Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

És ebböl mennyi van? Már csak azért, mert egy sixpack nem valószínü, hogy egy fél óránál tovább bírná. :P

Egy 1/4 mérföldes eredmény is beszédes lenne.

Egy GSi Caravan kupakkal, F16-tal bőven egy másodpercen belül van a LET-ekkel. Szerintem érdekes lenne a 3as végéig. :P

Majd ha elöbb nem lesz rá alkalmam, akkor szeptemberben elmegyek egy EVO gyorsulásra, mondjuk az csak 1/8 mérföld.

Milyen sebességet érhetek el a 1/4-ed mérföldön, mert még mindig nincsenek készen a másik féltengelyek és ezekkel max. 160-170 van benne.

Ha lenne valahol gyorsulás légyszi szóljatok már, mert általában nem vagyok túl jól informálva. Még mindig hülyét kapok, ha arra gondolok, hogy milyen jó lehetett Kiskunfélegyházán. :wub: Azt jól elbasztam.

Link to comment
Megosztás:

Milyen sebességet érhetek el a 1/4-ed mérföldön, mert még mindig nincsenek készen a másik féltengelyek és ezekkel max. 160-170 van benne.

Nem akarok megint kötözködőnek tűnni... :P

De miért függ a féltengelytől a végsebesség?

De mondjuk ha vezérműtengelyt akartál mondani,

attól sem igazán értem a dolgot. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Lacházán volt :P Nem ajánlom a hungaroringi gyorsulástNagyon sokan vannak és nem aszfalton kell indulni hanem egy gumiszönyegen,amin szerintem lehetettlen jól rajtólni.Én bizti szólni fogok ha lesz valahol verseny,én is menni szeretnék mégegyszer csak már kereket is cserélek :wub:

A következő szeptember 23 utána meg oktober 22.

www.futam.hu

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok megint kötözködőnek tűnni... :P

De miért függ a féltengelytől a végsebesség?

De mondjuk ha vezérműtengelyt akartál mondani,

attól sem igazán értem a dolgot. :wub:

Azért, mer szar a féltengely és nagyobb sebességnél ráz, ha jól tudom. :P

Link to comment
Megosztás:

Igen, mert akkor nem találtam senkit, aki le tudott volna nekem gyártani két féltengelyt és mivel nem találtam gyári GSI A Corsa féltengelyeket (ritkabordás, kb. 24-es átméröjü fogazással), ezért gyorsan ki kellett valamit találnom. Ezért vannak most pillanatnyilag még heggesztett féltengelyek benne, amik ugyan bírják a terhelést, de nem 100%-osan futnak, hanem egy kicsit ütnek. Most már elvileg találtunk valakit, aki megcsinálná, de nem igazán akar nekirugaszkodni. Ha esetleg ismer közületek valaki olyan szakembert, vagy céget, akik ilyesmivel foglalkornak, akkor nagyon örülnék egy kontaktnak. :wub:

Olyan tengely kellene, ami ugyanolyan hosszú, mint a gyári A Corsáé, de belül olyan fogazás kell, mint az F16-és annál nagyobb váltókba való csuklókon van. Kívülre pedig a Corsa fogazása.

Link to comment
Megosztás:

Igen, mert akkor nem találtam senkit, aki le tudott volna nekem gyártani két féltengelyt és mivel nem találtam gyári GSI A Corsa féltengelyeket (ritkabordás, kb. 24-es átméröjü fogazással), ezért gyorsan ki kellett valamit találnom. Ezért vannak most pillanatnyilag még heggesztett féltengelyek benne, amik ugyan bírják a terhelést, de nem 100%-osan futnak, hanem egy kicsit ütnek. Most már elvileg találtunk valakit, aki megcsinálná, de nem igazán akar nekirugaszkodni. Ha esetleg ismer közületek valaki olyan szakembert, vagy céget, akik ilyesmivel foglalkornak, akkor nagyon örülnék egy kontaktnak. :wub:

Olyan tengely kellene, ami ugyanolyan hosszú, mint a gyári A Corsáé, de belül olyan fogazás kell, mint az F16-és annál nagyobb váltókba való csuklókon van. Kívülre pedig a Corsa fogazása.

Ehheh. Már értem. Anno nekem is gond volt ez a féltengely téma a versenygépbe. De én sikeresen

találtam gyári megoldást, csak nekem pont fordítva van. :P Tehát kis csukló belül, nagy kívül.

C Corsa GSi 1.8 cuccait nézted? Az nem lenne jó? Igaz az sem éppen sűrű dolog...

Még annyi, hogy ha kis csuklót raksz kívülre, az hamar bánni fogja... nekem fogyóeszköz volt,

pedig közel sem olyan erős mocival gyepáltam. :P

Link to comment
Megosztás:

A C Corsa GSI féltengelyei is sokkal hosszabbak, mint az A Corsáé.

Akkor neked C Ascona, vagy E Kadett 1.6 (big Bolck), vagy D tengelyek vannak a versenygéped alatt?

Nekem is tervben lesz majd a nyágycsukló kívülre, de ahhoz sokmindent át kellene variálni, mert a Corsában nem volt gyárilag nagy csukló. Egyébként már több ismerösömnek is van Ilyen A Corsája és majdnem az összesnek kis csukló van kívül és nagyon ritkán van velük probléma, gond nélkül el lehet velük autózni 15-20000 km-t , vagy akár többet is.

Nem lehet, hogy a te csuklóid a nyomaték mellett a terepet sem szerették és azért adták meg magukat olyan hamar?

Link to comment
Megosztás:

Nekem dízel Astra féltengelyek vannak (ritka) alatta, ennek az a jellegzetessége, hogy a rúd

gyárilag kicsi belső és nagy külső csuklóra van gyártva. Nem volt nehéz dolgunk, miután rátaláltunk. :wub:

A törés mindenképpen kanyarban történt minden esetben. Ha kanyarban nagy nyomatékot adsz rá

(nem is kell teljesen kitekerni), szinte tuti eltörik.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg már megvannak a hiányzó pólók is? Át lehetne venni öket szemesen?

Az elöbb beszereltem a Corsába egy nagyobb benzinszivattyút. Nem sok különbséget veszek észre, lehet, hogy a régi is már elég nyomással dolgozott.

A régi pumpa száma: 0 580 453 509. Utána tudna nézni valaki, hogy ez milyen motorhoz való, vagy hogy mekkora nyomást produkál?

Link to comment
Megosztás:

Nekem a Rekord alatt az AC 4 Bar nyomással visít. Ha akarod holnap megnézem mi a száma. :P

De akkor alákell feküdnöm a kocsinak. :wub:

Az egy külsö pumpa? Mert az enyém egy belsö. Az új is belsö, de az is már legalább 3 bar nyomást tud, mert ez egy C20XE gyári pumpája.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.