coupe Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Tényleg már megvannak a hiányzó pólók is? Át lehetne venni öket szemesen? 1db hiányzott az is Moré volt :P,de holnapra az is meglesz.Gsitomi fog elmenni érte.kötelező szemesen átvenni :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 1db hiányzott az is Moré volt :P,de holnapra az is meglesz.Gsitomi fog elmenni érte.kötelező szemesen átvenni :P Oké, Akkor egyböl föl is fogom próbálni :wub: , persze csak ha az idöjárás is engedni fogja. Nézte már valaki, hogy milyen idö várható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 A GSi-ké mind max 3bar-on megy, de ezt a 3bar-t az injektorhídon megtalálható nyomásszabályzó állítja. A pumpa tud nagyobb nyomást is, viszont korlátozott magasabb nyomáson a szállítási mennyisége. Elvileg jó időt mondanak csüt délutántól :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 A GSi-ké mind max 3bar-on megy, de ezt a 3bar-t az injektorhídon megtalálható nyomásszabályzó állítja. A pumpa tud nagyobb nyomást is, viszont korlátozott magasabb nyomáson a szállítási mennyisége. Elvileg jó időt mondanak csüt délutántól :wub: Cáfolnám...az újabb GSI-k 94-től már 3.5 báros szabályzóval jöttek ki... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Most mi van???? :wub: Hétfő este és jól nézek ki. B) :lol: (jaa meg fáradt is vagyok és fájnak a kezeim a sok munkától ésszomorúisvagyokmertnemindúltbeakocsimdélután.) :P Az egy külsö pumpa? Mert az enyém egy belsö. Az új is belsö, de az is már legalább 3 bar nyomást tud, mert ez egy C20XE gyári pumpája. Igen külső pumpa. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Miért nem idult be??? Van sejtésed??? :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Miért nem idult be??? Van sejtésed??? :wub: Ahha van. Szerintem nincs benne benzin. :P De már nemvolt lelkierőm lemenni a kútra. :P Tudod mennyire messzevan a garázstól. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Mé nem öntötted át a Kadétból... :wub: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre. Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma. Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Mé nem öntötted át a Kadétból... :wub: :P Bogiéknál ott figyel a garázsban kannában 40 liter félretéve a Blitzre (200 Forint/liter) De ahhoz nemnyúlunk megy a Mantába. Majd holnap leugrom a kútra. Kipróbálni ugysem lehetne még mert a kuplungbowden és a gázbowden bekötése még várat magára. Meg az egyik mocitartóbak is elszakadt. :P Az enyémben még a gyári 2.5 baros szabályzó van, de már kicseréltem az injektorokat a négysugaras kékekre. Tomi, akkor ne fáradj a pumpa számának keresésével, mert az enyém belsö volt tehát úgyis más a száma. Csak azért érdekelne, hogy mihez való, mert nem vettem észre, hogy hiányozna teljesítmény magasabb fordulaton, holott már többször hallottam, hogy a gyári C14NZ pumpával nem szabadna a C20XE-nek szépen futnia. Arra gondoltam, hogy már egyszer lehet, hogy cserélték a szivattyút és egy nagynyomásút tettek a helyére. Mert ha ez úgy lenne, akkor ezt oda tudnám adni Wolfinak, mert neki is kell még egy pumpa a C20NE-hez. Nekem van egy tarcsi a Kadett csomagtarójában. Hozzá kaptam még a kocsihoz. Annak se nézzem meg a számát? B) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Nekem van egy tarcsi a Kadett csomagtarójában. Hozzá kaptam még a kocsihoz. Annak se nézzem meg a számát? :wub: :P Azé jöhet. :P Milyen motor van a Kadettodban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Azé jöhet. :wub: Milyen motor van a Kadettodban? C14NZ bivalyerős 60 lovas motorral :P 5,5 literes fogysztással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Ha ráér két hetet, nekem lesz egy GSI pumpám eladó...:-) :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 C14NZ bivalyerős 60 lovas motorral :P A Corsában is olyan volt, tehát akkor még a szivattyúnak is elvileg egyeznie kellene. Ha ráér két hetet, nekem lesz egy GSI pumpám eladó...:-) :wub: C20XE-hez külsö pumpám nekem is van 3 vagy 4 db, de nem volt kedvem átépíteni a Corsát külsö szivattyúsra, ezért tettem bele az Irmscher kombiét. Engem csak azért érdekelne , hogy milyen az amit kiszedtem belöle, mert nem vettem észre teljesítménybeli különbséget a kettö között, holott a régi elvileg sokkal kisebb nyomással dogozik. Másoknál is szaggatott magasabb fordulaton a kis szivattyúval, de nálam nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 A C14NZ mocinál lényegesen kevesebb a nyomás. Bár azt nemtom a pumpája mennyit tud nyomni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 A C14NZ mocinál lényegesen kevesebb a nyomás. Bár azt nemtom a pumpája mennyit tud nyomni. Igen én már hallottam 0,75-öt és 1,5-öt is tehát még mindig nem tudom, hogy melyik a valós érték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Gabi? Rokonod? Ő? Ezt csak az érti, aki akkor ott volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Én nem voltam ott, de mégis értem. Akkor most hülye vagyok? :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Gyerekarcú Gáborka, gyerekbiciglivel a Dunaparton,ha jólemléxem. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Igen én már hallottam 0,75-öt és 1,5-öt is tehát még mindig nem tudom, hogy melyik a valós érték. Egészen pontosan 0,76bar az üzemi alapnyomás a Corsa A,B 14NZ motoroknál. (katalógusból) Gabi? Rokonod? Ő? Ezt csak az érti, aki akkor ott volt... Hehe. :P Jó csaj... :wub: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 A törés mindenképpen kanyarban történt minden esetben. Ha kanyarban nagy nyomatékot adsz rá (nem is kell teljesen kitekerni), szinte tuti eltörik. hűb+ :P akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub: (pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 hűb+ :P akkor ez azt jelenti, hogy kanyarban óvatosan a kövérgázzal mert féltengelyreccs lesz? :wub: (pedig reggeli szórakozásaim egyike, hogy a Dózsa - Lehet kereszteződésben mennyivel lehet elmenni a járda meg a járdasziget között és mikor mennyire sikitanak a gumik...akkor necsináljam? :P ) Én minthozzánemértőistuom h kanyarban(főleg kopprakitekerve) nem naon kéne tolni neki, de amiről Redi beszél sztem nem vágja tönkre a cuccot csak nem kell erőltetni(ezt jól megmontam) B) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Demó, sztem, te az én váltómat vetted meg :wub: Redi, mi is péntek este megyünk le, remélem szlalomra leérünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Redi! Az szerintem még belefér, de biztos nem használ neki. A legtutibb megoldás a teljesen kitekert kormány és 1es padlógáz. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Redi! Azért ne vedd most elő a szögesdrótos korbácsot! :P Az említett kanyarban reccsnél a főszereplő a kissebbik külső csukló volt, amit az 1.4-1.6 motorokhoz raknak Astrába. Meg hát elég durva padló... :wub: A nagyobbik csukló azért többet bír, bár ennél is veszélyes a mutatvány, főleg minél jobban ki van tekerve a kormány (ezért is lett határolva kicsit a kormánymű nálam). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts