Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Megnéztem még tegnap mobile.de -t, és ott most nem árulnak ilyet, szóval tényleg jó keveset csinálhattak belőle. Egyetlen F Astra van 200 ló felett 11000 Euróért, de az 336 lovas :)

Sonique, az nem lenne semmi eredmény ha sikerülne, asszem elég sokan lennének hálásak Neked :blink:

Egy kis bizonyíték:

http://www.ameiseduckdich.de/geschichte/astraturbo.html

Link to comment
Megosztás:

azt nem értettem sohasem, hogy miért csak az 5 ajtósból csinálták meg :blink: ......a 3 ajtós sokkal sportosabban néz ki

viszont a sedánnak nagyon állatul áll a gsi lökös!

asszem megvan a 2006-os dizájn:

http://www.ameiseduckdich.de/gfx/geschichte/0015.jpg :) :)

Link to comment
Megosztás:

melegítés:

Nekem az alábbi időszak volt a kedvencem:

Pesterzsébet, széép, nyugodt környék...

Reggel, melóba menet ZXR garázsból kigurít az utcára, pöcc-röff...

Utána jött a garázs és kertkapu bezárás, felöltözés, sisak, kesztyű, meg minden... Így pár perc elteltével már nem kellett szivató. Utána szépen az utcában el, 6-7erpm fordulatszámmal, finoman, és az összes riaztó üvölteni kezdett... :blink:

Azt érezni kell, amikor 15e-nél kezdődik a piros, és 18e körül tilt a gép... :)

Link to comment
Megosztás:

Hát srácok elérkezett a c20xe vége...

Tommal állunk a pirosnál, lassan egyesben elindultunk, 2-3000-nél húzom a kettest, majd egy 5 mp múlva mintha satuztunk volna egyet, beállt a moci...

Eltört a vezérműtengely fogaskereke....darabokra... :) Még senki nem hallott ilyenről... :blink: s

Na mindegy konstatáltuk a problémát, trélerre dobtuk, és már Budaörsön várja az újévi mocit... :)

Link to comment
Megosztás:

Hát srácok elérkezett a c20xe vége...

Tommal állunk a pirosnál, lassan egyesben elindultunk, 2-3000-nél húzom a kettest, majd egy 5 mp múlva mintha satuztunk volna egyet, beállt a moci...

Eltört a vezérműtengely fogaskereke....darabokra... :) Még senki nem hallott ilyenről... :blink: s

Na mindegy konstatáltuk a problémát, trélerre dobtuk, és már Budaörsön várja az újévi mocit... :D

Na bazz.Ez nem volt hosszúéletű moci! :lol: De majd a LET projekt! :o

Ugye rajta vagyok azon a bizonyos listán? :)

Link to comment
Megosztás:

Ez azért meglepő, mert més senki nem hallott látot ilyet, és az oka sem ismert még...

Sonique azt mondja, hogy a durrogástól, de nem hiszem...attól miért törne el a kerék....

Ja és mindezt ugye 2000-es fordulaton...de szerintem így is szétvert mindent...

Elég hülén hangzik, de esetleg nem volt túlfeszítve a szíj?Vagy v.mi erősebb rezonancia?Vagy csak 1Xűen elfáradt?Vagy leszedéskor,(ha egyáltalán le volt szedve) esetleg megütötték?Más így hirtelen nem jut eszembe! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát már majdnem 1 éve így jártam vele, és eddig sem kíméltem...most meg pont nem volt semmi...hát ez van...

..Ha nem várna már ott a Csabinál az új moci, lehet, hogy ideges lennék, de így most szarok bele...már úgy is csak 5 napja volt hátra...lehet hogy ezt érezte...:-)

Mennyiszer is vettétek le azt a hengerfejet?Zsinórban?Én 7re emléxem kapásból.

Amúgy mennyi kilóméter volt benne?

Link to comment
Megosztás:

Össz vissz 12.000 majdnem...:-) de 6500 óta nem volt szétszedve...:-) szal majdnem 6000-et egyben volt...:-)

Na majd a c20let...:-) De a röhely, hogy így is a Csabihoz indultam, hogy viszek neki szép lámpákat, meg megnézem a mocimat, mert megjött az is a gépműhelyből...

- Felhívtam, hgoy megyek...

- 1 óra múlva felhívtam, hogy úgy készüljön, hogy legyen szabad akna alánézni, mert fura hangja van...

- 2 perc múlva hívtam, hogy hüldje a tréleres haverját...

Hát még az a trélerre felrancigálás nem volt egyszerű...:-) Nem ért ám le sehol...:-)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.