Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ez a Góóóf ez nálam is etalon... :huh:

Nekem is nagyon bejön az Airride, de sajna amíg a Golfokhoz 250-től már vannak szettek, addig az Astra esetében a legjobb ár az 540.000 HUF, és még be is kell hekkelni... :lol:

Szal egynlőre marad a jó kis koni... :)

Jövő hétvégén ki ül be mellém egy kis horváthországi kiruccanásra??? Lesz kinnt tali, és erősen úgy néz ki, hogy kinéznénk... :D

Link to comment
Megosztás:

Nem kell hozzá a koni, spéci cumó kerül bele, és kb olyan mint a a koni legpuhábban...

ppppfffff az gáz már ha szabad ilyet mondani.....mostanában all the time keményre csavarva használom nem bírom ki-meg már unalmas is puhán "autókázni".... :lol: :) :D

Nekem ez az autó így ahogy van bejön,tökéletes.Ráadásul ez a szín sokkal szebb mint a flip-flop :huh:

nem mondom én se vetném meg de ennyi pénzből bármelik autó bejönne.....

Nekem is azér lesz matt vagy alapozó rulez mer teccik és "nincs kedvem" lefényezni....

Link to comment
Megosztás:

A matt bordószínű golfos srác oldalán a carstylingon az van írva hogy légrugó és sárga koni :huh:

itt van az oldala

nem ezt írja

ez van ott pontosan: "Gátlók: German Airride Systems (G.A.S.) = sárga Koni"

ez leginkább szerintem annyit jelent, hogyha nem tudja hova rakni a paraszt, akkor érezze, ez sárga Koni minőség

Link to comment
Megosztás:

Kircsi... :)

Ha jól tudom jönnek Darkék, Ákosék, csábítom Balázskát, Coupét, Tomot... :)

Én biztos hogy nem megyek :D se pénz nincs már erre,és pofám sincs már megint itthon hagyni a Dettit.

Anti dolgozol? :lol:

Ha jövőhéten megkapom a moneycash-k akkor megyek. :)

De akkor blitz-hitsre is :huh: :D gyere.

Link to comment
Megosztás:

nem ezt írja

ez van ott pontosan: "Gátlók: German Airride Systems (G.A.S.) = sárga Koni"

ez leginkább szerintem annyit jelent, hogyha nem tudja hova rakni a paraszt, akkor érezze, ez sárga Koni minőség

Van benne valami,de akkor olyan rossz nem lehet :huh: :lol: ha olyan mint a sárga koni.

Link to comment
Megosztás:

De miért akarjátok összehasonlítani az állítható magasságú és az állítható keménységű futóművet? :)

Az egyik arra van, hogy kirázza a sz@rt is belőled izé sportosabban lehessen kanyarodni, a másik meg arra, hogy a találkozón (meg pl autópályán) le tudd engedni a talajig a kasztnit.

Elméletileg a keménység is állítható rajta, nem? Mert ha igaz amit anno az Antival agyaltunk (állandó nyomás alatti a rendszer, vagy a gátlóban vagy a tartályban van a sűrített levegő) akkor imhó a keménységet is lehetne szabályozni.

Én személy szerint simán becserléném a Konikat egy Airride szettre :D

És Golfhoz tényleg megvan 250-ből? :lol: :D :huh:

Link to comment
Megosztás:

Igen mert abból már annyi van mint a nyű...na jó nem itthon...De az Astrákkal ellentétben, sokkal több...

De látod itt nem értem azt, hogy a rendszer ugyanaz a gátlót kivéve. Akkor hogyhogy? Vagy a Golfot olcsóbb sűrített levegővel megemelni? :lol:

Az hogy lehet?Nem a Tarrnál kellene lenned :huh:

Már megint mi nemjo? :)

Link to comment
Megosztás:

Minden jó és szép...

amúgy holnapot beszéltem meg vele... :D

Mondtad neki hogy a holnap már tutti legyen,mert különben szétcsapok mindent a műhelyben :lol: :) .

Nézek majd nekik másik vezetéket a fúróhoz,vagy lehet jobban járunk ha 5000ért veszünk nekik egy másikat :huh:

Link to comment
Megosztás:

RS Árpit kérdeztem erről annó ő azt mondta, hogy olyan mint a sárga Koni csak a legpuhább állásban ami azért valjuk be tök jó napi használatra. én is úgy használtam.

Szerintem is felesleges a legkeményebbre tekerni,legalábbis itt magyarországon.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.