Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

hát ezt most jól megcáfolnám kollega

anno ebből éltem és a telók 99%a gyógyít6ó

csumi bele alkoholba majd kiszárítás és csókolom

Azért számít hogy mibe eset bele,hogy mennyi idő után lett elvive hogy megcsinálják,és az is szempont hogy estleg a rabló telefonszerelő mennyiért csinálja meg.A húgom barátja a mai napig ezt csinálja.Régen elég jó üzlet volt,(föleg a T28)de ma már nem lehet meg gazdagodni belöle.

azt kihagytam hogy mennyi ideig ázot :unsure:

Link to comment
Megosztás:

milyen teló Tom?

K700i. Szerintem az akksit megöltem, de a telefon bekapcsol, csak le van merülve. Egész éjszka töltöttem, gondolom teljesen kisült és így már nem tudja újra feltölteni. Majd délután kipróbálom egy másik K700as cuccaival. De addigis nagyon állat a mostani Nokia, úgyhogy no para. Meg így előrébb lhet hozni a céges telefon beszerzését is. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Fiúklányok!

Megy vki a Nemzetközi Opel talira 7végén?

ITT A LEIRÁS!!

Szerintem én szombat & vasárnap délelőtt benéznék látogatójeggyel öccázé, GTE-t max kint hagyom 5rugó azért elég sok egy napra csak hogy bemehessek, és ráadásul nem is tudok ott lenni délután.

Max ha jöttök akkor este parti.

Szóval? Ki jönne?

Juhú!!!

Élet a forumon! :)

Szerintem a Futó Gabi és a Mantáék bizti mennek, Őket keresd meg. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Juhú!!!

Élet a forumon! :D

Szerintem a Futó Gabi és a Mantáék bizti mennek, Őket keresd meg. :unsure:

Gábort hívtam elsőnek, aszonta nem tutto hogy le tud menni, de szerinte Balázska már lent is van.

Anti mintha irta volna hogy megy, nem? :)

Tom, 3310-es Nokiánál nincs jobb! Mindent tud amire szükség van, kicsi, sokáig birja az akksija, és ami üzemeltetés szemponjtából a legfontosabb: nem romlik el :lol:

Akkora az élet itt ja, mesélek is vmit:

Tegnap Kadettklub fórumra felkerült egy E Kadettba való eladó bőr ülésgarnitúra Tökölön. Felhívtam a srácot, mondta hogy ja meg igazából még van nála egy-két dolog, pl gólyaláb meg motorháztető, mert Kadettja volt amiből turbósat akart csinálni, de vett inkább egy Volvót, és most anyja jár a Kadettal, így sok cucc megmaradt amiket az autóba akart rakni.

Na mondom üsse kavics elbiciklizem oda. Szóltam Dinynek, ő is meg Csabi is jött, aki Lurdyba az Aluline felnis fehér Kadettal jár ki.

Bementünk a garázsba, és "besz*rtunk és be is h*gyoztunk" állt bent egy piros Astra GSi becsövezve, lexusstyle hátsólámpával. C20NE volt benne, duplaweberrel! ,C20XE leömlővel, és egy qrvanagy vezműtengellyel. Nagyon kemény gép. Aszonta a gyerek, hogy 10 literrel eljár, és jelenleg (bár még csak most megy a fékpadra) 210 ló az autó. A fogyit kizártnak tartom, de talán a lóerők lehet hogy annyi.

Kiderült hogy komplett autó tuninggal foglalkozik a srác, ott egy hátsókerekes Nissanból is 600 lovast akar varázsolni, és már meg is van hozzá minden.

Szóval ilyen helyet találtunk, de a bőrülést nem vettem meg, mert GSi-mbe hekkelni kellene hogy bemenjen, és azért annyira nem is hibátlan az ülések állapota - persze nem is rossz. Kadettom lenne megvettem volna.

Röviden ennyi :D

Link to comment
Megosztás:

1. Webernél az alapbeállítás szerint is ekkora köbcentinél a minimum 14liter. De ennél optimális

beállításnál akár a kétszeresére is változhat.

2. Ismerek pár erős tunyingos C20NE-t, de amelyik eddig mért adatokkal is rendelkezik, az a Bajor

motoréknál készült, 180LE.

:unsure:

Link to comment
Megosztás:

Mennyiért adja az üléseket? :)

40 pénz

GTE az mi ? :D

E Kadettom :unsure: :D

milyen Nissan volt? Mert van különbség a Skyline sor6, a da Silva 2,2 és egy szétharcolt lógóbelű turbós 200sx között :lol:

Nem értek a rizsrakétákhoz, de ez srác szerint vmi rohadtrégi(84?) sorhatos gyárilag 147lovas gép vala. Ilyen LFS feeling.

Nem 200sx, de az is volt az udvarban.

Link to comment
Megosztás:

1. Webernél az alapbeállítás szerint is ekkora köbcentinél a minimum 14liter. De ennél optimális

beállításnál akár a kétszeresére is változhat.

2. Ismerek pár erős tunyingos C20NE-t, de amelyik eddig mért adatokkal is rendelkezik, az a Bajor

motoréknál készült, 180LE.

:)

Anyway, tény hogy nem egy sportvég+sportkormány+direkcűrő kombótól vár 50%-os teljesítménynövekedést.

Esküdni mertem volna, hogy D Kadett :unsure:

mf1.gif

Link to comment
Megosztás:

Anyway, tény hogy nem egy sportvég+sportkormány+direkcűrő kombótól vár 50%-os teljesítménynövekedést.

Az említett Bajor motoros konfigban akkora tengely van, aminél nagyobbat nem lehet beletenni,

mert összenyitnának a szelepek, és azon is weberek vannak. :unsure:

Ja, és programozható komputert adnak hozzá, azzal lehet csak elérni a 180 pacit.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.