Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

A szerelő is az ecotecét teszi be sztem.

Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag? Holnap meló, de csütörtökön aszem felbakkolom, aláfekszek, és megpróbálom pontosan belőni honnan is jön az olaj... de 90% h a tömítés..

Igaz kicsit felül is ereszt(szelepfedél, illetve a DIS-HAL? jeladója alatt melett.. :S )

Link to comment
Megosztás:

Legalább ne ide írtad volna....képes leszek hogy megcsináljam... :lol:

Kékvillogó van, azt fel tudom ajánlani.... :D

Már Antival beszéltünk erröl régebben,voltak még egyébb ötleteim is,de végül lebeszéltem magam róla.De lassan megérdemli az autóm ezt a címet :unsure: :) :D

Erre majd emlékezz kérlek jövőre Blitz-Hitsen... :D :)

Tom tudod Én állom a szavam :D csak gyere ki a blitz-hits-re kocsival :D

Link to comment
Megosztás:

Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag?

Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Link to comment
Megosztás:

Demo!

Köszi!

Elkezdtem olvasni, de mindenki mást mond...egyik, hogy nem szabad hozzányúlni, a másik, hogy ki kell vágni, a harmadik, hogy megfő a 4-es henger...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most nem tom mi legyen... :unsure:

Nincs mit.

Sokan használják így.

Majd én is átolvasom, ki tudja, hogy mit hoz a jövö. :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Antinak elég komoly dolgok voltak az átforgatással. Kicsit elszomorodott, amikor hívta a Patyi, hogy csak hátrafelé tudják átforgatni a mocit... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Az az érdekes hogy tök lelkes,megint felhozta a V6turbót a másik mondatában meg utálja az egészet.Ebböl ő se fog ki nőni soha.

Hát tényleg nem. Kicsit úgy éreztem, mintha azét nem vitte volna ki a turbót hétvégén, mert tudta volna, hogy akkor megint megkapná a fejlövést.

Link to comment
Megosztás:

Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Aham.. köszi.. majd beszélek azzal aki csinázza, hogy mit szól ehez.. meg várok.. kivi vok Petyának a parafa mennyire fogja bírni.. bár mintha azt mondaná hogy a váltó és a moci között folyik.. pedig főtengely szimering is cserézve lett..

Itt nem csak a vontatásra értettem,volt már minden :unsure: :)

Te nyertél :D Én eddig csak vontattam, meg max hengerfejet, illetve alkatrészeket szállítottam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most olvasgatom, hogy kinnt hogy csinálják...

Ott szinte kivétel nélkül a Z20let tömítést használják, csak azon megy a vita, hogy ki kell e vágni, a betakart lukakat vagy sem...most épp ott tartok, hogy igen... :unsure:

Ja és 2-ből csinálnak egyet...ahogy néztük...

Ez egy xe/let blokk, amin rajta van egy z20let tömítés, és azon pedig egy xe/let...látszik a 4 kérdéses luk...

http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...geschlossen.JPG

De ez sem semmi...

fúrtak még lukakat a vízhűtésnek... :)

http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...k_Rennsport.JPG

Ezek a fránya nagy képek. Mackosajt

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.