Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Nah hááj!

Szóval sokszor volt már itt felvetve, hogy GSI-sek brancsoljunk klubtól függetlenül. Egy nagy nagy össznépi összeröfft..

Nos akkor egy részleges lehetőség itt is van!!

Sziasztok!

A május 7.-i Országos HGDC találkozóval kapcsolatos emlékeztetőt és néhány információt szeretnénk ezúton közölni veletek!

Gyülekező és találkozó 11:00-tól a Felvonulási téren (bár a hivatalos verzió szerint 12:00 volt meghirdetve, de a jelentkezők számára való tekintettel, korábra tettük a kezdés időpontját!)

..

..

..

Természetesen mindenkit várunk a felvonulási téren történő összejövetelre, csak az étterem rész lesz zártkapus!!

Pontos menetrend még nincs, de egyenlőre úgy néz ki, hogy sac 3ig sacc ott lesz a bagázs.. Kezdetnek szerintem nem rossz... és csak ezért részleges lehetőség..

Link to comment
Megosztás:

Tegnap Laci4-el autóztunk 1 picit.

Fényképezővel pár video is készült. :)

Videok

A Laci4 autójában is érzitek 1esből 2esbe történő váltásnál azt a rántást amiről a videón is beszéltek?

Mert én eddig bármelyik gsi-be ültem éreztem,de a sajátomban meg nem,és mivel laci is meglepödött gondolom nála se.Lehet a hogy a váltó miatt van?

Jók a videók,a fiat szerintem is turbós volt ahhoz képest nem volt nagy durranás :) .

turbománija folyt köv

http://carstyling.hu/car_shower.php?id=22576

310Le...

Ki mit tud erről a chipről vagy cégről?

Ennek a srácnak is ugyanaz a szerelő barátom rakta be a motort mint Antinak.Ha jól emlékszem Phase III chip van benne.

Link to comment
Megosztás:

nem kell azokat lenézni, meg tudják lepni az embert :) :(

mint téged a leon a múltkor a hungárián? ;) :P :D

Nem financiális problema volt ott? Mert én úgy emléxem. :)

Én megbántam, hogy eladtam a GSi-m, de nem volt más választásom, mert a kutyának sem kellett a Corsa.

Ugyanis én szerelmes voltam abba az autóba, de fel kellett állítanom egy fontossági sorrendet. S, itt a GSi vesztett. :P Ez van. :P

de, hiszen ha nem lett volna részlet, lett volna pénz a rendberakásra, fenntartásra, építésre

amit bánok egy kicsit, az a cali, de ezt is csak utólag, akkor nagyon utáltam, amikor eladtam

a puntot viszont nem bánom ;)

Link to comment
Megosztás:

egy nem müködő fényszórómosóért én is eladtam volna

hülye :)

ez csak egy volt

szarakodott a tető, pedig többször szétszedtük-összeraktuk (még a pista hozott anno nekem egy komplett tetőablakot), szarakodott a vezetőoldali el.ablak és még egy csomó ilyen bosszantó, filléres apróság, de leginkább nem volt meg az az érzés, ami a vásárlástól másfél éven keresztül igen (ebben benne van az akkori calibrás társadalom hatása is)

Link to comment
Megosztás:

A Laci4 autójában is érzitek 1esből 2esbe történő váltásnál azt a rántást amiről a videón is beszéltek?

Mert én eddig bármelyik gsi-be ültem éreztem,de a sajátomban meg nem,és mivel laci is meglepödött gondolom nála se.Lehet a hogy a váltó miatt van?

Jók a videók,a fiat szerintem is turbós volt ahhoz képest nem volt nagy durranás :) .

Ez most kivételesen Petya autója volt :) És meglepöen nagyott rántott! A videó még nem is adja vissza sajna, hogy mekkorát. azthittem letépi az elejét.. nagyon durván sikerült váltás volt..

Amúgy érzed, nem érzed.. 1: utasként sokkal de sokkal durvábbnak érzel mindent.. nem tom mért, de ez tény.

2: sokminden múlik azon,hogy mennyire vagy brutál,hogy hogy váltasz.. én pl. ha nagyon tolom, durván rávágom a kuplungot, hagy menjen... petya pl. viszont inkább szép finoman engedi rá.. szal sokmindentől függ..

Fiat: jaja... távolodott, de nem olyan gázosan.. nem tom mit tudhat a túrós.. söt most hirtelen a tipusa se ugrik be ennek az izének.. de ha turos volt, akkor nem nagyon ment el.. pláne hogy az elején kivártam, h nyomja-e neki vagy sem.. és amikor elkezdte tolni neki, akkor kezdtem én is.. (és 3 az 1 ellen személy) :(

Link to comment
Megosztás:

összetörtem, aztán már nem szerettem és volt egy csomó olyan apró hibája (pl az összerakás után szar volt valami a kábelezésben és nem működött a fényszórómosó), ami egy idő után bosszantó volt

:) :) :(

Mondjuk ezért nem a calibrát kell utálni, hanem aki nem rakta össze rendesen. Viszont eladásra tényleg meghatározó ok.

Link to comment
Megosztás:

Az eladott GSI után off trágya dizli vásárlás témához: Egy dolgot nem értek kedves Albi, Racce és a többi szektás. Az pedig az, hogy ha az ember vesz egy másik márkát (de közben megmarad az elöző márka iránti szeretete)nem lehet azért veszi mert mondjuk a munkájához, jövőbeni tervek valóra váltásához kell, esetleg megbízhatóbb, fiatalabb, gazdaságosabb, biztonságosabb vagy csak nem ebbe akarja a pénzt ölni és még sok érvet fel lehetne sorolni. De ha nem szeretnétek, hogy mi is ott legyünk off autóinkal talikon akkor azt tessék nyiltan mondani részemről ok.

Aki igaz haver, barát azzal máshol is tudok(unk) találkozni. Vagy az irígység beszél belölletek? Mindegy addig úgysem értitek meg amíg nem lesz a alattatok egy friss autó a maga technikájával és kényelmével (kívánom, hogy legyen). Bár hozzáteszem 320D-ben is lesz még tuning.

Link to comment
Megosztás:

nem általánosságban utáltam a calibrát (csak a calibrásokat :(), hanem konkrétan az enyémből volt elegem :P

aztán most, hogy leülepedtek ezek a dolgok, rájöttem, hogy nagyon jó kis verda volt és frankón elkótyavetyéltem (hogy kell ezt írni? :)), de most legalább újra jó autóm van, ami tetszik, amit szeretek :)

nagyon nem szoktam egyetértteni a gsi.tomival, de most ez nem így van: jót szóltál, tesó ;)

Link to comment
Megosztás:

nagyon nem szoktam egyetértteni a gsi.tomival, de most ez nem így van: jót szóltál, tesó :)

Lükéék vagytok.Te is, és Tomi is.nem az OFF autóitokkal van igazán baja egyik cartársnak sem, hanem azt nem értjük, (köztük én sem) hogy mind2n az Opelek csúcsragadozóiból ültetek át egy másik autóba, ami kidolgozását, évjáratát, technikáját illetőleg messze más, mint az Opelek alsóközépkategóriás járgányai.

Tehát hamarabb megérteném én is, ha pl. egy alap 5 ajtós, C14NZ, v. C16NZ-ből ültetek volna át.

De bázz, te egy Calibra, aztán pedig egy C20XE Caravan után ültél át egy új Puntóba, míg Tomi pedig egy GSi ből ült át egy bömbibe.

Hát így................ :)

Link to comment
Megosztás:

nagyon nem szoktam egyetértteni a gsi.tomival,

senkise szokott vele egyetérteni, mert akkor nem tudna min vitatkozni velünk, és az úgy tök unalmas... :(

amugy szerintem Albertet,és Racccét nem szabad megszólni ezért a viselkedésért, mert lássuk be, hogy ők még igen fiatalok, mi meg már legalább 2x kelünk fel pisálni éjszaka... :)

annyi idősen én is ugy gondoltam, hogy kit érdekel, ha siofok közepén karburátort kell pucolni, mert nincs alapjárat, ma már arra vagyok büszke, hogy december óta csak ablakmosót töltöttem bele, és semmi másért nem kellett kinyitni az elejét.....

majd amikor ők is tullépnek ezen, akkor majd ők is inkább egy 1.2 es Corsára vágynak, mint egy jó géjesiiire, ami egyet megy, és rögtön duplaannyi időt szerelni kell....

bár én nem panaszkodom, mert a Corsához se kellett még hozzányulni, remélem nem indul el még a lavina alatta :)

Link to comment
Megosztás:

tényleg zsír gép a gsi, de hiába nem c14nz vagy c16nz, nem mai darab az sem

költeni kell rá, nem is keveset és mint írtam, én csóró vagyok, így vagy részletet fizetek, vagy a javítást

egyrészt

másrészt nálam inkább a nyugalom és a kényelem lett szempont (lehet, hogy öregszem? :)), ahhoz meg nem jó partner sem a gsi, sem a tr, ellenben az új autóba csak beülök és megyek, néha meg tankolok

racionálisabb vagyok annál, hogy csak az érzés alapján döntsek egy autó mellett és ha észérveket raksz az autók mellé, rájössz te is, hogy a tomi részéről a bömbi, az én részemről a punto jó vétel volt, jobb, mint a gsi pl

amugy szerintem Albertet,és Racccét nem szabad megszólni ezért a viselkedésért, mert lássuk be, hogy ők még igen fiatalok, mi meg már legalább 2x kelünk fel pisálni éjszaka... :)

ezzel is egyetértek, nem is mi szóltuk meg őket, hanem ők minket :(

Link to comment
Megosztás:

Az eladott GSI után off trágya dizli vásárlás témához: Egy dolgot nem értek kedves Albi, Racce és a többi szektás. Az pedig az, hogy ha az ember vesz egy másik márkát (de közben megmarad az elöző márka iránti szeretete)nem lehet azért veszi mert mondjuk a munkájához, jövőbeni tervek valóra váltásához kell, esetleg megbízhatóbb, fiatalabb, gazdaságosabb, biztonságosabb vagy csak nem ebbe akarja a pénzt ölni és még sok érvet fel lehetne sorolni. De ha nem szeretnétek, hogy mi is ott legyünk off autóinkal talikon akkor azt tessék nyiltan mondani részemről ok.

Aki igaz haver, barát azzal máshol is tudok(unk) találkozni. Vagy az irígység beszél belölletek? Mindegy addig úgysem értitek meg amíg nem lesz a alattatok egy friss autó a maga technikájával és kényelmével (kívánom, hogy legyen). Bár hozzáteszem 320D-ben is lesz még tuning.

Tomi ne értsd félre én nem rád gondoltam amikor írtam a véleményemet, hanem az háborít fel amikor vki meg akarja magyarázni h ne öljek pénzt az autómba......

Ennyi erővel azt is lehetne mondani minek élsz úgyis meghalsz előbb-utóbb........

Link to comment
Megosztás:

mint téged a leon a múltkor a hungárián? :( ;) :P

de, hiszen ha nem lett volna részlet, lett volna pénz a rendberakásra, fenntartásra, építésre

amit bánok egy kicsit, az a cali, de ezt is csak utólag, akkor nagyon utáltam, amikor eladtam

a puntot viszont nem bánom :D

majd fogod :P :P ;)

Tomi,nekem mindegy mit teszel,senkinek nem mondtam személyes dolgot,általában ez a véleményem.A márka iránti szeretet....nem is tudom,nincs is hozzá közöm,de nem egy Opel van a segged alatt...... :)

Szerintem,hagyjuk is a témát,nekem jó az öreg szarom :P

Tomi,nekem mindegy mit teszel,senkinek nem mondtam személyes dolgot,általában ez a véleményem.A márka iránti szeretet....nem is tudom,nincs is hozzá közöm,de nem egy Opel van a segged alatt...... :)

Szerintem,hagyjuk is a témát,nekem jó az öreg szarom ;)

Link to comment
Megosztás:

Az új autó vásárlással szerintem sokszorosát rákölti az ember annak, mint egy használt autót ha gatyába rázna rendesen, lelkiismeretesen. Mondjuk kalkuláljunk úgy, hogy anyám nevére veszem.

Normális új autó 3Mért, két és fél év alatt megteszel 90e km-t.

Már csak 1.5et ér (talán). Így buktál 1.5M-t.

Közben:

havi kötelező és kaszkó minimum 15e/hóval = 450e.

kötelező szervíz nagy intervallummal, kis árral 30eFt/30eKm = 90e.

koccanások: 150e

Vettem egy gsit 900e, most elvinnék 700e biztosan: 200e

Ráköltés 1. (vezérlés, hengerfej meg stb): 250e

Ráköltés 2. (gumi, szilentek, kipufogó, műszaki, zk, mittudomén, jó drágán írva): 350e

Koccanások: 100e

Kötelező: 9e/hó : 270e

Benzint nem számolva a gsi került 1.2Mba. Az új autó 2.2Mba. Hopp, pont 1M forinttal drágább egy új kiskategória.

Arról pedig nehezen tudok nyilatkozni, hogy 3Mért milyen új autót veszek, ami olyan jó játék, mint a gsi.

Igaz, új autót nem két és fél évre vesznek, de nekem 2.5 éve van meg az astrám, ehhez tudok hasonlítani. Nomeg az új autót kaszkóval számoltam, a sajátomat anélkül, de az új autóra érdemes kaszkót kötni, a gsire meg nem is lehet. A teljes költségkülönbség esetemben még nagyobb lenne, minthogy nem voltak a ráköltések ilyen drágák. Igaz, most gumivásár jön megint, de ez van.

Hozzávettem némi saját hibás kis koccanást, mert az könnyen összejön. És ezen periódus alatt a gsivel is mentem igen szép távokat.

Ráköltés alatt a biztonságos és megbízható használathoz szükséges ráköltést értettem. Nem morcosítok pl. motorháztetőt.

Link to comment
Megosztás:

Használt/új témához mégvalami: apám omegáját vettük 2002ben, igaz, 25%kal drágábban állt meg, mint a hasonló paraméterű autók.

Ha nem töröm meg, akkor gyakorlatilag csak a kerékívek és küszöb javítása fényezését, plusz néhány olaj és féktárcsa meg hasonlók cseréjét kellett rákölteni. Most tartunk ott, hogy talán kéne egy lambdaszonda, meg egy termosztát, de a termosztát biztosan.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.