Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
az a cali nagyon fain :unsure:

Gergő , kellenének S.O.S.-ben a képek a kocsikádról Jpg.-ben.

Azok is, amik a leíráshoz készültek, és azok is, amik a jelenlegi állapotot tükrözik.

Elküldve

Okés most összegyüjtök jópárat és küldöm.

Sajnos 7végén nem volt olyan ídő h kimenjek bárhova is sztárfotókat csinázni :unsure:

Elküldve

Wolfi pix1-pix10 mail ment, mint1 63mega ment mailon, remélem + is érkezik!

elsőre nem sikerült majd újra nekiálltam

jah és ''''''' :unsure:

Elküldve
Wolfi pix1-pix10 mail ment, mint1 63mega ment mailon, remélem + is érkezik!

elsőre nem sikerült majd újra nekiálltam

jah és ''''''' :unsure:

Átjött, volt amit szerkesztettem kisit, mert hol kicsi volt, hol pedig nagy, aztán mentettem, és továbbítottam.

A többi már csak idő kérdése.

Szívesen! :D :)

Elküldve

Mesélek:

Szal ma reggel mielőtt indultam volna GTE után rohadtul zavart a GSi motorjának hangos kopogása vagy csörgése vagy nemtommije. És utána minden egyes lámpánál dekkolásnál olyan ótvarul füstölt mintha -15 fok lenne kint. Na el is rúgtam Fogarasira kikanyarodva (értsd: elment vagy 4500 rpm-ig) és hátranézve füstösnek tűnt a táj...

Szal asszem meguntam ezt.

Olajevésről nem is beszélve.

Kértem már FutóGabi segitségét az ügyben, motorgenerál kérdést jártuk körbe.

De most úgy néz ki van egy srácnál egy C20NE amit be is tesz nekem, és még az is lehet a héten le is vajazódik a dolog. Holnap ebédszünetben hivom, aszonta addigra kitalálja mi hogy legyen.

A másik hogy szeptemberben lejár a vizsga, szóval lakatoshoz is elviszem, oszt jó. Fényre még sokat fog kelleni várnia a gépnek, hacsak nem lesz még hasonló mákom.

Na majd holnap mesélek megin :unsure: ...

Yo8!

Elküldve

Arra vigyázz, hogy a másik motorról legyen vmi papírod, mert műszakin kibukik ha nem ugyanaz

a motorszám... egyébként meg a másik motor is zsákbamacska, lehet hogy 10000km múlva

szétkönyököl, mert ifjú korában nem volt rendesen karbantartva...

Elküldve
Arra vigyázz, hogy a másik motorról legyen vmi papírod, mert műszakin kibukik ha nem ugyanaz

a motorszám... egyébként meg a másik motor is zsákbamacska, lehet hogy 10000km múlva

szétkönyököl, mert ifjú korában nem volt rendesen karbantartva...

Köszönöm. Vigyázok - vagy legalábbis próbálok!

Elküldve
Köszönöm. Vigyázok - vagy legalábbis próbálok!

Első körből szedjétek le a hengerfejet, mert lehet, hogy az is bőven elég lenne az üdvösséghez.Mint azt már korábban is említettem volt...............Ha "csak" az olajat eszi, de a fogyiján ez nem látszik,tehát nem olyan magas mint pl. Redinek :) :unsure: , akkor sztem csak a hengerfejnél lesz a kutya elásva.........

Szerintem.S, az igencsak megvan 25e.ből.Vagyis annál nem sokkal több............

Elküldve
e a fogyiján ez nem látszik,tehát nem olyan magas mint pl. Redinek :lol: :D ,

ne vigyorogjál, meg ne nyujtogsd a nyelved b+ :unsure:

titokban nagyon sokat vártam (szoritottam a nyullábat 1000el) a termosztát+hőgomba+hűtőcserétől de ugy tünik semmi javulás nincs :)

Elküldve
ne vigyorogjál, meg ne nyujtogsd a nyelved b+ :unsure:

titokban nagyon sokat vártam (szoritottam a nyullábat 1000el) a termosztát+hőgomba+hűtőcserétől de ugy tünik semmi javulás nincs :D

Max. akkor lenne változás nálad, ha egyáltalán nem lenne benne termosztát, és utána tennél bele, és lőn világosság.De ezek kevesek az üdvösséghez.Ismét csak azt tudom javallani, hogy méress egy kompressziót, aztán ha gázos, kezdj el gyűjtögetni arra az ominózus motorgenerálra.Bzmeg. :)

Elküldve
Első körből szedjétek le a hengerfejet, mert lehet, hogy az is bőven elég lenne az üdvösséghez.Mint azt már korábban is említettem volt...............Ha "csak" az olajat eszi, de a fogyiján ez nem látszik,tehát nem olyan magas mint pl. Redinek :D :lol: , akkor sztem csak a hengerfejnél lesz a kutya elásva.........

Szerintem.S, az igencsak megvan 25e.ből.Vagyis annál nem sokkal több............

Köszi, nem Te vagy az első aki ezt mondod. Csak attól tartok az nagyobb macera. Meg akkor már gyűrűzni, csapágyazni, jajj akkor már új dugó... Tudod megindul a lavina oszt sosincs vége.

Mondtam még nem tuti a dolog, ma beszélek megint a gyerekkel és tisztázzuk a részleteket, utána okosabb leszek majd látom mi legyen...

ne vigyorogjál, meg ne nyujtogsd a nyelved b+ :)

titokban nagyon sokat vártam (szoritottam a nyullábat 1000el) a termosztát+hőgomba+hűtőcserétől de ugy tünik semmi javulás nincs :D

Az ok hogy városban ennyit fogyaszt. De ha mész mondjuk pályán 100-120-al akkor mennyit?

És mi mindent cseréltetek már eddig a fentieken kívűl? Lambda? Comp? :unsure:

Elküldve
Az ok hogy városban ennyit fogyaszt. De ha mész mondjuk pályán 100-120-al akkor mennyit?

És mi mindent cseréltetek már eddig a fentieken kívűl? Lambda? Comp? :unsure:

sztem nagyon nem ok, hogy szinte dugó nélküli közlekedéssel nem hajtva, melegítve, óvatosan használva (néha persze lepadlózva hogy jöjjön a HANG :D ) nem lehet 12 alá vinni :)

légtömegmérő, gyertya, lamda, termosztát, hőgomba, hütő lett cserélve az utóbbi időben és az alapos(nak tűnő) diagnosztika sem mutatott semmi rendellenességet.

Elküldve
Köszi, nem Te vagy az első aki ezt mondod. Csak attól tartok az nagyobb macera. Meg akkor már gyűrűzni, csapágyazni, jajj akkor már új dugó... Tudod megindul a lavina oszt sosincs vége.

Mondtam még nem tuti a dolog, ma beszélek megint a gyerekkel és tisztázzuk a részleteket, utána okosabb leszek majd látom mi legyen...

Azért ennyire nem vészes ám a dolog, de első körből én csak a hengörfejet ugrasztanám le, aztán a többi már mutatja magát.Persze 1Xűbb motort cserézni, de semmi gari nincsen rá, hogy jobb motort választasz be, sőtt.........

Elküldve
.....nem lehet 12 alá vinni.........

Aaaaaaaaaaaaaaaaatyaúúúúúúúúúúúúúúúristen

12+??? :unsure: :) :D

hát nemá enyémet fölé nem bírnád vinni. (Tom nem Te, hanem Redi :lol: )

Durva.

Megkérdem megin. Pályán/országúton stabil 100-120-nál?

Elküldve
Megkérdem megin. Pályán/országúton stabil 100-120-nál?

pályán 100? :)

pályán 120? :unsure:

ezekt nemtudom mert ennyivel sohasem járok, 140-150 körül 8.8-9 talán 160nál kb 10-et mutat bc

Elküldve
pályán 100? :)

pályán 120? :unsure:

ezekt nemtudom mert ennyivel sohasem járok, 140-150 körül 8.8-9 talán 160nál kb 10-et mutat bc

Ha megfelelnének a tényleges fogyasztásnak, akkor ezek egész tűrhető értékek.Szerintem......

Elküldve
Ha megfelelnének a tényleges fogyasztásnak, akkor ezek egész tűrhető értékek.Szerintem......

sztem meg sok, a többiekével összehasonlítva

azt nem tudom, hogy menniyre pontos, vagy mennyire nem a bc, de az átlagfogyi amit mutat (mindig nullázom és mindig telitankolok) az nagyon egybevág az én számításaimmal :unsure:

Elküldve
az szakszi barétom

én most mentem vegyesben (város, pálya 200, főút) 550kmet 1 tankkal....

az szép :unsure:

nem is tudomk mikor mentem 400at tankolás nélkül :)

Elküldve
Ha megfelelnének a tényleges fogyasztásnak, akkor ezek egész tűrhető értékek.Szerintem......

Ez kb. egy literrel több, mint nekem. Szerintem egyáltalán nem vészes.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.