agressor26 Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Aszem blitz-re csináltatok service car matricát az oldalára és szerzek valami sárga villogót :unsure: Legalább ne ide írtad volna....képes leszek hogy megcsináljam... :) Kékvillogó van, azt fel tudom ajánlani.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 A szerelő is az ecotecét teszi be sztem. Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag? Holnap meló, de csütörtökön aszem felbakkolom, aláfekszek, és megpróbálom pontosan belőni honnan is jön az olaj... de 90% h a tömítés.. Igaz kicsit felül is ereszt(szelepfedél, illetve a DIS-HAL? jeladója alatt melett.. :S ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Legalább ne ide írtad volna....képes leszek hogy megcsináljam... :lol: Kékvillogó van, azt fel tudom ajánlani.... :D Már Antival beszéltünk erröl régebben,voltak még egyébb ötleteim is,de végül lebeszéltem magam róla.De lassan megérdemli az autóm ezt a címet :unsure: :) :D Erre majd emlékezz kérlek jövőre Blitz-Hitsen... :D :) Tom tudod Én állom a szavam :D csak gyere ki a blitz-hits-re kocsival :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Tom! Majd azt mondjuk a rozsda az air brush (RS-tuning)... :) Demo! Köszi! Elkezdtem olvasni, de mindenki mást mond...egyik, hogy nem szabad hozzányúlni, a másik, hogy ki kell vágni, a harmadik, hogy megfő a 4-es henger...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most nem tom mi legyen... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag? Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Anti nem is neked kell tudni hogy mi legyen.Neked amúgy is csak pénzed van,nem értesz hozzá. :unsure: :) :D Attilának biztos van ötlete nem kell elkeseredni.Szerinted miért hozzá vittelek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Demo! Köszi! Elkezdtem olvasni, de mindenki mást mond...egyik, hogy nem szabad hozzányúlni, a másik, hogy ki kell vágni, a harmadik, hogy megfő a 4-es henger...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most nem tom mi legyen... :unsure: Nincs mit. Sokan használják így. Majd én is átolvasom, ki tudja, hogy mit hoz a jövö. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma. Antinak elég komoly dolgok voltak az átforgatással. Kicsit elszomorodott, amikor hívta a Patyi, hogy csak hátrafelé tudják átforgatni a mocit... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Tudom én, hogy jó helyre vittél... :D :unsure: :) Antinak elég komoly dolgok voltak az átforgatással. Kicsit elszomorodott, amikor hívta a Patyi, hogy csak hátrafelé tudják átforgatni a mocit... :lol: Ja az kemény volt... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Szerinted miért hozzá vittelek :unsure: A Tarr azóta a kétszínű GSi-kből él. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 A Tarr azóta a kétszínű GSi-kből él. :D Nem is boldog azóta,mondta is hétfön Tom is halotta :unsure: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Hát még 1 év, és akár nyugdíjba is mehetne, és akkor is megélne... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Hát még 1 év, és akár nyugdíjba is mehetne, és akkor is megélne... :unsure: Hát te is, ha hoznál végre nekünk is hallonnal oltót. Mostanában kicsit felértékelődött a szememben, nem is tudom miért... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Hát még 1 év, és akár nyugdíjba is mehetne, és akkor is megélne... :unsure: Az az érdekes hogy tök lelkes,megint felhozta a V6turbót a másik mondatában meg utálja az egészet.Ebböl ő se fog ki nőni soha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Az az érdekes hogy tök lelkes,megint felhozta a V6turbót a másik mondatában meg utálja az egészet.Ebböl ő se fog ki nőni soha. Hát tényleg nem. Kicsit úgy éreztem, mintha azét nem vitte volna ki a turbót hétvégén, mert tudta volna, hogy akkor megint megkapná a fejlövést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Úgy sem fogja kinőni... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Úgy sem fogja kinőni... :unsure: De látod hogy beéri azzal hogy a kertben áll Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 De lassan megérdemli az autóm ezt a címet :unsure: :) :D Akkor már ketten leszünk.. igaz, én klubbost még asszem nem vontattam.. de mást már.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Akkor már ketten leszünk.. igaz, én klubbost még asszem nem vontattam.. de mást már.... Itt nem csak a vontatásra értettem,volt már minden :unsure: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma. Aham.. köszi.. majd beszélek azzal aki csinázza, hogy mit szól ehez.. meg várok.. kivi vok Petyának a parafa mennyire fogja bírni.. bár mintha azt mondaná hogy a váltó és a moci között folyik.. pedig főtengely szimering is cserézve lett.. Itt nem csak a vontatásra értettem,volt már minden :unsure: :) Te nyertél :D Én eddig csak vontattam, meg max hengerfejet, illetve alkatrészeket szállítottam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Anti 38ezer volt sxp-nek a tömítés :unsure: A többit inkább el se mondom.Nem aprózza el ő sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Most olvasgatom, hogy kinnt hogy csinálják... Ott szinte kivétel nélkül a Z20let tömítést használják, csak azon megy a vita, hogy ki kell e vágni, a betakart lukakat vagy sem...most épp ott tartok, hogy igen... :unsure: Ja és 2-ből csinálnak egyet...ahogy néztük... Ez egy xe/let blokk, amin rajta van egy z20let tömítés, és azon pedig egy xe/let...látszik a 4 kérdéses luk... http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...geschlossen.JPG De ez sem semmi... fúrtak még lukakat a vízhűtésnek... :) http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...k_Rennsport.JPG Ezek a fránya nagy képek. Mackosajt Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Meg már azt is tudja mi lett elrontva a chip írása közben ami miatt nem müködik :) (ha érdekel :unsure: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Hát mi ezt már rég megvszéltük... :) Különböző a turbó illetve a befecsi csippppje... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Ha mondjuk Az Arno Schneider, aki ugye az EDS-Motorsport fönöke azt mondja, hogy nem kell kifúrni a lyukakat a tömítésen, akkor lehet, hogy nem mond hülyeséget. Ö már látott párszor ilyesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts