gsi.tamás Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Tomnak hála :huh: van egy 40mm-es ültető rugó amit bepróbálunk hátra.Majd kiderül hogy marad az vagy a mostani,mert a 9"széles felniből nem engedek hátul. Ha te nem engedsz, majd a sárvédő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Ha te nem engedsz, majd a sárvédő! Lehet egyből azt is alakítani kell majd :lol: sőt szerintem biztos :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 és erre a 3 fajtára ugye mindre más nyereg is kell? Ez így igaz.Sőt, még másik konzol is.De sztem a 288 éppen jó is lenne.A kérdés, hogy neked, melyik éri meg jobban, mert pl. Cali féket olcsóbbért kapsz, és valszeg hozzá a fékcuccok is olcsóbbak.De ez utánajárás kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 ....Mindenesetre megérdemli a 180 pacis 800 kilós 3 éves autójával együtt. :huh:.... Renault CLIO RS 2.0 2.0 16V 182LE 3 ajtós Bruttó ár: 4 990 000 Ft Motor típusa: F4R Lökettérfogat: 1998 cm3 Löketfurat: 82,7 x 93 mm Hengerek száma: 4 Szelepek száma: 16 Sűrítés: 11 : 1 Maximális teljesítmény kW CEE (LE) 1/perc fordulatszámon: 131,5 (182) Maximális nyomaték: 200 (5250) fordulat/perc Befecskendezés típusa: többpontos Károsanyag kibocsátási norma: Euro3 CO2 kibocsátási érték: 194 gramm/km Sebességváltó: JC5 130 Sebességfokozatok száma: 5 Legnagyobb sebesség: 222 km/óra Gyorsulás 0-100 km/óra: 7"10 s Gumiabroncs típusa: 205/45 R16 Fogyasztás városban: 11,3 l/100km Fogyasztás országúton: 6,2 l/100km Fogyasztás vegyes használat esetén: 8,1 l/100km Benzintank űrtartalma: 50 l Menetkész tömeg: 1090 kg http://totalcar.hu/tesztek/cliors20!2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Ez így igaz.Sőt, még másik konzol is.De sztem a 288 éppen jó is lenne.A kérdés, hogy neked, melyik éri meg jobban, mert pl. Cali féket olcsóbbért kapsz, és valszeg hozzá a fékcuccok is olcsóbbak.De ez utánajárás kérdése. Én a 288at biztos elfelejteném mert nem igazán megy fel rá a 15ös felni,így télre is 16osat kell szerezni+gumit is.Jó a 284es is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Én a 288at biztos elfelejteném mert nem igazán megy fel rá a 15ös felni,így télre is 16osat kell szerezni+gumit is.Jó a 284es is. Akkor ez lenne a legjobb megoldás.Kérdés, hogy Redi mit akar majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Renault CLIO RS 2.0 2.0 16V 182LE 3 ajtós .... AKKORIS!!! :) :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 288-ra még rámennek az öblösebb 15-ös felnik, meg az összes gyári is. Nekem a Stilauto, a Borbet, és a fehér versenyfelni is ráment szépen. Ja, meg a gyári GSi Astra felni is. Az omega 296-os nyergére nem mentek rá, amikor még az volt rajta. Arra már csak a spécileg erre gyártott gyári 15-ös kerék megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Akkor ez lenne a legjobb megoldás.Kérdés, hogy Redi mit akar majd. Elsősorban dugni egy kellemeset :huh: De ma kerékszerelés lesz, mert 2 napja lapos a bal hátsóm (hogy máshogy is kezdődhetne egy hétfő? :lol: ) a kocsi meg orral az ég felé várja, hogy csináljak vmit :) 288-ra még rámennek az öblösebb 15-ös felnik, meg az összes gyári is. Nekem a Stilauto, a Borbet, és a fehér versenyfelni is ráment szépen. Ja, meg a gyári GSi Astra felni is. Az omega 296-os nyergére nem mentek rá, amikor még az volt rajta. Arra már csak a spécileg erre gyártott gyári 15-ös kerék megy rá. Nah ez jó hír (megspóroltál egy telefont nekem épp hivni kaartalak ezügyben :D ) mert a télim g asztma gyári felnije. Zsír Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Ez így igaz.Sőt, még másik konzol is.De sztem a 288 éppen jó is lenne.A kérdés, hogy neked, melyik éri meg jobban, mert pl. Cali féket olcsóbbért kapsz, és valszeg hozzá a fékcuccok is olcsóbbak.De ez utánajárás kérdése. nekem spec van egy szett 286-os nyergem, valahol aztecnél pihen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 nekem spec van egy szett 286-os nyergem, valahol aztecnél pihen... Az még jár a caravanhoz úgye? :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Ja ja a Dinynek én is adtam mindent ami volt + alkatrész! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Ja ja a Dinynek én is adtam mindent ami volt + alkatrész! :lol: Köszi Tomi,remélem Bazs is így gondolja :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 a legjobb ajánlatért vihető, de a maximális érték 3000 forint :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 A 286-os méretnél kicsit variálni kell a konzolokkal, mert az omega tárcsa "laposabb". Az omega tárcsája nem is megy fel az astrára, így házasítani kell a 284 tárcsát és a 286 nyerget, de más konzollal (azt én sem tudom pontosan melyik passzol). 284-es (Calibra, A Vectra) és 288-as (B Vectra) komplett szettnél nincs ilyen gond. Jah, és aki gondolkodik ilyen dolgokban, abban tudatosuljon, hogy ezek a tárcsák mind 5 kerékcsavarosak. Tehát vagy rendel külföldről direkt erre a célra csinált 4 kerékcsavaros tárcsát ebben a nagy méretben, vagy átalakíttat egy gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 a Nutty rakott fel ilyen nyerget anno a calijára, Renault Clio RS tárcsákkal, az is 284-es szóval megoldható biztosan, csak én nem értek hozzá :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 a legjobb ajánlatért vihető, de a maximális érték 3000 forint :) képes vagy érte pénzt kérni,mikor mokolni kell :huh: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 ki beszélt itt pénzről? én ajánlatot írtam :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 ki beszélt itt pénzről? én ajánlatot írtam :D Jogos :) :lol: Igazából nekem nem is az elsővel van gondom hanem a hátsóval.Az olyan mintha nem is fogna.Erről Bazs is tudna mesélni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 de én nem azt mesélném, hogy nem fog, mert pont, hogy fog, csak nincs hátul súly, így hiába fog, ha közben nem tapad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 de én nem azt mesélném, hogy nem fog, mert pont, hogy fog, csak nincs hátul súly, így hiába fog, ha közben nem tapad... De Antinál is hiába van elöl nagy tárcsa,neki is hasonló képpen viselkedik az autója,pedig neki nem magas a hátulja.Akkor mi az igazi megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 nem is a magasságról beszéltem, hanem arról, hogy hátul könnyű Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 2db 40kg-os cementes zsák! Vagy akkor már nem megy a LET? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 azt még talán elbírja :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Vagy amit Évi testvére csinált télen a 200+-os E30-as BMW-vel. Betette a boxzsákját a csomiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts