Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sonique: nagyban egyetértünk.. nekem mindegy hogy MOTE vagy más.. mint lehet is látni.. odaát..(bár azért örülök h egy ilyen nagy klubban is benne vok)

Nem ez a lényeg, hanem az autó, meg az emberek. én anno ide is azért léptem be, mert olyan emberek voltak itt, akik tudtak segiteni, illetve akikkel tudtunk(unk) beszélni a kocsiról, és egyebekről is.. te még valszeg emlékszel is.. az indexen kezdtük a dumálást, nem most, arról h nincs is '96-os c20xe B)

Szal engem az vonz, hogy tartozok egy táborba, ahol hasonló érdeklődésü emberek vannak.. itt az hogy egy a márka.. odaát meg hogy 1: márkán belül egy adott "életérzés"=GSI, illetve 2: ott is vannak jó arcok..

egy doloban nem értünk csak egyet.. a fapados autó résszel..

bár ezt sokféleképpen lehet érteni..

1: fapados autót is lehet úgy szeretni mint egy gsi-t.. és ugyanugy alakitgatni. tehát nem nézem le, ki őket..(ök férnek bele mondjuk a MOTE keretében. mert az Opel tulajok) A "másik" meg kifejezetten csak GSI az azért tetszik..

2: itt van az én esetem.. mivel 96 os a paripa, alapból fapadosnak tünik.. és sajnos az anyagi helyzetem nem engedi meg, hogy 50ezres lámpákra, 100ezres felnikre költsek.. de ugyanúgy szeretem a kocsim,és ezért az ilyen embereket se kell le, ill. kinézni.. (ha nem igy van, nem mondtam semmit)

Tom.. most jöhet az a szöveg, hogy akkor minek vettem Gsi-t. azért mert szeretem. szeretem amit nyújtani tud.. csak nem tudom extrázni.. ennyi.. de én is törödök. foglalkozok vele.. nem sokan vannak, akik még akár a mocitérben lévő csöveket is végigtörölgetik pl.. nah mindegy.

Szal szerintem ez ennyiről szól.. a kocsiról, meg a bandázásról.. az hogy ennek a társaságnak egy hivatalos klub ad helyet, vagy csak egy "baráti" társaság, tök mindegy. van legalább egy valami ami öszeköt minket.. a GSI ! :blink:

nah ennyi, mert már kezdek belebonyolódni.. már lassan én magam is elvesztem a fonalat.. lényeg.. GSI RULEZ! :D

Link to comment
Megosztás:

Sonique: nagyban egyetértünk.. nekem mindegy hogy MOTE vagy más.. mint lehet is látni.. odaát..(bár azért örülök h egy ilyen nagy klubban is benne vok)

Nem ez a lényeg, hanem az autó, meg az emberek. én anno ide is azért léptem be, mert olyan emberek voltak itt, akik tudtak segiteni, illetve akikkel tudtunk(unk) beszélni a kocsiról, és egyebekről is.. te még valszeg emlékszel is.. az indexen kezdtük a dumálást, nem most, arról h nincs is '96-os c20xe B)

Szal engem az vonz, hogy tartozok egy táborba, ahol hasonló érdeklődésü emberek vannak.. itt az hogy egy a márka.. odaát meg hogy 1: márkán belül egy adott "életérzés"=GSI, illetve 2: ott is vannak jó arcok..

egy doloban nem értünk csak egyet.. a fapados autó résszel..

bár ezt sokféleképpen lehet érteni..

1: fapados autót is lehet úgy szeretni mint egy gsi-t.. és ugyanugy alakitgatni. tehát nem nézem le, ki őket..(ök férnek bele mondjuk a MOTE keretében. mert az Opel tulajok) A "másik" meg kifejezetten csak GSI az azért tetszik..

2: itt van az én esetem.. mivel 96 os a paripa, alapból fapadosnak tünik.. és sajnos az anyagi helyzetem nem engedi meg, hogy 50ezres lámpákra, 100ezres felnikre költsek.. de ugyanúgy szeretem a kocsim,és ezért az ilyen embereket se kell le, ill. kinézni.. (ha nem igy van, nem mondtam semmit)

Tom.. most jöhet az a szöveg, hogy akkor minek vettem Gsi-t. azért mert szeretem. szeretem amit nyújtani tud.. csak nem tudom extrázni.. ennyi.. de én is törödök. foglalkozok vele.. nem sokan vannak, akik még akár a mocitérben lévő csöveket is végigtörölgetik pl.. nah mindegy.

Szal szerintem ez ennyiről szól.. a kocsiról, meg a bandázásról.. az hogy ennek a társaságnak egy hivatalos klub ad helyet, vagy csak egy "baráti" társaság, tök mindegy. van legalább egy valami ami öszeköt minket.. a GSI ! :blink:

nah ennyi, mert már kezdek belebonyolódni.. már lassan én magam is elvesztem a fonalat.. lényeg.. GSI RULEZ! :D

ugy latom a lényeg nem szürödött le nalad ...

nem nezek le senkit sem .. nekem sem lessz mindig annyi pénzem hogy ezt megengedjem magamnak amit most csinalok ...

de jelen pillanatban nekem Gsi-m van és csak masodsorban opelem ez a lényeg

mint ahogy ha mas autot vennek azt sem azért venném mert minden BMW-t imadok

hanem azért mert az egy M3 as ..

valoszinü itt is az lenne hogy igen keresném azoknak a tarsasagat aki M3 -al rendelkezik

és nem a Bmw klubba jarnék ...

no és ezek mellet vannak azok az emberek akiket egyébként is kedvelek tök mind1 milyen kocsijuk van

de velük hiba és kezdenék hosszas eszmecserébe hogy mégis a nalam lévö 4 féle Hf tömitésböl melyiket is rakjam majd a c20letbe ..

Link to comment
Megosztás:

ugy latom a lényeg nem szürödött le nalad ...

nem nezek le senkit sem .. nekem sem lessz mindig annyi pénzem hogy ezt megengedjem magamnak amit most csinalok ...

de jelen pillanatban nekem Gsi-m van és csak masodsorban opelem ez a lényeg

mint ahogy ha mas autot vennek azt sem azért venném mert minden BMW-t imadok

hanem azért mert az egy M3 as ..

valoszinü itt is az lenne hogy igen keresném azoknak a tarsasagat aki M3 -al rendelkezik

és nem a Bmw klubba jarnék ...

no és ezek mellet vannak azok az emberek akiket egyébként is kedvelek tök mind1 milyen kocsijuk van

de velük hiba és kezdenék hosszas eszmecserébe hogy mégis a nalam lévö 4 féle Hf tömitésböl melyiket is rakjam majd a c20letbe ..

de öket is kedvelem de masért ...

Sonique B) de igen.. no lenézés.. igy már tök egyre gondolunk :D a többi okés.. :blink:

Link to comment
Megosztás:

ERRE gondolsz? Mert ha nem mondok hülyeséget, akkor ez biza nem mozgat semmit, hanem a pillangó mozgatja ezt.. ebben van a pillangószelep állását "mutató" poti, meg 2 kapcsoló.. a padlógáz.. van rá vmi angol szó, meg az alapjárat kapcsoló..

persze csak ha jól tom.. de sztem igen :blink:

javitom saját magam!! közben rájöttem sztem mire gondolsz.. mert a fenti nem hengeres és nem alatta van..

Amire sztem te gondolsz, az nekem nincs, ugyanis az enyémből vmiért kispórólták az ETC-t.. kipörgésgátlót.. nah szal még az lehet.. annak a "szervo" motorja.. nem tom mi a szakszerü neve...

Laci THX a választ.

Kizárásos alapon az ETC lesz, de sajna ez a menüpont nem műkszik nálam:(

Link to comment
Megosztás:

Úristen........ 18e egy gyári lámpa....... amúgy ez a gyár gyökérsége.... fel nem tudom fogni, miért nem lehet 5ezerért adni... akkor a népek vennék is...

Van 6e.-ért is.Faxa utángyártott.Annyit is ér.A fényszórómagasságot sohasem tudod majd beállítani rajta.

Link to comment
Megosztás:

kedves klubbtagok nézegetem itt a szebnél-szebb autoitokat MÉGIS MIBE KERÜL EZ HAVONTA....mennyi egy ilyen paripa fenntartása csak azért kérdezem mert én is beruházom 1 re ha minden összejön és érdeklödnék a részletekröl....

Csak viszonyítás képpen: (és akkor még nem mentem egy métert sem :blink: )

Manta GSE 2.0 - éves kötelező: ~12.500.- HUF

Kadett GSi 2.0 - negyedéves kötelező: ~13.500.- HUF

Astra GTC 1.9 - negyedéves kötelező: ~19.000.- HUF; Havi Casco ~22.000.-

(ez magyarország... Köszönjük széépen! 1 kategória, bár a manta elmúlt 25 éves)

Súlyadó meg kocsinként és évenként olyan 12.000.- HUF.

Az Astra garos, a többi meg zsebbenyúlós tétel, ha valamivel valami gáz van. Bár ha jól karban van tartva, akkor nincs nagyon "meglepetés" költség.

Üzemanyag költségre nem lehet mit mondani - ez sokmindentől függ...

Viszont - főleg a mostani - tapasztalatok alapján azt kell mondanom, akármilyen használt autót veszel, akármilyen jó állapotban, arra számolj, hogy azonnal szervíz, és kb. 300.000.-Ft extra kiadás...

Link to comment
Megosztás:

nem feltétlenül kell nekik belépni a motéba

és ha anyagilag nem fér bele hogy "hivatalos" klubbá alakuljanak szerintem ez sem egetverő gond

De Zoli ők mondták, hogy szeretnék és érdekelné őket az official klubbá alakulsá. Pontosítok, a Raptor mesélte, hogy már szóbakerült.

nem Pl total nem szimpi a mote részekénti Gsi szekcio ..

én szeretnék egy olyan rendezvényre elmenni ahol sok olyan ember van akinek GSi je van

de ehhez nem kell klubbnak lennie .. sööt

Nem kötelező egy talin vagy bárhol mindenkivel beszélgetni. Össze lehet hozni sok gsi-t is talikra és lehet velük is beszélgetni. De ehhez hajlandóság kell mindkét részről.

ott van Pl a gsi.hu weboldal csak azért hogy a masé ne legyen ott áll

Nos mivel személy szerint érintve vagyok a kérdésben erre mindenképpen reagálnék :blink:

Szerintem nem tudod, hogy mi munka van mögötte eddig, nem tudod, hogy mibe kerül fenntartani, miért van ott ahol van és miért van ugy ahogy van. Az igaz, hogy már sokkal-sokkal korábbra igértem de sajnos úgy látszik túlvállaltam magam és nem mértem fel, hogy a jelenlegi munkám mellett ennyire nincs időm. Amikor meg van lehet, hogy nem akarom gépen dolgozni.

De mint a kiirás is mutatja, minden önkéntest szivesen várok B)

Nemigaz nem azért van, ne a másé legyen (apropó kié lenne? tudod ez PÉNZBE kerül és amikor zsebbe kell nyúlni igen hamar el szoktak tűnni az emberek) hanem mert tényleg szerettem volna csinálni. Természetesen fel nem adtam, meglátom mi lesz. Félkész munkához meg nem szivesen adom a nevem.

Link to comment
Megosztás:

kedves klubbtagok nézegetem itt a szebnél-szebb autoitokat MÉGIS MIBE KERÜL EZ HAVONTA....mennyi egy ilyen paripa fenntartása csak azért kérdezem mert én is beruházom 1 re ha minden összejön és érdeklödnék a részletekröl....

Általános képlet errre sztem nemnagyon van. Ne feledd, hogy 10-15 éves autókról van szó, soksok kilométerrel és ritkán használták arra, hogy 40el teszkóba járjanak vele (max én :D ). Szóval csodák meg fogtündér nincsennek.

Balázs jól mondja, a karbantartás sokat számit. Azt meg nehéz lesz megállni, hogy vegyél hozzá ezt-azt, alakíts rajta ezt-azt...hidd el nekem :blink:

Első 3-4 hónapban a vezérléscserén kívűl hálistennek nem volt semmi gond. Ami pénz ráment az a hülyeségemnek köszönhető: ültetés + koni gátlók, műszerfal, morcosítás, lökösalakítás és hasonlók. De aztán dobott egy hátast a légtömegmérőm (gyári ára csergonél vmi 145e, boschtól rendelve vmi 70? szerencsére volt Antinak egy amit relative occsóért megvettem), most sztem a lambdaszonda is haldoklik ez megint min 20-25e, rohadtul kotyog vmi az első kerekeknél, elöregedett a kipuffom is. Ezek azok a mechanikai dolgok amik jönnek. És ott vannak az olyanok, hogy ujra át kell alakítatni az első lökösömet, be kellene rakatni az üléseket, szeretném beépítetni a csomagtartót zenével és hasonlók. De ezek már az én hülyeségeim B)

Link to comment
Megosztás:

Sonique!

Evvel nincs is gond...ettől megé lehet ilyen rendezvényeket csinálni, mi meg is próbáltuk tavaly, de nem egyezett belel a gsidevils... :blink: nem rajtunk múlott...

Moci azért ferde, mert az az oldal még nincs bakon... :D

A felnit gyorsban egy emberek kivételével lefikázta mindenki...de nekem akkor is tetszik...

És igen, híztam is.. B)

Link to comment
Megosztás:

Egyszer elkezded, nincs megállás...

Én az Astrával vagyok úgy, hogy szép, új, garanciális, DE akkor is faragni kell ezt-azt :blink:

Anno megfogadtam, hogy nem, erre most mégis jönnek a f@szságok, annyi különbséggel, hogy ezeknek nyom nélkül visszaalakíthatóknak kell lenniük.

Link to comment
Megosztás:

A felnit gyorsban egy emberek kivételével lefikázta mindenki...de nekem akkor is tetszik...

Látnotok kellett volna az alábbi jelenetet:

múlt hét csütörtök, Lurdy ház:

Rengeteget emlegetett Hernád mester begurul az OFF autójával

kis beszélgetés, üdvözlés, stb...

- Nézzétek milyen felnit rendeltem! jövő héten jön meg.

(telefon körbead)

Nos, aki látta a képet, megdöbbent arc, és kuss, pár pillantás a soron következő emberekre... Hernád mesternek meg fülig ért a szája...

Sor végén Anti, meglátja a képet - hasonló reakció, majd pár másodperc után:

- Te most szopatsz, ugye?

- ???

- Ilyenem van nekem is, múlt héten kaptam meg...

- Jó, de az enyém 19"-es.

...

Link to comment
Megosztás:

Jó de az én autóm legalább óóótóóó, és nem merül fel a kérdés, hogy kivonják e a konszernből... :D NA meg 19 coll...de minek...

Havernak ilyen a Tomiéval egy konszernből származó gépe 19-es hasonló felnikkel. Furcsa.

Tegnap öcsém ráállt a GSire, kénytelen voltam GTE-vel jönni :blink: Azért nagy a különbség, a GTE tényleg egy dodgem a GSi-hez képest, igaza volt bmw.Tominak. De azért tök jó. Kettőt is előztem vele, és marha frankón megy, sztrádán 130-al úgy jött mint a kisangyal.

Wolfi az elég kemény lesz ha 220-nál levillogsz autókat a pályáról Corsával B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.