Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Addig azért nem jártatom a pofám, amig nem csörög a teló, hogy beindult...aztán meg még kipuffoshoz kell vinni, meg minimum fél nap kukázás... :blink:

köszi B)

hidd el kurvára szoritok neked, hogy végre menjen a verda....de ennyire sokba van hogy kukázni kell? figyu van némi papír meg elektromos hulladék itt cégnél ha kell odaadom, hátha adnak érte vmit méhben vagy valahol :D

Link to comment
Megosztás:

de ennyire sokba van hogy kukázni kell? figyu van némi papír meg elektromos hulladék itt cégnél ha kell odaadom, hátha adnak érte vmit méhben vagy valahol :blink:

Jaj, Red, nehogymár odaadd az autódat. Ennyire azért nem vészes a helyzet. B)

Link to comment
Megosztás:

Drága klubtagok.

Megszereztem életem elsö GSI -ét.Nagy izgalmamban bele is dobtam gyorsan 50 km ert .....az elsö 15 km után majdnem belém ronyolt hátulrol egy SEAT CORDOBA(szlovák manusz)A hideg rázott ki mikor hallottam a fékcsikorgást mögöttem...csak ültem és vártam mikor köszön be hátulrol.

DE MEGUSZTAM!!!!!

Az elsö tapasztalataim az autoval...Hidegen nem csattog kerepel.....A kipufogo ugy néz ki hogy kukába megy mert zörög csörög de a hangja mint egy (nincs isrá szó)szépen szol....

Beleöntöttem ablakmosot mert az AGY erre utasított..DE elöjött valami uj üzenez de még leirni is nehéz olyan szo jött ki..(valami ABB mittudoménmi alattameg RECH valami....LEHET HOGY FÉKKOPÁS a rossebb tudja)A másik néha megtorpant az auto.Ovatosban gurulgattam ugy barátkozva a technikával és mikor azt "mondtam" neki 4 fokozatban hogy NA UGRÁS akoor egy pillanatra megtorpant a verda és utána elindult....épp olyan mint mikor kevés a benya a kocsiban és nem kap egy pillanatra ütcsit a torka.....

a nagy gumik meg mennek uj gardához hátulrol mert nekem és a kocsinak tul kinlodos (hátul 205/50 r 15)

Ugy érzem csak a benzint eszi vele jobb nem lesz töle.Szo mi szo jol néz ki de tul nagy ..

A másik ha jol tudom van benne tükörfütés?! van egy pici gomb a tükörállitónál...azt hogy lehet kikapcsolni mert bekapcsolni bekapcsol de ki már nem...vagy elalszik magátol?

Ezek lennének az elsö neyomásaim

A szám a fülemig ér TELJESÜLT EGY ÁLOM

Link to comment
Megosztás:

a nagy gumik meg mennek uj gardához hátulrol mert nekem és a kocsinak tul kinlodos (hátul 205/50 r 15)

Ugy érzem csak a benzint eszi vele jobb nem lesz töle.Szo mi szo jol néz ki de tul nagy ..

A másik ha jol tudom van benne tükörfütés?! van egy pici gomb a tükörállitónál...azt hogy lehet kikapcsolni mert bekapcsolni bekapcsol de ki már nem...vagy elalszik magátol?

A szám a fülemig ér TELJESÜLT EGY ÁLOM

Sztem ne vedd ki alóla azokat a gumikat, mert kanyarban érhetnek meglepik.A torpanást sokminden okozhatja, majd jön olyan emberke, aki jobban tudja mint én.

Viszont én úgy tudom, hogy tükörfűtés nem kibekapcsolós, hanem időzítőkapcsolós.Tehát kikapcsol magától.

Egyébként garatula, használd egészséggel, és sokáig, de azokat a hibaüziket szvsz vagy írd be ide, és megfejtjük, vagy pedig szótárazd ki! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Gratulálok a géphez.

A szöveg, amit a Bordcomputer kiír, az valószínüleg "Abblendlicht" lesz, ami azt jelenti, hogy kiégett az egyik izzó. A tükörfütés magátol kikapcsol egy idö után és a megtorpanást nálam az okozta, hogy az SFI-doboz melletti ovális gumiharang el volt repedve.

A GSI-nek nem sok a 205-ös gumi, mert ez az egyik gyári váltóméret. Többen vannak, akik 215-öst, vagy még szélesebb gumikat tesznek a GSI-re. Ezzel sem fogyaszt többet, mint a 195-össel, de annál már csak esetleg télen tennék rá keskenyebb gumit.

Link to comment
Megosztás:

Gratula a géphez.

Nem túl helyesen de nagyjából jól írva a leggyakoribb hibaüzenetek a bc-n a következők:

Waschwass Stand - ablakmosód határérték alatt

Kühlmittel Stand - hűtővized határérték alatt

Bremsbelage - elkopott fékpofák (de általában csak nem pótolt visszajelzők)

Motorölstand - motorolaj határérték alatt

Abblend licht akármi - az tényleg valami lámpához kapcsolódik kiégés vagy mi

Igen, a tükörfűtés az gombra kapcsol be, de csak magától ki

Szerintem hagyd fenn a 205/50-et, az a gyári, és valszeg nem véletlenül vastagabb a gumi, mint az alap astrán, meg lehet vele jókat kanyarodni. Kicsit sz*pás vásárláskor, de ez van.

Csattog-kelepel indítás után: hidrotőke valszeg, próbálj meg egy olajcserét, esetleg 5w30 olajra. Ha meghallgatod, és az jut róla eszedbe, hogy "jé, dízel!" akkor az valszeg hidrotőke lesz.

Nem tudom fellnid milyen van, de ha a gyári, akkor tartsd meg, nekem az van 2.5 éve (meg valószínű mindig is az volt), néha kapott csúnyákat de nagyon jól bírja.

Kipufogó: eszedbe se jusson venni gyárit, mert horror drága, lengyel utángyártottat állítólag nem ajánlott, nekem kipuff klinikán csináltak közép és hátsó dobot, kábé 2 éve, mindenki azt mondta így lesz sz@r meg úgy lesz sz@r, hát máig tök jó.

És mielőtt elkezdenéd tolni neki, ismerd ki B). Nomeg cserélj vezérlést. Kíméld az első lökhárítót :blink:, azon felül minden más egész normális árban van.

Link to comment
Megosztás:

jaja

a tiéd már gyöngyház, de ez ugye más, mint a régi gsi "fekete" :D

Meg is leszek lőve, mikor fényezni kell.. pedig már van pár apróbb hely, ahol be kellene javitani.. mondjuk arra valszeg elég az ecsetelés..(kavics,pici ajtó... B) )

Mintha irta is volna vki régen hogy lehet rendelni kicsi körömlakkos adagot... :blink:

Én meg láttam már feketében is... ;)

én is erre szavazok.. azaz feketében láttam.. fehérben is.. de abban csak átmenetileg volt.és tom is kijében :D

Link to comment
Megosztás:

Drága klubtagok.

......................................................

A szám a fülemig ér TELJESÜLT EGY ÁLOM

Drága Pappa!

Használd egészséggel, ne vagizz vele föleg az elején (bár lehetetlen megállni) és sok-sok örömet kivánok a kocsihoz!

Ne aggódj, mindig lesz vele ez-az, apróságok, foglalkozni kell vele és meghálálja: lenyomsz minden Suzukist :blink:

Németül kezdek én is megtanulni, annyi mindent irt már ki a BC.

Hozzátennék még egyet Béla listájához: Oelmangel (lájtos olajhiány), ja és Bremslicht (kiégett a féklámpa)

Nagyon szép a gép a múltkori képen, szerintem darabig ne nyúlj hozzá kerék ügyben, jó az a 205 hátra.

Vezérléscsere, fékcsekk!

Üdv itt!

Link to comment
Megosztás:

Grat. az új CarTársnak!

Iq: elnézted.. azt irja, a cartárs, hogy NEM! csattog :D

Ez felettébb irigylésre méltő,mert sajnos már az enyém is elkezdte a csattogos korát.. :D

igaz csak 1-2 másodpercig, meg lehet az is rájátszik, hogy nem 5w-s hanem 10w60 as olaj van benne.. de nem vészes még...és csak full hideg álapotban..

papa:

Ha kérdésed van ,ne habozz.... Megkérdezünk mi is valakit, aki ért is hozzá :blink:

Mondjuk, ma majdnem én is leamortizáltam az elejét, úgy felcseszett 2 faxkalap... kicsit elcentiztem egy féktávot.. pontosabban nem a távot, csak a k...a port nem láttam az úton.. de még volt kb 0.5-1 méter hely.. meg már erősen húztam a padka felé..gondoltam inkább ugrok padkára... (nem, nem volt gyalogos.. volt időm nézni, és kietlen helyen törpént)

De néha annyira mazsolák az emberek.. nah mindegy. nem is húzom magam B)

Asszem tegnap.. nem, tegnap elött autókáztunk egyet Petxával.. lesznek videók is.. akkor is két kocsi halál komoly, 2centire állt meg elöttünk egymás hmm.. mondjuk ugy elütt.. (derékszög)

Ma én is majdnem ráhúztam egy motorosra, holt térben volt, de pont lámpa felé gurúltunk csak, ugyhogy szinte azonnal megáltam.. (épphogy átléptem csak a vonalat)

allig mentünk 10 métert, mögöttünk szintén majdnem ugyanezért(holt tér) ment majdnem össze két kocsi..(kb 10centi volt köztük)

Mindezek elött a vácin kb. 3szor jött át úgy elém egy fax(ez volt az egyik aki felhúzott) hogy se index, sztem még tükörbe se nézett. 2szer ha nem satuzok, letol...

Nah ekkor gondoltam, hogy jobb is, hogy már hazafelé megyek.. dilisek ma az emberek..

Ne aggódj, mindig lesz vele ez-az, apróságok, foglalkozni kell vele és meghálálja: lenyomsz minden Suzukist :D

Ez azért nem olyan biztos.. két hete csúnyán elvert 2ő a hajógyárin.... igaz, 1: xarok a gumijaim, meg poros a pálya.. mire elindúltam, meg dobtam a 2őt, miközben azzal játszottam, hogy ne pörögjön a kerék, már 2 autóval volt előrébb.. igaz, aztán jött a 2es második fele, meg a 3. eleje, és már csak 1 kocsi maradt, de ha nagyon meg van csinálva, akkor bizza a 800kilóját(ezek ki voltak pakolva is) igencsak viszi az a kis dög..

Persze 100fölött kezd elfogyni, illetve jó gumi+út kombóban már valszeg más lenne a szitu..

De az tuti, nagyon eltalált kis kocsik ezek.. bárki bármit is mond rájuk.. csúnya meglepiket okoztunk már ;)

;) öö valszeg.. de lehet én vok béna, de opelnél nem találtam jav. festéket :D a linked se mutatja. lehet reggelnem kellene?

Link to comment
Megosztás:

Ez azért nem olyan biztos.. két hete csúnyán elvert 2ő a hajógyárin.... igaz, 1: xarok a gumijaim, meg poros a pálya.. mire elindúltam, meg dobtam a 2őt, miközben azzal játszottam, hogy ne pörögjön a kerék, már 2 autóval volt előrébb.. igaz, aztán jött a 2es második fele, meg a 3. eleje, és már csak 1 kocsi maradt, de ha nagyon meg van csinálva, akkor bizza a 800kilóját(ezek ki voltak pakolva is) igencsak viszi az a kis dög..

Persze 100fölött kezd elfogyni, illetve jó gumi+út kombóban már valszeg más lenne a szitu..

De az tuti, nagyon eltalált kis kocsik ezek.. bárki bármit is mond rájuk.. csúnya meglepiket okoztunk már B)

Igen 1et értek.Nekem is volt már szerencsém 1hez(nyílván többhez is,csak ezt érdemes méltatni valamire)

Álltam a lámpánál elől amikor mellémgorult a gyerek és már adott is egy gázfröccsöt a szuzkának.

Ha jól láttam ők is,mi is ketten voltunk.

Lehuzza a legény az ablakot majd megkérdi:Megyünk 1et?Miért ne,feleltem.Majd én kérdezem:1.3-as?Azt mondja 1.0-es.Tudtam hogy summant mert valóban 1.0-es,de nem a motorja hanem a váltója.(plussz pár okosítás ahogy hallottam)

Utánna ő kérdezett:a tiéd 1.6-os?Gondoltam ez se opel zseni és ha ő vetitett én miért ne?

Nem mondom:1.4-es. :D

Utánna elindultunk de csak tojásfestés volt.Végig a tükörbe néztem ahogy távolodok,majd ő balra ment a lámpánál mi meg egyenesen.Ennyi.

Ja meg volt egy Fiat cabrio talán Barcetta 1.8 16v váltakozó szelepvezérléésel aminek a soförje majdnem lement hídba amikor kétsávoson púposkodott,és amikor kivágott mögüllem vertem neki egy kövéret és hát elég sokára esett le neki hogy nem fog tudni megelőzni.

Egy szó mint száz:jó ez a diszkrét külső. :blink:

Mindez 2év alatt történ,1ébként abszolut nem bántom a masinát,mert úgy vagyok vele hogy ez még kell. :D

Link to comment
Megosztás:

Meg is leszek lőve, mikor fényezni kell.. pedig már van pár apróbb hely, ahol be kellene javitani.. mondjuk arra valszeg elég az ecsetelés..(kavics,pici ajtó... :D )

Mintha irta is volna vki régen hogy lehet rendelni kicsi körömlakkos adagot... :blink:

én is erre szavazok.. azaz feketében láttam.. fehérben is.. de abban csak átmenetileg volt.és tom is kijében :D

megnézem majd, ahogy azt a fényzeést javítgatod ;)

szerintem inkább hagyd így B)

Link to comment
Megosztás:

Gratula a kocsihoz :D

Ovatosban gurulgattam ugy barátkozva a technikával és mikor azt "mondtam" neki 4 fokozatban hogy NA UGRÁS akoor egy pillanatra megtorpant a verda és utána elindult....épp olyan mint mikor kevés a benya a kocsiban és nem kap egy pillanatra ütcsit a torka.....

mit jelent az , hogy ovatosan gurulgattál majd ugrás? ez nem pdtdi hogy megugorjon, a c20xe-től csodát várni 4000rpm alatt nemszabad :D

a rángatást isszonyat sokminden okozhatja, esetleg vidd el szakszervizbe, néhány ezresét rádugják a tech1 műszert és megnézik nincs e valami komolyabb hiba (anno légtömegmérőt nekem azonnal ordította)

Nem túl helyesen de nagyjából jól írva a leggyakoribb hibaüzenetek a bc-n a következők:

a francia verzió nincs meg a hibaüzenetekből? :blink: B)

Link to comment
Megosztás:

Itt egy videó Gáll Csaba és Varga Laci Historic-os B Asconájáról ill. Laci Mantájáról.

Itt van!

Ha nem az Asconát nézzük mert az kimondottan versenyre készült (abban is van meló)

akkor elég nagy project az a Manta le a kalappal. Kelett hozzá kitartás, hogy így nézzen ki.

Anti látod nem vagy egyedül (vannak itt más fanatikus építészek), sőt ha jól tudom elég sokáig csak bakon állt az autó mire kész lett. Szóval nem is vártál sokat a GSI átépítésre :blink: .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.