Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Igen, nép autó lett a GSI. :huh: Kint azt beszéltük, hogy lassan nem engednek be ilyen rendezvényre ha nincs legalább 1 turbó a motoron. Szerintem jó időt lehetne menni a Corsa val is meg SXP is tudna jobbat ha jó gumijuk lenne ill. tudnának rajtolni a sok lóerővel. No meg azért még be sincs állítva rendesen szerintem az autója.

Link to comment
Megosztás:

Ez így van sajnos :huh:

Akkor is dizelé a jővő :)

Ém maradnék a benyás mellett.De pl. az enyémre egy turbó kitt olyan 5500euro lenne.Persze egy kisnyomású izét rá lehetne tenni, csak kérdés, hogy megéri-e.Egyenlőre nem.A komolyabbra meg nincs pééz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Esős,esős,esős,majd kicsit napsütéses :lol: :)

Elég konkrét módon eláztunk. :D

De jó volt, amikor éppen történt valami. A GSi-k tényleg egyre szebbek lesznek, remélem a társaság is együtt javul majd a kinézettel. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ezt úgy gondolod, hogy sok fiatal majom vesz GSI-t? Jól szét is cseszik?

A sok fiatal majom talán még nem keres 100ezreket de ami késik nem múlik....

Én speciel belsőt jobban értékelem mint a matchbox külsőt,és hijába szép egy autó ha úgy el vannak mászva benne dolgok....

ezért is nem lesz mostanság fényzve a vas inkább szívműtétre utalom be.... :huh: :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Ne érts félre! Úgy gondolom, hogy megveszik mert jól megy aztán mással nem foglalkoznak, szétrohad majd alólluk, kopog a futómű stb. Mindenkinek beszólnak az utcán "gyorsulunk", vagy az enyém így + úgy megy legyorsultam a vácin egy Camaro-t csak 200-nál már nem akartam tovább nyomni és stb... A legszörnyűbb, hogy ezek friss jogsis gyerekek még azt sem tudják mi fán terem az ész, ha az utakon vannak. Lásd Coupe múltkori üldözését a Plasa-ig. Az mind annak is köszönhető, hogy nagyon lement az ára az utóbbi 2 évben. Ezáltal boldog boldogtalan veszi. Bár amit írtam az igaz más autókra is nem csak az Opel-re. GSI-t pedig nagyon sokat hoztak be kintről az olcsósága miatt. Gondolom van olyan kereskedő aki most tudja eladni a 2 évvel ezelött behurcolt autóját. Talán pont annyiért amennyiért akkor vette.

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán értek veled egyet Tomi.Szerintem 2réteg van,van az aki direkt gsi-t vesz azért mert jól megy és szeretne belöle szép autót építeni,és van a másik fele aki azért veszi meg mert olcsó a kategoriájában, jól megy,nem foglalkozik vele tolja neki mint az állat,majd mikor már teljesen lelakta megpróbálja eladni,vagy addigra már összetörte és a bontóban végzi.

De szerintem ez más márkánál is ugyan így van.

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán értek veled egyet Tomi.Szerintem 2réteg van,van az aki direkt gsi-t vesz azért mert jól megy és szeretne belöle szép autót építeni,és van a másik fele aki azért veszi meg mert olcsó a kategoriájában, jól megy,nem foglalkozik vele tolja neki mint az állat,majd mikor már teljesen lelakta megpróbálja eladni,vagy addigra már összetörte és a bontóban végzi.

De szerintem ez más márkánál is ugyan így van.

Pont ezt mondom csak azt hittem tudsz a sorok között olvasni. Sárga azt nem írtam le, hogy azé a tisztelet aki megveszi és helyre pofozza (a trágyát amit kedves elöző tulaj lelakott)nem csak gyilkolja.

Link to comment
Megosztás:

http://www.carstyling.hu/pic/usercar/17156/4.jpg

Monumentális futómű :lol:

Azt a 100LE-t meg ki tudta volna hozni egy síma 1.6Si mocival is, nem kellett volna hozzá turbó.Sztem.A nyomaték meg............ érdekes :huh:

Ez megaLOL.. jaja én is pont ezt akartam írni.. 105 lóhoz 280 Nm... lol... mi ez diesel? : :)

Kiváncsi lennék mi igaz ebből a vetítésből :D :D

Link to comment
Megosztás:

Állítólag síma szívónál is be lehet installálni a Bowot.De így én értelmetlennek látom a C16NZ szerű motor+Turbó dolgot.

C20NE-re lehet turbót rakni??? :D

Mennyjééé mááá! :huh: Még bent sincs a c20ne,de már a turón jár az eszed! :lol: Inkább kezdjük el összerakni! :)

Link to comment
Megosztás:

Pont ezt mondom csak azt hittem tudsz a sorok között olvasni. Sárga azt nem írtam le, hogy azé a tisztelet aki megveszi és helyre pofozza (a trágyát amit kedves elöző tulaj lelakott)nem csak gyilkolja.

Vagy van egy harmadik verzió.. aki gyilkolja is néha, hisz ezért is vett ilyen paripát, és ahogy amortizálódik, próbálja ápolgatni, szinten tartani, csak nem mindig birja követni, tartani a szintet.. van hogy gyorsabban jönnek a hibák, mint a zseton :lol: (ez lennék én) amikor már kezdene egybe lenni, mindig jön vmi .. (bár azért még most is eléggé egybe van a gépsas)

Most pl. megint parázok.. kb. 1 hónapja csinált olyat, hogy lementem egy mélygariba.. majd dolgunk végeztével jöttem volna fel.. erre elkezd fulladni, hörögni.. szöcskézni.. mondom mi a gyik? kifogyot a benya? kevés van benne, de ezzel még kellene min. 50kilcsit mennem.. aztán gondolt egyet felpörgött, és jó volt.. nem tudtam mire vélni.

Aztán betudtam annak, hogy mivel telefonáltam nagyon lassan gurúltam lefelé, és meredek volt a lejáró, előrefolyt a benya,esetleg falsot szivott.. és azt a részt dolgozta "ki"..

aztán egy darabig semmi.. majd a napokban mentem barinőmhöz.. kiugrottam venni virágot, majd vissza a kocsiba... indit.. nyomom gázt, erre alig akar indúlni.. söt. mondom mi a .. behúzva hagytam volna a kézit? nem... nyomnám nem akar felpörögni.. söt kicsit még fulladozik is.. mondom mi a bakter.. megint nem volt sok benya, de még nem koppon voltam.

aztán gondolt egyet, és felpörgött.. mondom klasz..

barinőnél fel.. kb 15perc, jövünk le.. ülök be, indit.. kanyarodok ki a parkolóból, elkezd szöcskézni.. mondom :huh: ennyire nem vok kezdő a kuplunggal.. vészvill fel. üres.. moci össze vissza.. mintha XXL nagy tengely lenne benne.. alapjárat nulla..

aztán jött az isteni szikra, bár azóta a para, hogy anno amikor bedöglött a légtömegmérőm, hasonlóakat csinált.. lehúzom, akkor elvileg vészprogira váltva mennie kellene.. lehúztam légtömeget, erre kicsit össze viszza... aztán felpörög, majd az alapnál kicsit magasabb "alapjáratra" beállt.. nah itt állt belém az ütő..

azthittem egy éve volt cserélve, de most nézem h az már 2 éve!! :) (2004.05.11)

Nah mindegy.. aztán visszatettem a csatiját, visszaállt rendes alapjáratra.. azóta jó volt.. háát kiváncsi leszek mi a szösz van.. de ha az adja meg magát, akkor főbe is lövöm magam.. 100rugó egy új.. bontóban meg anno nem is taliztam...(nem a régi fajta)

szal most megy a para kicsit, hogy megint nem lesz bakcsere?! múlthónapban a váltó vitte el a zsetont.. ha most ez behal.. nah akkor touch down vagy hogy íííják..

de remélem csak vmi kh. le is megyek majd.. kap némi kontakt tisztítót..

Link to comment
Megosztás:

Mennyjééé mááá! :lol: Még bent sincs a c20ne,de már a turón jár az eszed! :) Inkább kezdjük el összerakni! :D

A szitu a következő, a jelek szerint nekem is megvan az ominózus motortartó bak, hála Albert egyik emberének, elvileg a jövő héten hozzá is jutok majd.Szal lassan elkezdhetem én is amit szeretnék.Jah, a srác meg egy C20XE Corsát csinázik éppen! :D

A turbó meg csak egy kósza 5let volt, durva lesz az a kis gép amúgyis! :huh:

Link to comment
Megosztás:

A szitu a következő, a jelek szerint nekem is megvan az ominózus motortartó bak, hála Albert egyik emberének, elvileg a jövő héten hozzá is jutok majd.Szal lassan elkezdhetem én is amit szeretnék.Jah, a srác meg egy C20XE Corsát csinázik éppen! :)

A turbó meg csak egy kósza 5let volt, durva lesz az a kis gép amúgyis! :huh:

Ismerlek már Papa!Tudom,hogy szereted a kövér ludakat! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.