Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Wolfi pix1-pix10 mail ment, mint1 63mega ment mailon, remélem + is érkezik!

elsőre nem sikerült majd újra nekiálltam

jah és ''''''' :unsure:

Átjött, volt amit szerkesztettem kisit, mert hol kicsi volt, hol pedig nagy, aztán mentettem, és továbbítottam.

A többi már csak idő kérdése.

Szívesen! :D :)

Link to comment
Megosztás:

Mesélek:

Szal ma reggel mielőtt indultam volna GTE után rohadtul zavart a GSi motorjának hangos kopogása vagy csörgése vagy nemtommije. És utána minden egyes lámpánál dekkolásnál olyan ótvarul füstölt mintha -15 fok lenne kint. Na el is rúgtam Fogarasira kikanyarodva (értsd: elment vagy 4500 rpm-ig) és hátranézve füstösnek tűnt a táj...

Szal asszem meguntam ezt.

Olajevésről nem is beszélve.

Kértem már FutóGabi segitségét az ügyben, motorgenerál kérdést jártuk körbe.

De most úgy néz ki van egy srácnál egy C20NE amit be is tesz nekem, és még az is lehet a héten le is vajazódik a dolog. Holnap ebédszünetben hivom, aszonta addigra kitalálja mi hogy legyen.

A másik hogy szeptemberben lejár a vizsga, szóval lakatoshoz is elviszem, oszt jó. Fényre még sokat fog kelleni várnia a gépnek, hacsak nem lesz még hasonló mákom.

Na majd holnap mesélek megin :unsure: ...

Yo8!

Link to comment
Megosztás:

Arra vigyázz, hogy a másik motorról legyen vmi papírod, mert műszakin kibukik ha nem ugyanaz

a motorszám... egyébként meg a másik motor is zsákbamacska, lehet hogy 10000km múlva

szétkönyököl, mert ifjú korában nem volt rendesen karbantartva...

Köszönöm. Vigyázok - vagy legalábbis próbálok!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm. Vigyázok - vagy legalábbis próbálok!

Első körből szedjétek le a hengerfejet, mert lehet, hogy az is bőven elég lenne az üdvösséghez.Mint azt már korábban is említettem volt...............Ha "csak" az olajat eszi, de a fogyiján ez nem látszik,tehát nem olyan magas mint pl. Redinek :) :unsure: , akkor sztem csak a hengerfejnél lesz a kutya elásva.........

Szerintem.S, az igencsak megvan 25e.ből.Vagyis annál nem sokkal több............

Link to comment
Megosztás:

ne vigyorogjál, meg ne nyujtogsd a nyelved b+ :unsure:

titokban nagyon sokat vártam (szoritottam a nyullábat 1000el) a termosztát+hőgomba+hűtőcserétől de ugy tünik semmi javulás nincs :D

Max. akkor lenne változás nálad, ha egyáltalán nem lenne benne termosztát, és utána tennél bele, és lőn világosság.De ezek kevesek az üdvösséghez.Ismét csak azt tudom javallani, hogy méress egy kompressziót, aztán ha gázos, kezdj el gyűjtögetni arra az ominózus motorgenerálra.Bzmeg. :)

Link to comment
Megosztás:

Első körből szedjétek le a hengerfejet, mert lehet, hogy az is bőven elég lenne az üdvösséghez.Mint azt már korábban is említettem volt...............Ha "csak" az olajat eszi, de a fogyiján ez nem látszik,tehát nem olyan magas mint pl. Redinek :D :lol: , akkor sztem csak a hengerfejnél lesz a kutya elásva.........

Szerintem.S, az igencsak megvan 25e.ből.Vagyis annál nem sokkal több............

Köszi, nem Te vagy az első aki ezt mondod. Csak attól tartok az nagyobb macera. Meg akkor már gyűrűzni, csapágyazni, jajj akkor már új dugó... Tudod megindul a lavina oszt sosincs vége.

Mondtam még nem tuti a dolog, ma beszélek megint a gyerekkel és tisztázzuk a részleteket, utána okosabb leszek majd látom mi legyen...

ne vigyorogjál, meg ne nyujtogsd a nyelved b+ :)

titokban nagyon sokat vártam (szoritottam a nyullábat 1000el) a termosztát+hőgomba+hűtőcserétől de ugy tünik semmi javulás nincs :D

Az ok hogy városban ennyit fogyaszt. De ha mész mondjuk pályán 100-120-al akkor mennyit?

És mi mindent cseréltetek már eddig a fentieken kívűl? Lambda? Comp? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Az ok hogy városban ennyit fogyaszt. De ha mész mondjuk pályán 100-120-al akkor mennyit?

És mi mindent cseréltetek már eddig a fentieken kívűl? Lambda? Comp? :unsure:

sztem nagyon nem ok, hogy szinte dugó nélküli közlekedéssel nem hajtva, melegítve, óvatosan használva (néha persze lepadlózva hogy jöjjön a HANG :D ) nem lehet 12 alá vinni :)

légtömegmérő, gyertya, lamda, termosztát, hőgomba, hütő lett cserélve az utóbbi időben és az alapos(nak tűnő) diagnosztika sem mutatott semmi rendellenességet.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, nem Te vagy az első aki ezt mondod. Csak attól tartok az nagyobb macera. Meg akkor már gyűrűzni, csapágyazni, jajj akkor már új dugó... Tudod megindul a lavina oszt sosincs vége.

Mondtam még nem tuti a dolog, ma beszélek megint a gyerekkel és tisztázzuk a részleteket, utána okosabb leszek majd látom mi legyen...

Azért ennyire nem vészes ám a dolog, de első körből én csak a hengörfejet ugrasztanám le, aztán a többi már mutatja magát.Persze 1Xűbb motort cserézni, de semmi gari nincsen rá, hogy jobb motort választasz be, sőtt.........

Link to comment
Megosztás:

Ha megfelelnének a tényleges fogyasztásnak, akkor ezek egész tűrhető értékek.Szerintem......

sztem meg sok, a többiekével összehasonlítva

azt nem tudom, hogy menniyre pontos, vagy mennyire nem a bc, de az átlagfogyi amit mutat (mindig nullázom és mindig telitankolok) az nagyon egybevág az én számításaimmal :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.