Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

A GSi-ké mind max 3bar-on megy, de ezt a 3bar-t az injektorhídon megtalálható nyomásszabályzó

állítja. A pumpa tud nagyobb nyomást is, viszont korlátozott magasabb nyomáson a szállítási

mennyisége.

Elvileg jó időt mondanak csüt délutántól :wub:

Cáfolnám...az újabb GSI-k 94-től már 3.5 báros szabályzóval jöttek ki... :P

Link to comment
Megosztás:

Most mi van???? :wub:

Hétfő este és jól nézek ki. B) :lol: (jaa meg fáradt is vagyok és fájnak a kezeim a sok munkától ésszomorúisvagyokmertnemindúltbeakocsimdélután.) :P

Az egy külsö pumpa? Mert az enyém egy belsö. Az új is belsö, de az is már legalább 3 bar nyomást tud, mert ez egy C20XE gyári pumpája.

Igen külső pumpa. :P

Link to comment
Megosztás:

Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre.

Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma.

Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez.

Link to comment
Megosztás:

Mé nem öntötted át a Kadétból... :wub: :P

Bogiéknál ott figyel a garázsban kannában 40 liter félretéve a Blitzre (200 Forint/liter)

De ahhoz nemnyúlunk megy a Mantába.

Majd holnap leugrom a kútra. Kipróbálni ugysem lehetne még mert a kuplungbowden és a gázbowden bekötése még várat magára.

Meg az egyik mocitartóbak is elszakadt. :P

Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre.

Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma.

Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez.

Nekem van egy tarcsi a Kadett csomagtarójában. Hozzá kaptam még a kocsihoz.

Annak se nézzem meg a számát? B) :lol:

Link to comment
Megosztás:

C14NZ bivalyerős 60 lovas motorral :P

A Corsában is olyan volt, tehát akkor még a szivattyúnak is elvileg egyeznie kellene.

Ha ráér két hetet, nekem lesz egy GSI pumpám eladó...:-)

:wub:

C20XE-hez külsö pumpám nekem is van 3 vagy 4 db, de nem volt kedvem átépíteni a Corsát külsö szivattyúsra, ezért tettem bele az Irmscher kombiét.

Engem csak azért érdekelne , hogy milyen az amit kiszedtem belöle, mert nem vettem észre teljesítménybeli különbséget a kettö között, holott a régi elvileg sokkal kisebb nyomással dogozik. Másoknál is szaggatott magasabb fordulaton a kis szivattyúval, de nálam nem.

Link to comment
Megosztás:

A törés mindenképpen kanyarban történt minden esetben. Ha kanyarban nagy nyomatékot adsz rá

(nem is kell teljesen kitekerni), szinte tuti eltörik.

hűb+ :P

akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub:

(pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P )

Link to comment
Megosztás:

hűb+ :P

akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub:

(pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P )

Én minthozzánemértőistuom h kanyarban(főleg kopprakitekerve) nem naon kéne tolni neki, de amiről Redi beszél sztem nem vágja tönkre a cuccot csak nem kell erőltetni(ezt jól megmontam) B) :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Redi!

Azért ne vedd most elő a szögesdrótos korbácsot! :P

Az említett kanyarban reccsnél a főszereplő a kissebbik külső csukló volt, amit az 1.4-1.6 motorokhoz

raknak Astrába. Meg hát elég durva padló... :wub: A nagyobbik csukló azért többet bír, bár ennél is veszélyes

a mutatvány, főleg minél jobban ki van tekerve a kormány (ezért is lett határolva kicsit a kormánymű nálam).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.