Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Talán Ti tudnátok nekem a legnagyobb segítséget nyújtani!

Most egy 94-es, 5 ajtós, 1,6-os Astrám van. Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

A GSI-k turbósak?

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Előre is köszi mindenkinek!

kisTomi

:blink:

Egynek nem rossz!

Link to comment
Megosztás:

nekem ne mond hogy ezen csak annyi latszik hogy sima natur fekete

http://images.hasznaltauto.hu/792573/410585_2.jpg

hát én képen nem látok semmi extrát, sima fekete

de írtam: lehet, hogy én vagyok vak :rolleyes:

vagy olyan kép kéne, ahol mindegyik egymás mellett, ugyanolyan fényviszonyoknál van fotózva, vagy egymás mellett meg kéne nézni őket

mindkettő lehetetlen :blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az építő hozzászolásokat a GSI-vel

kapcsolatban!!!! :rolleyes:

-Az ajálott autót már én is megfigyeltem magamnak

a használtautó.hu-n.

-Hogy mennyit szeretnék rákölteni, az még képlékeny,

de az biztos, hogy a házhoz fog állni valamennyi pénz nemsokára...

Mindenesetre, ha már veszek valamit, előtte jól körbe szeretném járni

a témát, mert a mostani autóm szinte makulátlan állapotú és

nagyon tetszene, ha befejezném, de az a kb.75LE nagyon karcsú, de NAGYON!!!!

19849728.jpg

Bár Nekem mindig is a kinézet fontosabb volt,

de e mellett mostmár a lóerő is előtérbe került! /Főleg mióta

az eggyik haverom egy 240LE-s 1-es Golfot akar építeni./

Csak nem kéne hagyni, hogy porig alázzon...

Félreértés ne essék nagyon jó haverok vagyunk,

csak mindig szívjuk egymás vérét a már jól ismert OPEL-VW ellentéttel :blink:

Tudjátok mostanában nem fordultam meg itt sokat kb

a tavalyi soltvatkerti móka után, de azért örülök, hogy nem küldtetek máshova

a hülye kérdéseimmel ;)

::: KÖSZIKE :::

kisTomi

Átméreteztem és kicseréltem a képet mert nagy volt. opeltomi

Link to comment
Megosztás:

Köszi opeltomi, bocsesz... :blink:

Semmi gond az uttörő ahol tud segít. ;)

Érdekelne ha már ez a GSI topic.:

Foglalkozott már valaki az emblémákkal?

Az érdekelne,hogy az A-B Corsa,Kadett E,Astra F GSI-ken egyforma-e az embléma. (máramelyiken nincs mellette a 16V is.) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Bárki, aki tervez a Laci4 féle leírás alapján pollenszűrőt cserélni, annak felhívnám valamire a figyelmét.

Szép fényes vasárnap délelőtt szétbontottam az autót a szélvédő alatt, ahogy kell. Alig volt nehézség (biztos majd lesz összerakáskor), iszonyat mennyiségű rohadt falevél és hasonlók alól kibányásztam az ablaktörlőmotort, a pollenszűrő házat, meg egy női bugyit(!!), biztos ottmaradt még a régi gazdi után, mikor ő takarított. Legalább tényleg hölgy tulajdonostól volt a kocsi :rolleyes:.

Takarítás után kipattintottam a pollenszűrőt tartó fülecskéket, kiszedtem a szűrőt (jó piszkos, de egész korrekt állapotban volt). Megmutogattam a családnak, képzelhetitek, hogy undorkodtak.

Majd jött a felismerés. Olyan erővel tört rám, hogy hirtelen nekifutásból akartam magam seggberúgni. Nekiálltam pollenszűrőt cserélni cseredarab nélkül!!!!!! Persze vasárnap sehol sem lehet pollenszűrőt venni........

Na mind1, kimostam a régi szűrőt először zsíroldó mosogatószerrel, majd Persillel, most dél óta szárad a radiátoron. Reggel megy bele vissza, mert a kocsinak mennie kell. Ha majd megint lesz időm ilyesmivel sz@r@kodni, akkor VESZEK EGYET és újra nekiállok........

No comment............. saját hülyeségen nem lehet segíteni, főleg nem ilyen mértékűn......

Szóval a tanulság: legyen nálad cseredarab, ha cserélsz........

Kistomi: szerintem ha makulátlan autód van, akkor tartsd meg, és használd, igaz, semmi közöm a magánéletedhez.

kitöröltem az utolsó sort mert kétszer volt. :blink: opeltomi

Link to comment
Megosztás:

Kistomi: szerintem ha makulátlan autód van, akkor tartsd meg, és használd, igaz, semmi közöm a magánéletedhez.

Semmi gond, azért fülelek itt, hogy haljak valami okosat :rolleyes:

Nekem a lóerő a gondom meg az 5 ajtóm. Jobban tetszik a 3 ajtó.

Az a bajom, hogy a gondolataimban mindig elszállok és bilibe lóg a kezem. Az előbb az jutott az eszembe, hogy a Calibra 204LE-s motorja kéne az Astrámba. Gondolom ez kivitelezhetetlen, vagy baromi drága lenne...

Link to comment
Megosztás:

Warwolf: láááátom, mostmár sokáig megmarad a koszos pollenszűrőőőm! :DDD De majd vmelyik nap, pláne ha ilyen szép idő lesz, lemegyek és kicserélem.

IQBéla: LOL :blink: ;) Na ez a nem semmi!! De zizz vagy! ;) egyébként ha nem jársz nagyon dzsuvás helyen, akkor egy napot kibír szűrő nélkül is ;) de az a nöi bugyesz.. nah az is lol.. lehet azzal törölgette..

De akkor még te se cseréltél szűrőt benne.. öreg hiba! ;)

kistomi: meg nem is tom ki kérdezte, ezek az "új" GSi-k, márcsak ilyen meglepi autók kinézetre. Mondjuk,mint már párszor írtam, eleinte zavart, de utána nagyon élveztem. Micsoda fejeket lehetett látni! :rolleyes: :D

A fent emlitett kocsi nincs is rossz árban. én ugyan lassan 2.5 éve (ehh, hogy repül az idö) vettem, de akkor még 1.6milka volt. (igaz az enyémbe 2 lufi van, nincs bőr, nem is kéne, 103e km volt benne..jah és 96os)

Turbós astráról meg már hallottunk párról ;) http://gsi16v.uw.hu/ videók .)

Link to comment
Megosztás:

Ha majd megint lesz időm ilyesmivel sz@r@kodni, akkor VESZEK EGYET és újra nekiállok........

A polllenszűrőt kb. 5 perc kicserélni, de akkor nagyon alapos voltál!Mindenesetre célszerű azért cseredarabot is venni! :blink:

Warwolf: láááátom, mostmár sokáig megmarad a koszos pollenszűrőőőm! :DDD De majd vmelyik nap, pláne ha ilyen szép idő lesz, lemegyek és kicserélem.

Csak vicceltem na! ;)

Egyébként én minden olajcserekor cserélem a pollenszűrőt is, mert iszonyat retek szokott lenni.(mi lenne, ha még földesúton is járnék vele)

Talán 1100ft szokott lenni?Ha jól emléxem! :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Egyébként ha valaki tudja hogy mit kell nézni az f astrákon,ahhoz hogy megtudja gsi vagy sem,az kb 2másodperc alatt többek között az antennáról "levágja".

az enyémről azt hitték, hogy csak át van építve és nem gyári gsi mert nem gyáriak az indexbúrák :rolleyes:

(kocc volt)

Mindenesetre, ha már veszek valamit, előtte jól körbe szeretném járni

a témát, mert a mostani autóm szinte makulátlan állapotú és

nagyon tetszene, ha befejezném, de az a kb.75LE nagyon karcsú, de NAGYON!!!!

http://img.tar.hu/opeltomi/img/19849728.jpg

nah, mostmár tudlak hová tenni :blink:

továbbra is ajánlom szánj rá jó sok órát és olvasd át a topikot (ezt is meg a calibrásat is), a rengeteg baromkodás mellett sok hasznos tapasztalat is összegyült

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.