Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Racce

Dadogsz vagy mi van? :) 1x is megértem amit mondasz. A márka szeretet megvan csak anyagilag helyre kell jönnöm az ésszerű döntés után! Tudod nem sz@rom a pénzt. Diny tudja mit akarok már régen és érdekes ő megérti a dolgot. Na mindegy értem a kritikát meg a csesztetést, én is szoktam veletek heccelődni, de úgy érzem nem értitek miért adtam el a GSI-t amit nem véletlenül tartottam karban és lett olyan amilyen.

A te öreg sz@rod (te írtad) is egy jó autó csak kell rá költeni pénzt állag megóvás miatt (vagy ha törik ugye :) ), amit viszont én inkább más dolgokba ölnék.

Coupe

Nem tűnök el, meg kell térítenem az elkóborolt bárányokat! :(

Link to comment
Megosztás:

Diny tudja mit akarok már régen és érdekes ő megérti a dolgot. Na mindegy értem a kritikát meg a csesztetést, én is szoktam veletek heccelődni, de úgy érzem nem értitek miért adtam el a GSI-t amit nem véletlenül tartottam karban és lett olyan amilyen.

te esetedben sztem egyszerű az ok h miért adtad el....

és eleve dolgozó lány szép a mostani kocsid :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi

Még a márka szeretethez, amit akarok annak kell egy garage amiben tudom építeni és persze a sajátom. Nem szeretnék úgy járni mint Anti, hogy ide oda kell hurcibálni az autót mert nincs rá hely és szerszám. Már a GSI-nél is nagykirály lett volna egy hely ahol lehet mutyukázni és mennyire utálok fizetni azért amit én is meg tudnék csinálni.

Jut eszembe: Anti Wie viel km van már benne? Érdekel a dolog már nagyon.

Link to comment
Megosztás:

1030 km-nél tartok...

De úgy hogy minden nap dolgoztam...azért ahhoz képest nem rossz...

1 hónap múlva már lesz ereszd el a hajam...

Csak a hidrotőkék iszonyat csattogása gáz nem kicsit, de remélem az oljacsere kedden megoldja...

Amúgy rendben van minden...

A fentiekhez meg nem nagyon tudtam volna mit érdemben hozzászólni, mert mindenkinek saját szíve joga, hogy milyen kocsiban mereszti a seggét...nekem is bejön a Ferrari, de most valahogy nincs kedvem lecserélni...olyan jóóóó ez a GSI... :)

Link to comment
Megosztás:

1030 km-nél tartok...

De úgy hogy minden nap dolgoztam...azért ahhoz képest nem rossz...

1 hónap múlva már lesz ereszd el a hajam...

Csak a hidrotőkék iszonyat csattogása gáz nem kicsit, de remélem az oljacsere kedden megoldja...

Amúgy rendben van minden...

A fentiekhez meg nem nagyon tudtam volna mit érdemben hozzászólni, mert mindenkinek saját szíve joga, hogy milyen kocsiban mereszti a seggét...nekem is bejön a Ferrari, de most valahogy nincs kedvem lecserélni...olyan jóóóó ez a GSI... :)

kár h ma nem volt móka bent bóklásztam a városban :)

Link to comment
Megosztás:

Laci ilyen ótó ment el előlünk.

Fiat Coupe

:)

Háát.. ha tényleg ilyen, akkor elég gáz rá nézve.. bár már volt példa ilyen mennyiségü pacival rendelkező ótó csúnya vereségére.. :(

Viszon van Ilyen verziója is Ezt már jobban el tudnám képzelni a menetteljesítmánye alapján..

vagy van ilyen ez viszont rám nézve lenne csúnya, még ha a 3 vs 1 személyt is nézzük... :)

Link to comment
Megosztás:

Olaj téma:

Nem akarok vitatkozni de a GSI-ben 15W40-es Opel olaj van 4 éve folyamatosan és semmi gáz! Ugyanis amikor megvettem csattogtak a tőkék de vagy 8 minimum. Valószínű sovány olaj volt benne ill. el is van, volt kopva már (13 év ugye). Elösször 10w40 ment bele szintén Opel amivel ugyan úgy kopogott, majd jött a 15W40 amivel semmi hangja nem volt, van. Persze nem mentem el ezzel az olajjal 15.000km-et csak 7 - 8000-ként mindíg cseréltem. Akkor kopog ha 1,5 - 2 napíg nem indítottam be, akkkor is kb 15 - 20mp-ig. (mert ugye addigra lefolyik az összes olaj a karterba)

Csak arra akartam kitérni, hogy nem olyan szar az Opel olaj és szerintem nem szabad bedőlni amikor rá van írva, hogy long life 20ezrenként cseréld. Egy olaj sem bír ennyit vagy ha igen azt a Nasa használja. Gondolj bele ha itt tart a technika akkor miért nincs már olyan olaj mint a diffikben vagy a váltóban ami elvileg autó haláláig ok? Be is fejezem mert ez off mintha lenne egy olajos topik. :)

Persze Anti turbós motorjába nem tenném az Opel olajat ez egyértelmű.

Link to comment
Megosztás:

Olaj téma:

Nem akarok vitatkozni de a GSI-ben 15W40-es Opel olaj van 4 éve folyamatosan és semmi gáz! Ugyanis amikor megvettem csattogtak a tőkék de vagy 8 minimum. Valószínű sovány olaj volt benne ill. el is van, volt kopva már (13 év ugye). Elösször 10w40 ment bele szintén Opel amivel ugyan úgy kopogott, majd jött a 15W40 amivel semmi hangja nem volt, van. Persze nem mentem el ezzel az olajjal 15.000km-et csak 7 - 8000-ként mindíg cseréltem. Akkor kopog ha 1,5 - 2 napíg nem indítottam be, akkkor is kb 15 - 20mp-ig. (mert ugye addigra lefolyik az összes olaj a karterba)

Csak arra akartam kitérni, hogy nem olyan szar az Opel olaj és szerintem nem szabad bedőlni amikor rá van írva, hogy long life 20ezrenként cseréld. Egy olaj sem bír ennyit vagy ha igen azt a Nasa használja. Gondolj bele ha itt tart a technika akkor miért nincs már olyan olaj mint a diffikben vagy a váltóban ami elvileg autó haláláig ok? Be is fejezem mert ez off mintha lenne egy olajos topik. :)

Persze Anti turbós motorjába nem tenném az Opel olajat ez egyértelmű.

MOL szuperolajat bele! :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok vitatkozni de a GSI-ben 15W40-es Opel olaj van 4 éve folyamatosan és semmi gáz!

Én is pont ezen gondolkodom. Úgyis most aktuális mindjárt az olajcserém, és azon filózom, hogy belepróbálom a 15w40-et, végülis azt is írja a gépkönyv (a 10w40 és 5w40 mellett). Hátha azzal jobb hangja lesz. Ha meg nem, hát buktam egy 5 literes 15w40-et, még mindig hozathatok 5w40-et is.

Mellesleg jelenleg nekem 5w40 van benne.

Magam szeretném az olajcserét csinálni: leírná valaki a menetét? Amit nem biztos, hogy le tudnék szedni, az az olajszűrő! ahhoz kell valami spec cucc? Vagy hogy?

Szóval írjátok le lécci a házi olajcsere menetét! Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Én is pont ezen gondolkodom. Úgyis most aktuális mindjárt az olajcserém, és azon filózom, hogy belepróbálom a 15w40-et, végülis azt is írja a gépkönyv (a 10w40 és 5w40 mellett). Hátha azzal jobb hangja lesz. Ha meg nem, hát buktam egy 5 literes 15w40-et, még mindig hozathatok 5w40-et is.

Mellesleg jelenleg nekem 5w40 van benne.

Magam szeretném az olajcserét csinálni: leírná valaki a menetét? Amit nem biztos, hogy le tudnék szedni, az az olajszűrő! ahhoz kell valami spec cucc? Vagy hogy?

Szóval írjátok le lécci a házi olajcsere menetét! Köszi!

én izomból szoktam :) eddig mindíg sikerült! Albert tudna mesélni! :)

a folyamat nem bonyolult: melegítsd be a mocit,tekerd le az olajbeöntőt,tegyél be egy tálat vagy hasonlót a karter alá,lazítsd meg a csavart és hagyd ######án kifolyni az olajat,közben jöhet le a szűrő, ha ezzel végeztél,tekerd fel az új szűrőt (jótanács,kicsit kend körbe a gumitömítést rajta,mert akkor legközelebb könnyebb lesz leszedni) jól húzd meg,tekerd be a kartercsavart és mehet bele a friss olaj.nekem 3,5 liter kell bele.neked tuti több 4,5 legalábbis szerintem,de ezt biztos tudod.a szint akkor jó ha a két skála között van,de ezt is biztosan tudod.

Peace

Link to comment
Megosztás:

Olaj téma:

Nem akarok vitatkozni de a GSI-ben 15W40-es Opel olaj van 4 éve folyamatosan és semmi gáz! Ugyanis amikor megvettem csattogtak a tőkék de vagy 8 minimum. Valószínű sovány olaj volt benne ill. el is van, volt kopva már (13 év ugye). Elösször 10w40 ment bele szintén Opel amivel ugyan úgy kopogott, majd jött a 15W40 amivel semmi hangja nem volt, van. Persze nem mentem el ezzel az olajjal 15.000km-et csak 7 - 8000-ként mindíg cseréltem. Akkor kopog ha 1,5 - 2 napíg nem indítottam be, akkkor is kb 15 - 20mp-ig. (mert ugye addigra lefolyik az összes olaj a karterba)

Én is ezzel a 15W 40es olajjal szemben hitetlen vagyok és még mindig nem sikerült tejessen meggyőznie Tominak,de az igaz nálam most állt az autó három napot és amikor indítottam nem hallatszott semmi kopogás.Tehát ebben az időben abszolút semmi hangja sincsen hidegben meg még nem volt alkalmam meghalgatni.

Link to comment
Megosztás:

@Redline

A főnix tuningnál most akciós az őv.A 3 pontos 8000ft/db a 4pontos 9500ft/db

főnixtuning akciók

köszi!

ezt bepróbálom kedden vagy szerdán

remélem lesz feketében, mert az ülés szürke-fekete

vagy max kék de annak annyira nem örülnék

igazából nemtudom 3 v. 4 pontosat vegyek...melyik a jobb és melyiket lehet ésszrűen berakni az autóba (tehát pl hátsóülés maradjon)?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.