Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ok csörögj hogy kb mikor :blink:

Olyan 11körül szerintem, vagy kicsivel később.

De majd akkor hívlak, ha elindultam a Banditól.

Előre is köszi a szakszerű nézést. :rolleyes:

((((ha van fényképeződ, akkor elhozhatnád és dokumentálhatnánk a cserét a többieknek))))

Link to comment
Megosztás:

Olyan 11körül szerintem, vagy kicsivel később.

De majd akkor hívlak, ha elindultam a Banditól.

Előre is köszi a szakszerű nézést. :rolleyes:

((((ha van fényképeződ, akkor elhozhatnád és dokumentálhatnánk a cserét a többieknek))))

Jó akkor azt is viszek :blink:

Link to comment
Megosztás:

én az ONYX BLACK-re voksolnék... én is feketére szeretném majd fújatni (mivel az általam tervezett fényezést ,csak a fényezést! látatlanban 5-6száz e-re mondták :rolleyes: ) Ha nekem a kettő közül kéne választanom ÉN az ONYX-ot választanám

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Talán Ti tudnátok nekem a legnagyobb segítséget nyújtani!

Most egy 94-es, 5 ajtós, 1,6-os Astrám van. Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

A GSI-k turbósak?

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Előre is köszi mindenkinek!

kisTomi

:blink:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem amit érdemes megnézni egy Gsi-n.

- illesztések, ebből illetve a színből kiderülhet, hogy kb hol mennyire volt törve. Ha heggesztve van egy elem, akkor az már cserés volt.(Asszem :rolleyes: )

-Hengerfej, ha olajos, trutyis a víz akkor felejtős.

-Kárpitok, ülések, kormány mennyire vannak kikopva, ezzel kb lehet sejteni a megtett kilométert.

-Hátsó sárvédőívek, benyatoltő rohadhat.

-Ha tulajtól veszed érdemes megnézni, hogy hogyan vezeti a próbakör alatt. Ha hidegen nyomja, akkor felejtős.

Gyorsba csak ennyi. Ja és tudtommal nincs gyári Gsi turbós.

A 8v vs 16v. Szerintem megoszlanak a vélemények. A 16v jobban pörög, 150 ló, kevesebbet eszik.(bár ez lábfüggő). A 8v alacsonyabb fordulaton magasabb nyomatékot ad+nem kényes annyira mint egy 16v.

Szerintem :blink:

Sok sikert a vásárláshoz.

Link to comment
Megosztás:

A 8v vs 16v. Szerintem megoszlanak a vélemények. A 16v jobban pörög, 150 ló, kevesebbet eszik.(bár ez lábfüggő). A 8v alacsonyabb fordulaton magasabb nyomatékot ad+nem kényes annyira mint egy 16v.

Szerintem :rolleyes:

Sok sikert a vásárláshoz.

Tegyük hozzá, hogy az igazi csúcsragadozó azért a 16V, de nagyon nehéz jót találni.A paraméterek alapján olyan 95-96'-os évjáratok között érdemes keresgélni.Olyan 1.35M környékén indulnak ezek a gépek, és a fiatalabbakba már ha emlékeim nem csalnak, akkor az X20XEV került.De ellenpélda erre Laci4 koszos pollenszűrőjű :blink: GSi-je, ami biza' C20XE. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

ha klimás kell eléggé leszukul a kör, nagyon kevés ilyen van

sokan eladták a kocsiból, meg egyébként is kevés ilyet hoztak be a nepperek

klimásat főként a 95-től gyártottakból foghatsz ki

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

mennyi pénzed van most? mennyi pénzt tudsz rászánni az vétel utáni 1 hónapban?

A GSI-k turbósak?

Európába gyárilag nem készült turbos mocival géjesi

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Ilyen nincs hogy jobb. Mire kell, mennyi pénzed van, stbstbstb.

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Figyelj Tomi! Mielőtt megint elkezdené mindenki félszavakkal leírni amit gondol javaslom, hogy szánd rá az időt és olvasd végig ezt a gsi-s topikot, a 'vegye calibrát vagy e" a calis topikban. Mindkét helyen nagyon-nagyon sok vélemény, tapasztalat és tanács van irva főként a motorikus dolgokról. Sokat tanulhatsz.

Megéri rászánni az időt! :blink:

Tom, jól áll a lökös...nekem nagyon tetszik ;)

Link to comment
Megosztás:

@Sonique

én nem igazán látok különbséget a feketék között, csak a fényviszonyok mások

persze lehet, hogy én vagyok a vak, de szerintem kép alapján ezt nem lehet eldönteni

@Tom

lassan formája lesz a gépnek

már csak előre kéne valami :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Talán Ti tudnátok nekem a legnagyobb segítséget nyújtani!

Most egy 94-es, 5 ajtós, 1,6-os Astrám van. Szeretném, ha isten is megsegít, egy 3 ajtós, 2,0i-s, bőrös, klímás GSI-re cserélni! Félek, hogy egy széthajtottba, vagy egy eleve rossz konstrukcióba nyúlok bele, ezér kérdeznék...

Milyet és mennyiért nézzek, mivel nem érdemes foglalkozni!!!

A GSI-k turbósak?

Melyik a jobb 8 vagy 16v...

Még millió kérdésem lenne, mivel nagyon nem értek hozzá :rolleyes: ,de nem terhellek titeket ill. a fórumot...

Előre is köszi mindenkinek!

kisTomi

:blink:

Gyárilag turbós gsi tudtommal nem nagyon van, csak a dél afrikai.

Tudtommal továbbá nincsen bőrüléses gsi, max bőrkormányos.

8v 16v témát a vegyek-e calibrát fórumban kitárgyaltuk alaposan.

Szerintem gsi-t nyugodtan nézz 91-től, úgyis az állapot százszorta többet számít, mint az évjárat.

8v 16v témához, meg hogy mivel nem érdemes foglalkozni, az erősen a te preferenciádtól függ.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.