Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Aszem blitz-re csináltatok service car matricát az oldalára és szerzek valami sárga villogót :unsure:

Legalább ne ide írtad volna....képes leszek hogy megcsináljam... :)

Kékvillogó van, azt fel tudom ajánlani.... :D

Elküldve
A szerelő is az ecotecét teszi be sztem.

Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag? Holnap meló, de csütörtökön aszem felbakkolom, aláfekszek, és megpróbálom pontosan belőni honnan is jön az olaj... de 90% h a tömítés..

Igaz kicsit felül is ereszt(szelepfedél, illetve a DIS-HAL? jeladója alatt melett.. :S )

Elküldve
Legalább ne ide írtad volna....képes leszek hogy megcsináljam... :lol:

Kékvillogó van, azt fel tudom ajánlani.... :D

Már Antival beszéltünk erröl régebben,voltak még egyébb ötleteim is,de végül lebeszéltem magam róla.De lassan megérdemli az autóm ezt a címet :unsure: :) :D

Erre majd emlékezz kérlek jövőre Blitz-Hitsen... :D :)

Tom tudod Én állom a szavam :D csak gyere ki a blitz-hits-re kocsival :D

Elküldve

Tom!

Majd azt mondjuk a rozsda az air brush (RS-tuning)... :)

Demo!

Köszi!

Elkezdtem olvasni, de mindenki mást mond...egyik, hogy nem szabad hozzányúlni, a másik, hogy ki kell vágni, a harmadik, hogy megfő a 4-es henger...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most nem tom mi legyen... :unsure:

Elküldve
Az ecoteké ezekszerint stimmel méret formailag?

Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Elküldve

Anti nem is neked kell tudni hogy mi legyen.Neked amúgy is csak pénzed van,nem értesz hozzá. :unsure: :) :D Attilának biztos van ötlete nem kell elkeseredni.Szerinted miért hozzá vittelek :lol:

Elküldve
Demo!

Köszi!

Elkezdtem olvasni, de mindenki mást mond...egyik, hogy nem szabad hozzányúlni, a másik, hogy ki kell vágni, a harmadik, hogy megfő a 4-es henger...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most nem tom mi legyen... :unsure:

Nincs mit.

Sokan használják így.

Majd én is átolvasom, ki tudja, hogy mit hoz a jövö. :)

Elküldve
Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Antinak elég komoly dolgok voltak az átforgatással. Kicsit elszomorodott, amikor hívta a Patyi, hogy csak hátrafelé tudják átforgatni a mocit... :unsure:

Elküldve

Tudom én, hogy jó helyre vittél... :D :unsure:

:)

Antinak elég komoly dolgok voltak az átforgatással. Kicsit elszomorodott, amikor hívta a Patyi, hogy csak hátrafelé tudják átforgatni a mocit... :lol:

Ja az kemény volt... :D

Elküldve
Hát még 1 év, és akár nyugdíjba is mehetne, és akkor is megélne... :unsure:

Hát te is, ha hoznál végre nekünk is hallonnal oltót. Mostanában kicsit felértékelődött a szememben, nem is tudom miért... :)

Elküldve
Hát még 1 év, és akár nyugdíjba is mehetne, és akkor is megélne... :unsure:

Az az érdekes hogy tök lelkes,megint felhozta a V6turbót a másik mondatában meg utálja az egészet.Ebböl ő se fog ki nőni soha.

Elküldve
Az az érdekes hogy tök lelkes,megint felhozta a V6turbót a másik mondatában meg utálja az egészet.Ebböl ő se fog ki nőni soha.

Hát tényleg nem. Kicsit úgy éreztem, mintha azét nem vitte volna ki a turbót hétvégén, mert tudta volna, hogy akkor megint megkapná a fejlövést.

Elküldve
De lassan megérdemli az autóm ezt a címet :unsure: :) :D

Akkor már ketten leszünk.. igaz, én klubbost még asszem nem vontattam.. de mást már....

Elküldve
Akkor már ketten leszünk.. igaz, én klubbost még asszem nem vontattam.. de mást már....

Itt nem csak a vontatásra értettem,volt már minden :unsure: :)

Elküldve
Igen, söt sokkal egyszerübb is szerelni, mint a 2 parafa tömítést. Annyi, hogy a csavarok alá kellene tenni egy-egy alátétet és összerakás elött a helyére tartani és a motort átforgatni, hogy nehogy hozzáérjenek a hajtókarok csavarjai. Nálam nem volt probléma.

Aham.. köszi.. majd beszélek azzal aki csinázza, hogy mit szól ehez.. meg várok.. kivi vok Petyának a parafa mennyire fogja bírni.. bár mintha azt mondaná hogy a váltó és a moci között folyik.. pedig főtengely szimering is cserézve lett..

Itt nem csak a vontatásra értettem,volt már minden :unsure: :)

Te nyertél :D Én eddig csak vontattam, meg max hengerfejet, illetve alkatrészeket szállítottam :lol:

Elküldve

Most olvasgatom, hogy kinnt hogy csinálják...

Ott szinte kivétel nélkül a Z20let tömítést használják, csak azon megy a vita, hogy ki kell e vágni, a betakart lukakat vagy sem...most épp ott tartok, hogy igen... :unsure:

Ja és 2-ből csinálnak egyet...ahogy néztük...

Ez egy xe/let blokk, amin rajta van egy z20let tömítés, és azon pedig egy xe/let...látszik a 4 kérdéses luk...

http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...geschlossen.JPG

De ez sem semmi...

fúrtak még lukakat a vízhűtésnek... :)

http://www.dorfbrunnen-garage.ch/bilder_re...k_Rennsport.JPG

Ezek a fránya nagy képek. Mackosajt

Elküldve

Ha mondjuk Az Arno Schneider, aki ugye az EDS-Motorsport fönöke azt mondja, hogy nem kell kifúrni a lyukakat a tömítésen, akkor lehet, hogy nem mond hülyeséget. Ö már látott párszor ilyesmit.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.