Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Én már nem lövöldözök a vakvilágba...majd megkérem holnap a Dettit, hogy lőjje el... :D

inkább lövöldözz brada egy alapjárati mocit mert ez igencsak 3000nek hangzott :lol:

viccen kivül ez tré h mindig csak 1 ercre futunk össze, pont ideje már szemesnek...

és thx a zsét...

@coupe thx a polókért!

nagggyon fain lett csak most vagy 5 percig rohangásztam a házban fel s alá h miért mondjátok h nagyok lettek a polók mikor rajtam tök patent.... majd Iriszem szólt h az esessben flangálok :) :D :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Geri!

Nincs mit!

Az fix 2100 volt, aztán a Kerepesin a trafi elött adtam neki, és meggyógyult...aztán megint kezdte...aztán majdnem leállt...

...Majd kérek Tom-tól tanácsot... :unsure:

Coupe!

Píz nálam...

Anti dBilas dendszere egész máshogy néz ki, mint ez. Antinál, ahogy látom a folytószelepházba mennek az injektorok, ennél pedig a torokba.

Igen 2 verzió van:

A bilasban vannak furatok, és ide megy az injektor..

A szívótalpban vannak a lukak..na nekem ilyen volt...

De meg lehet csinálni 8 injektorral is, hogy x fordulat felett a másik dolgozik, vagy mindkettő...de ennek bonyolult a vezérlésének a megoldása...

Vagy az egyik sorba mehet a nitrobefecsi... :)

Link to comment
Megosztás:

@Coupe:

ez azért gáz :)

http://72.14.221.104/search?q=cache:sTciTX...hu&ct=clnk&cd=1

Mindezt pont egy olasz-verda-fun fórumon :unsure:

Bár következő hozzászólásban szerepel, hogy:

"azt tegyük hozzá, hogy nálam csak a teljesítmény volt meg, teljesen gyárinak nézett ki a szép külső az új tulaj érdeme :)"

:D :lol: :D

Picit odébb meg megtaláltam Bazs exGSi-, exCalibra- exCorsa tulaj őszinte vallomását:

"amikor én autót vettem áprilisban, úgy indultam, hogy még márciusban elküldtem kb ~150 mélt különböző kereskedőknek

Opel Corsa C Silverline 1,3 CDTi, Ford Fiesta Fresh 1,4 TDCI és Renault Clio Campus Nature 1,5 dCi volt a három kiszemelt

kb 100 értékelhető ajánlat jött vissza, ezekből csináltam egy táblázatot és összehasonlítottam a THM-et, casco-ajánlatot, kezdőrészleten felüli költségeket (pl kedvezményes GFB, forgalombahelyezés), valamint az ajándékokat

ami mindegyiknél feltétel volt az alapon felül, az a klíma, napfénytető, utaslégzsák (ahol nem volt alap), ABS (ahol nem volt alap), elektromos ablak (ahol nem volt alap)

ezek után a C Corsa volt a nyerő, 3149000 ft volt a legjobb ajánlat (~3,7 helyett), ajándék MP3 CD-vel, ködlámpával, meg még apróságokkal

kollégám pont ekkor volt Punto2 vásárlásban (Seicento után) és hozott árlistát a Grandéról is

meglepődtem, hogy 2,6ért már van 1,2-es benzines, így bementem az összes budapesti Fiat-szalonba és 3,235-ért elhoztam a boldizsártól azt, ami most van

igaz, ebben nincs napfénytető és így is drágább volt, mint a C Corsa, de nagyobb, újabb, szebb

amúgy kérdeztem swiftet ugyanezzel a motorral és minden szarral, ami kellett nekem, 3,6 lett volna az ára alku után, így nem vettem meg, pedig narancsban az is gyönyörű (és ez most nem a suhanónak szól, hanem tényleg teccik)

a tanulság, hogy ugyanolyan árú autók esetén iszonyat különbségek vannak árban és finanszírozásban is (volt olyan, ahol az árból kaptam meg a hitelkedvezmény, volt, ahol a törlesztőből és volt olyan, ahol innen is, onnan is, sőt olyan is volt, ahol leraktak ~4 kilót a kezdőnek és mellette adták listaáron az autót, így akár nullával is elhozhattam volna)

tehát lehet bőven alkudni és kell is

"

Link to comment
Megosztás:

de látszik az ujjamtól jobbra a testkábeleknél. A másik oldali ilyenre az alapjárati motor csöve kerül és az megy a doboz jobb oldalicsövére így jónak kell lennie nem?

Igen, most már bejön nekem is az a kép. Jah, oda kell kötni az alapjárati mocit. Viszont vigyázni

kell, hogy zárt legyen a rendszer, tehát másik oldalon le kell zárni a sor végén (középen meg

átkötni egy rövid csővel). Nekem ilyen töcsök nincsenek oldalt rajta. Így akkor a felső kis töcsökre

csak a benyanyomásszabályzót kell kötni, de össze kell hozni mind a 4-et közösbe! Különben

nagy depressziónál is magas nyomást kap az injektorsor, ami pl. okozhatja a felpörgést is.

Link to comment
Megosztás:

@Coupe:

ez azért gáz :D

http://72.14.221.104/search?q=cache:sTciTX...hu&ct=clnk&cd=1

Mindezt pont egy olasz-verda-fun fórumon :unsure:

Bár következő hozzászólásban szerepel, hogy:

"azt tegyük hozzá, hogy nálam csak a teljesítmény volt meg, teljesen gyárinak nézett ki a szép külső az új tulaj érdeme :D"

:lol: :D :)

Picit odébb meg megtaláltam Bazs exGSi-, exCalibra- exCorsa tulaj őszinte vallomását:

Most miért gáz?Az összes olasz autó fun a fórumon azon töri a fejét hogy lecserélje a mostani puntóját olyanra mint az enyém :D :P

Azért nem csak a külsö az én érdemem hanem a teljesítmény is,de mindegy. :D

Tényleg nagyon elvan tünve. :)

Mióta nem a pgsm-nél dolgozik nincs internet az új melóhelyén,gondolom ezért nem fórumozik.

Balázska azt még elfelejtettem oda írni hogy az már nagyobb gáz hogy olasz autós fórumot olvasgatsz :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

köszi a pólót Coupe jó lett a méret is....

el sem mondtam a tegnapi nap "csalódását" Soroksárin jöttem haza duán és szemből jött egy olyan Gsi mint Alberté...figyeltem de nem Albert ült benne hanem egy szép szőke cicababa...nagyon csalódott voltam :unsure:

Link to comment
Megosztás:

el sem mondtam a tegnapi nap "csalódását" Soroksárin jöttem haza duán és szemből jött egy olyan Gsi mint Alberté...figyeltem de nem Albert ült benne hanem egy szép szőke cicababa...nagyon csalódott voltam :)

őt én is láttam kedden :D ugyanaznap láttam egy másik szőke csajszit egy fehér géjesiben :lol:

csajos auto lenne? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.