a négy Ronalt a GSi-ről, tiszta csupasz a kocsi már, este meg még lehet bemegyek leszedem az első sárvédőket ne a lakatosnak kelljen.

Mentem focizni XV-be

BYE

Link to comment
Megosztás:

Demó, sztem, te az én váltómat vetted meg :wub:

Az lehet, mert mondta a srác, hogy akitöl a váltó jön az a Csergöben dolgozik. De nem is gondoltam arra, hogy te leszel az. :P

Ha már így kiderültek a dolgok tudnál mesélni valamit a váltóról? Van valami baja?

Majd csak Blitz után fogom beszerelni a Corsa alá.

Köszi szépen, föleg a barátságos árat. :P

Link to comment
Megosztás:

Az lehet, mert mondta a srác, hogy akitöl a váltó jön az a Csergöben dolgozik. De nem is gondoltam arra, hogy te leszel az. :wub:

Ha már így kiderültek a dolgok tudnál mesélni valamit a váltóról? Van valami baja?

Majd csak Blitz után fogom beszerelni a Corsa alá.

Köszi szépen, föleg a barátságos árat. :P

Egyszer megvettem, hogy vmikor jó lesz a calibrába, aztán feleslegessé vált, nem tudok róla, hogy lenne baja, az autóban működött.

Link to comment
Megosztás:

Anti még nem látja át hogy neki most nem lesz jó ez a gumi B) ,de majd rájön utána meg ott fog könyörögni hogy adjon neki valaki 16"os gumikat :P

Így van. Azért azt megnézem ahogy békésen tekergeti a szlikket, szervó nélkül. Remélem valam 200as felettit talált magának. :lol:

Majd kiderül. Amúgy pont azért volt előnyben, mert szervó nélküli veterán gépekhez volt mérve az idő. Vagyis Antinak előnye volt. :wub:

Itt nem így, erről kezeskedem. :P

Link to comment
Megosztás:

De ott nem a gyorsaság volt a cél,hanem hogy adott időn belül végig guruljun.Nem fog bemelegedni a gumija és nagyon tolni fogja az elejét,de majd jön a Gabi és jól rám cáfol :P

Dehogyis. Én is jót fogok röhögni. :P

Mondjuk amilyen a pálya jellege, szinte mindegy milyen gumival megy rá az ember.

Nálam rosszab gumit mondjuk senki nem fog produkálni, mert magas profilú téligumik

vannak a gépsas alatt. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Szervo nem lesz, de hogy egyenlők legyenek a kormányzási esélyeim, már intézem a szlikket... :wub:

De generátor meglett, testkábel meg ma... B)

Antii!!

Levigyem neked a Rekordom kormányát a szlalomra?

Nagyobb lesz az áttétel. :lol:

13611240.jpg

(csakaztánnehogy kidörzsölje a pocakodat) :P :P

Link to comment
Megosztás:

Én is agyalok azon, hogy benevezek szlalomra, de a Corsa "kissé" orrnehéz. :wub:

Szervóm nekem sincs és a 30-as kormány se segít sokat a dolgon. B)

ehh a sok puding :P

tavaly én kézifék nélkül, sz@rrákopott fékbetéttel (a célban ki is irta, hogy csere :lol: ), puha konikkal, barum gumival is mentem.....nem a győzelem hanem a részvétel a fontos alapon :D :P :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.