coupe Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Tényleg már megvannak a hiányzó pólók is? Át lehetne venni öket szemesen? 1db hiányzott az is Moré volt :P,de holnapra az is meglesz.Gsitomi fog elmenni érte.kötelező szemesen átvenni :wub:
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 1db hiányzott az is Moré volt :P,de holnapra az is meglesz.Gsitomi fog elmenni érte.kötelező szemesen átvenni :P Oké, Akkor egyböl föl is fogom próbálni :wub: , persze csak ha az idöjárás is engedni fogja. Nézte már valaki, hogy milyen idö várható?
opel16v Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 A GSi-ké mind max 3bar-on megy, de ezt a 3bar-t az injektorhídon megtalálható nyomásszabályzó állítja. A pumpa tud nagyobb nyomást is, viszont korlátozott magasabb nyomáson a szállítási mennyisége. Elvileg jó időt mondanak csüt délutántól :wub:
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 A GSi-ké mind max 3bar-on megy, de ezt a 3bar-t az injektorhídon megtalálható nyomásszabályzó állítja. A pumpa tud nagyobb nyomást is, viszont korlátozott magasabb nyomáson a szállítási mennyisége. Elvileg jó időt mondanak csüt délutántól :wub: Cáfolnám...az újabb GSI-k 94-től már 3.5 báros szabályzóval jöttek ki... :P
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Most mi van???? :wub: Hétfő este és jól nézek ki. B) :lol: (jaa meg fáradt is vagyok és fájnak a kezeim a sok munkától ésszomorúisvagyokmertnemindúltbeakocsimdélután.) :P Az egy külsö pumpa? Mert az enyém egy belsö. Az új is belsö, de az is már legalább 3 bar nyomást tud, mert ez egy C20XE gyári pumpája. Igen külső pumpa. :P
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Miért nem idult be??? Van sejtésed??? :wub:
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Miért nem idult be??? Van sejtésed??? :wub: Ahha van. Szerintem nincs benne benzin. :P De már nemvolt lelkierőm lemenni a kútra. :P Tudod mennyire messzevan a garázstól. B)
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Mé nem öntötted át a Kadétból... :wub: :P
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre. Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma. Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez.
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Mé nem öntötted át a Kadétból... :wub: :P Bogiéknál ott figyel a garázsban kannában 40 liter félretéve a Blitzre (200 Forint/liter) De ahhoz nemnyúlunk megy a Mantába. Majd holnap leugrom a kútra. Kipróbálni ugysem lehetne még mert a kuplungbowden és a gázbowden bekötése még várat magára. Meg az egyik mocitartóbak is elszakadt. :P Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre. Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma. Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez. Nekem van egy tarcsi a Kadett csomagtarójában. Hozzá kaptam még a kocsihoz. Annak se nézzem meg a számát? B) :lol:
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Nekem van egy tarcsi a Kadett csomagtarójában. Hozzá kaptam még a kocsihoz. Annak se nézzem meg a számát? :wub: :P Azé jöhet. :P Milyen motor van a Kadettodban?
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Azé jöhet. :wub: Milyen motor van a Kadettodban? C14NZ bivalyerős 60 lovas motorral :P 5,5 literes fogysztással.
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Ha ráér két hetet, nekem lesz egy GSI pumpám eladó...:-) :wub:
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 C14NZ bivalyerős 60 lovas motorral :P A Corsában is olyan volt, tehát akkor még a szivattyúnak is elvileg egyeznie kellene. Ha ráér két hetet, nekem lesz egy GSI pumpám eladó...:-) :wub: C20XE-hez külsö pumpám nekem is van 3 vagy 4 db, de nem volt kedvem átépíteni a Corsát külsö szivattyúsra, ezért tettem bele az Irmscher kombiét. Engem csak azért érdekelne , hogy milyen az amit kiszedtem belöle, mert nem vettem észre teljesítménybeli különbséget a kettö között, holott a régi elvileg sokkal kisebb nyomással dogozik. Másoknál is szaggatott magasabb fordulaton a kis szivattyúval, de nálam nem.
opel16v Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 A C14NZ mocinál lényegesen kevesebb a nyomás. Bár azt nemtom a pumpája mennyit tud nyomni.
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 A C14NZ mocinál lényegesen kevesebb a nyomás. Bár azt nemtom a pumpája mennyit tud nyomni. Igen én már hallottam 0,75-öt és 1,5-öt is tehát még mindig nem tudom, hogy melyik a valós érték.
Atommanó Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Gabi? Rokonod? Ő? Ezt csak az érti, aki akkor ott volt...
Tom Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Én nem voltam ott, de mégis értem. Akkor most hülye vagyok? :wub:
rtomi Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Gyerekarcú Gáborka, gyerekbiciglivel a Dunaparton,ha jólemléxem. :wub:
opel16v Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Igen én már hallottam 0,75-öt és 1,5-öt is tehát még mindig nem tudom, hogy melyik a valós érték. Egészen pontosan 0,76bar az üzemi alapnyomás a Corsa A,B 14NZ motoroknál. (katalógusból) Gabi? Rokonod? Ő? Ezt csak az érti, aki akkor ott volt... Hehe. :P Jó csaj... :wub: :P
redline Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 A törés mindenképpen kanyarban történt minden esetben. Ha kanyarban nagy nyomatékot adsz rá (nem is kell teljesen kitekerni), szinte tuti eltörik. hűb+ :P akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub: (pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P )
sárgaGSI Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 hűb+ :P akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub: (pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P ) Én minthozzánemértőistuom h kanyarban(főleg kopprakitekerve) nem naon kéne tolni neki, de amiről Redi beszél sztem nem vágja tönkre a cuccot csak nem kell erőltetni(ezt jól megmontam) B) :lol: :D
Vktr Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Demó, sztem, te az én váltómat vetted meg :wub: Redi, mi is péntek este megyünk le, remélem szlalomra leérünk.
Tom Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Redi! Az szerintem még belefér, de biztos nem használ neki. A legtutibb megoldás a teljesen kitekert kormány és 1es padlógáz. :wub:
opel16v Elküldve Augusztus29, 2006 Elküldve Augusztus29, 2006 Redi! Azért ne vedd most elő a szögesdrótos korbácsot! :P Az említett kanyarban reccsnél a főszereplő a kissebbik külső csukló volt, amit az 1.4-1.6 motorokhoz raknak Astrába. Meg hát elég durva padló... :wub: A nagyobbik csukló azért többet bír, bár ennél is veszélyes a mutatvány, főleg minél jobban ki van tekerve a kormány (ezért is lett határolva kicsit a kormánymű nálam).
Recommended Posts