Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Mingyárt hívom a Bandit és akkor kiderül. :rolleyes:

Készen van. :blink:

Lassan elmegyek érte, aztán szeritnem fel is dobom, amíg ilyen szépen süt a nap.

Ha kedved nézni, akkor találkozhatunk nálatok az OMW kútnál valamikor. ;)

Elküldve
Készen van. :rolleyes:

Lassan elmegyek érte, aztán szeritnem fel is dobom, amíg ilyen szépen süt a nap.

Ha kedved nézni, akkor találkozhatunk nálatok az OMW kútnál valamikor. :blink:

Ok csörögj hogy kb mikor ;)

Elküldve
Ok csörögj hogy kb mikor :blink:

Olyan 11körül szerintem, vagy kicsivel később.

De majd akkor hívlak, ha elindultam a Banditól.

Előre is köszi a szakszerű nézést. :rolleyes:

((((ha van fényképeződ, akkor elhozhatnád és dokumentálhatnánk a cserét a többieknek))))

Elküldve
Olyan 11körül szerintem, vagy kicsivel később.

De majd akkor hívlak, ha elindultam a Banditól.

Előre is köszi a szakszerű nézést. :rolleyes:

((((ha van fényképeződ, akkor elhozhatnád és dokumentálhatnánk a cserét a többieknek))))

Jó akkor azt is viszek :blink:

Elküldve
Én is a BMW színére szavazok,de azt hittem mattabb feketét szeretnél.

mattabb fekete ?

az nem jo

szép kell ...

én a Carbon black én az onyx black közt örlödök

Elküldve

én az ONYX BLACK-re voksolnék... én is feketére szeretném majd fújatni (mivel az általam tervezett fényezést ,csak a fényezést! látatlanban 5-6száz e-re mondták :rolleyes: ) Ha nekem a kettő közül kéne választanom ÉN az ONYX-ot választanám

Elküldve
Nekem az onyx black teccik jobban.

A CR7 felnikböl mekkorát szeretnél? 9x16, 8,5x17 vagy 9,5x17?

Cr7 böl nem akarok ekkorát

csak siman 7,5*16 elöl hatul

Elküldve

Coupe segítségével felraktuk ma a lököst.

Egész pofás lett szerintem, talán még meg is érte... :rolleyes:

Ilyen lett:

19779395.jpg

Meg ilyen is!

19779422.jpg

Coupénak meg köszi a segítséget!!!! :blink:

Elküldve
és hun van a kipufogo???

szép lett a gépezet igy!!

Hétfőn lesz felrakva.Azért kellett most felrakni a lököst hogy ahhoz igazitsák a kipufogót.

Elküldve

Tom!Nagyon szép lett a masina hátulja!Mosmá' jöhet rá, v.mi ronda nagynahgú kipuff, aztán had'szóljon! ;) :blink:

Kifelejtettewm a C20XE-t az orrából! :rolleyes:

Elküldve
Kifelejtettewm a C20XE-t az orrából! ;)

Hát igen, inkább arra kéne összpontosítanom, nem a kinézetre... :rolleyes:

De mindennek eljön majd az ideje. :blink:

Elküldve

Sziasztok!

Talán Ti tudnátok nekem a legnagyobb segítséget nyújtani!

Most egy 94-es, 5 ajtós, 1,6-os Astrám van. Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

A GSI-k turbósak?

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Előre is köszi mindenkinek!

kisTomi

:blink:

Elküldve

Szerintem amit érdemes megnézni egy Gsi-n.

- illesztések, ebből illetve a színből kiderülhet, hogy kb hol mennyire volt törve. Ha heggesztve van egy elem, akkor az már cserés volt.(Asszem :rolleyes: )

-Hengerfej, ha olajos, trutyis a víz akkor felejtős.

-Kárpitok, ülések, kormány mennyire vannak kikopva, ezzel kb lehet sejteni a megtett kilométert.

-Hátsó sárvédőívek, benyatoltő rohadhat.

-Ha tulajtól veszed érdemes megnézni, hogy hogyan vezeti a próbakör alatt. Ha hidegen nyomja, akkor felejtős.

Gyorsba csak ennyi. Ja és tudtommal nincs gyári Gsi turbós.

A 8v vs 16v. Szerintem megoszlanak a vélemények. A 16v jobban pörög, 150 ló, kevesebbet eszik.(bár ez lábfüggő). A 8v alacsonyabb fordulaton magasabb nyomatékot ad+nem kényes annyira mint egy 16v.

Szerintem :blink:

Sok sikert a vásárláshoz.

Elküldve
A 8v vs 16v. Szerintem megoszlanak a vélemények. A 16v jobban pörög, 150 ló, kevesebbet eszik.(bár ez lábfüggő). A 8v alacsonyabb fordulaton magasabb nyomatékot ad+nem kényes annyira mint egy 16v.

Szerintem :rolleyes:

Sok sikert a vásárláshoz.

Tegyük hozzá, hogy az igazi csúcsragadozó azért a 16V, de nagyon nehéz jót találni.A paraméterek alapján olyan 95-96'-os évjáratok között érdemes keresgélni.Olyan 1.35M környékén indulnak ezek a gépek, és a fiatalabbakba már ha emlékeim nem csalnak, akkor az X20XEV került.De ellenpélda erre Laci4 koszos pollenszűrőjű :blink: GSi-je, ami biza' C20XE. :D ;)

Elküldve

Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

ha klimás kell eléggé leszukul a kör, nagyon kevés ilyen van

sokan eladták a kocsiból, meg egyébként is kevés ilyet hoztak be a nepperek

klimásat főként a 95-től gyártottakból foghatsz ki

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

mennyi pénzed van most? mennyi pénzt tudsz rászánni az vétel utáni 1 hónapban?

A GSI-k turbósak?

Európába gyárilag nem készült turbos mocival géjesi

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Ilyen nincs hogy jobb. Mire kell, mennyi pénzed van, stbstbstb.

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Figyelj Tomi! Mielőtt megint elkezdené mindenki félszavakkal leírni amit gondol javaslom, hogy szánd rá az időt és olvasd végig ezt a gsi-s topikot, a 'vegye calibrát vagy e" a calis topikban. Mindkét helyen nagyon-nagyon sok vélemény, tapasztalat és tanács van irva főként a motorikus dolgokról. Sokat tanulhatsz.

Megéri rászánni az időt! :blink:

Tom, jól áll a lökös...nekem nagyon tetszik ;)

Elküldve

@Sonique

én nem igazán látok különbséget a feketék között, csak a fényviszonyok mások

persze lehet, hogy én vagyok a vak, de szerintem kép alapján ezt nem lehet eldönteni

@Tom

lassan formája lesz a gépnek

már csak előre kéne valami :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!

Talán Ti tudnátok nekem a legnagyobb segítséget nyújtani!

Most egy 94-es, 5 ajtós, 1,6-os Astrám van. Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

A GSI-k turbósak?

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Előre is köszi mindenkinek!

kisTomi

:blink:

Gyárilag turbós gsi tudtommal nem nagyon van, csak a dél afrikai.

Tudtommal továbbá nincsen bőrüléses gsi, max bőrkormányos.

8v 16v témát a vegyek-e calibrát fórumban kitárgyaltuk alaposan.

Szerintem gsi-t nyugodtan nézz 91-től, úgyis az állapot százszorta többet számít, mint az évjárat.

8v 16v témához, meg hogy mivel nem érdemes foglalkozni, az erősen a te preferenciádtól függ.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.