Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Nekem is már volt masszív füst az astrában a pótféklámpa vezetéke miatt, amit az előzőleg

beb@szott hátsó szélvédő pár ottmaradt szilánkja vágott meg. Úgyhogy tudom mit éreztél. :lol:

Alakítsunk anonim astrafüstölők szakkörét... :D

Nekem a Rekord is már számtalanszor füstölt.

Ilyenkor rutinból söoröm ki az összes biztit a táblából.

Hát igen és mit kapok cserébe :) :D :unsure:

Majd neked is összedobjuk a klubtagaságidat mint Aztec-ét :) :D

Link to comment
Megosztás:

Blitz:

A Kadettklubban holnapig jelentkezőknek én is elintéztem a MOTE-s kedvezményt, de a Kadettklubból érkező 10 autó tulajdonosának több mint fele már Opelklub tag.

Ne feledjétek, hogy más kedvezményeket is igénybe lehet venni a klubtagsági alapján: Csergő, Uniqua, meg a klubkártyával igénybe vehetők.

Nagyon sok Kadettklub tag az Opelklubos rendezvények vagy kedvezmények miatt csatlakozott az Opelklubhoz is: pl: SárgaGSi Zoli, Racce, Kojak, JoóPeti.

Ezt csak azért irom, mert nem kizárt pár Devilses is csatlakozik igy talán-talán.

Na de este személyesen is összeveszhetünk ezen :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Hát szegény Gergőnek nemvolt pénze oszt összedobtunk neki 5000 forintot klubtagságira.

Uhu,Anti Tom,Bazs meg én asszem.

Én is adtam bele :unsure:

Albert!

Arra várhatsz hogy a devilsből akár 1ember is csatlakozni fog.A calibrásoktól se igazán hiszem.A kedvezményeket meg inkább hagyjuk.

Link to comment
Megosztás:

Ezekről a akedvezményekről inkább ne beszéljünk...vagy azért mert lófüttyöt sem ér, vagy azért mert ha beméyz az utcáról ugyanezt megkapod...ez így lehet, hogy egy kicsit kemény volt, de ez így van...én így látom...

Ahol a különbségnek lennie kéne, az az , hogy legalább évente egy találkozó ami ingyenes a tagoknak, ez lehet egy napos is... vagy kiemelkedő kedvezmény egyéb találkozókon... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Elméletben tényleg ilyen könnyű :unsure:

Gyakorlatban meg úgy néz ki, hogy az akku pozitívon meg kell hagyni a generátor kábelét,

és a többit levenni csak. Azok és az akku pozitív közé kell kötni az áramtalanító vezetékét.

Még mindig egyszerűnek hangzik, pedig ezzel is van szívás. A bonyolult az, hogy 2*1cm átmérőjű

merev vezetéket kell elvezetni be az utastérbe biztonságosan (ne dörzsölődjön, ne törjön), és ott

el kell helyezni valahol egy baszott nagy kapcsolót, amin fixen van ez a két brutális vezeték, és

nem lehet kis ívben kanyarintani sehol. Szal nem eccerű, én is sokat faragtam, mire rendesen

meg lett csinálva.

Gabi most egy kicsit elbizonytalanítottál, mert azt hittem hogy ez 500 forintos kapcsoló és 5 perc kébelezés... :)

Viszont erre a biztosítékos dologra még visszatérhetnénk, mivel most nem nagyon akart leoldani semmi, amit kicsit furcsállottam. Nem értem hogy akkor minek van benne a sok bizti, ha tőlük akár ki is gyulladhat az autó.

Höhöhö...

Csak megsúgom, hogy nekem a 2 akksi közt egy pár 60-as kanóc szalad. Igaz, hogy picit vastagabb, mint a generátor és a gyári akksi közti kábel, viszont ez kellett ide.

Árban úgy számolj, hogy kb. 6e (nettó) méterenként - és ez csak a kábel.

Ehhez még illik biztosítékot rakni, meg ugye meg kell venni a kapcsolót is...

Link to comment
Megosztás:

Tudom korai a téma de megkérdezném, hogy a BW-re együtt indultok, mert ha igen akkor csatlakoznék veletek egy corsa gsi-s (Tom színkód :unsure: ) haverommal valahol Pesten.

A héten nem nagyon leszek mert jön a parádé meg a hétvége, a jövőhéten pedig du.-s vook, vagyis csak 22:00-után leszek itthon és akkor nem nagyon tudok egyeztetni.

Ha terveztek valamit akkor kalkulájatok már minket is bele pls és taliznánk valahol, majd azt elolvasom merre lesztek.

Amúgy az M3-ról jövünk.

Előre is THX.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.