bazs Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 nem a Futó úrnak Vectra c20ne híd van alatta, méghozzá 93 előttié :blink: ez tuti Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 Én is Vectra hídra emléxem, és ha jól emléxem, akkor csak a kézifékkötél felfogatási pontjait kell megszerkeszteni, és akkor jó lesz.Szerintem. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 :blink: akkó rosszul tuttam... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 (edited) Igazából én is arra hajlok hogy befalazom a ködlámpát meg eladom és máris jobban jövök ki. :) Elképzelhető hogy lenne is majd rá vevőd :) KUKK ide De majd csak később, mert most itt a kari, meg sajna kicsit csóró vok :blink: De szólj amikor meg akarsz válni töle.. Módosítva December20, 2005 : Laci4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 GSI Rulez! Soxor idegesít,hogy öregszik a gépezet de megszoktam,hogy nekem mindíg öreg autóim voltak,vannak.Ilyenkor picit meglágyul a szívem :) http://gsi16v.uw.hu/temp/gsi.avi :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 GSI Rulez! Soxor idegesít,hogy öregszik a gépezet de megszoktam,hogy nekem mindíg öreg autóim voltak,vannak.Ilyenkor picit meglágyul a szívem :) http://gsi16v.uw.hu/temp/gsi.avi :blink: GSI rulez.Hát igen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 Hát ha még fújdogálna is...:-) Tényleg Peti! Avval a turbóval amit kaptál mi lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 Eladtam mindent. (turbó, intercooler) Sajnos nem voltam biztos benne,hogy itthon kivitelezhető-e egy ilyen project oltári nagy ráfizetés nélkül. :blink: Jó nekem így ~150 pacisan a gépezet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 GSI rulez.Hát igen. :) ebből sajna nekem nem sok jött át :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 GSI Rulez! Soxor idegesít,hogy öregszik a gépezet de megszoktam,hogy nekem mindíg öreg autóim voltak,vannak.Ilyenkor picit meglágyul a szívem :) :blink: Hát én ma ültem egy zsírúj H astrában... (Semmi opc) Egyetlen dolog tetszett benne, az a gyári cds rádió és a kijelzője + gombok. De ezzel ki is merült. Szűk, kényelmetlen, kilátás hátra 0, az egész kurvadrága, a műszerfala sem tetszett... Formája kívülről nem szép. Külön öröm volt utána visszaülni a saját kocsimba, igaz, hogy az ülés nyisszog mert régi, a kmóraspirál beszart, a lökhárító meg van törve, de akkor is. A G astra, az nagyon bejön külső formára belülről viszont ua. G astrában sikerült levezetnem két napot, nem is volt rossz, de ezért milliókat? Ugyan..... Apám A omegájában nagyobb bőven nagyobb a lábtér, mint ismerős egy-két éves S60-as volvójában. És ez nem márkakritika, inkább az új szelek új autóinak kritikája. (Habár szerintem elfogult vagyok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve December21, 2005 Megoszt Elküldve December21, 2005 Hát én ma ültem egy zsírúj H astrában... (Semmi opc) Egyetlen dolog tetszett benne, az a gyári cds rádió és a kijelzője + gombok. De ezzel ki is merült. Szűk, kényelmetlen, kilátás hátra 0, az egész kurvadrága, a műszerfala sem tetszett... Formája kívülről nem szép. Külön öröm volt utána visszaülni a saját kocsimba, igaz, hogy az ülés nyisszog mert régi, a kmóraspirál beszart, a lökhárító meg van törve, de akkor is. A G astra, az nagyon bejön külső formára belülről viszont ua. G astrában sikerült levezetnem két napot, nem is volt rossz, de ezért milliókat? Ugyan..... Apám A omegájában nagyobb bőven nagyobb a lábtér, mint ismerős egy-két éves S60-as volvójában. És ez nem márkakritika, inkább az új szelek új autóinak kritikája. (Habár szerintem elfogult vagyok) szerintem a H kivülről jól néz ki. de belül :) . okádás. csúnya, kopogós, diszonáns. a kis sárga kijelző teszi fel a pontot az Ire. C vectra szintén zenész. az új autók 99%a nem tetszik belülről. na jó egykét alfa igen, de már azok is futnak ki. olyanról 2005ben nem hallott egyik autógyár sem, hogy puha müanyag??? :blink: kopog minden mint az istennyila, még a prémium autókban is Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Anti mivel vuduztátok meg a kocsit, hogy beindult? pedig mennyi életképes ötlet volt a "kijutás a kanyaros mélygarázsból" mentőakcióhoz :blink: :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Miután végignéztünk 1 hét alatt mindent...computercser, kábelek, relék, AC, szikra, gyújtáselosztó, roto, stb...egyszer csak cseréltünk benne gyertyákat és pöcc röff beindult...ezt követte egy másfél órás krúzing a városban...:-) De hiányzott már...már csak utolsókat durrogja a c20xe, de nagyon fog hiányozni... :blink: bár remélem a psszt, majd pótolja... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Miután végignéztünk 1 hét alatt mindent...computercser, kábelek, relék, AC, szikra, gyújtáselosztó, roto, stb...egyszer csak cseréltünk benne gyertyákat és pöcc röff beindult...ezt követte egy másfél órás krúzing a városban...:-) De hiányzott már...már csak utolsókat durrogja a c20xe, de nagyon fog hiányozni... :blink: bár remélem a psszt, majd pótolja... :) add nekem és majd durroghatsz vele :lol: már csak utolsókat durrogja .... bár remélem a psszt, majd pótolja... :) ez nagyon durva....neked csak erre kell mi ? h durrogjon vagy psszt-eljen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 hát tegnap este is kimentünk az autópályára (Persze Németország azon részére ahol ez engedélyezett) és még 200-nál is iszonyatosakat durran...Sonique persze meg csak röhögött... :blink: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Kinek mi a véleménye a Z20LET-ről? Van valami gyakorlati tapasztalat? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Kinek mi a véleménye a Z20LET-ről? Van valami gyakorlati tapasztalat? :blink: Megy mint állat! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Lassú... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Ehhh....... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Ehhh....... :) Amúgy asszem Jokka autójában ilyen dohog.Sziszeg?Fütyül?Ilyesmi! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Engem nagyon meglepett amikor voszi Opc-jével gyorsultunk...Én tuti biztos voltam benne, hogy esélyem sincs, és hát nem így lett...de ettől függetlenül biztos jó moci, csak a c20let előnyére szól, hogy sokkal olcsóbban tuningolható, és nagyobb mértékben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Engem nagyon meglepett amikor voszi Opc-jével gyorsultunk...Én tuti biztos voltam benne, hogy esélyem sincs, és hát nem így lett...de ettől függetlenül biztos jó moci, csak a c20let előnyére szól, hogy sokkal olcsóbban tuningolható, és nagyobb mértékben... Ez szinte biztos.Amúgy meg Futó mester 1X azt mondta, hogy F Astrába, Z-s motorkódú mocit nem lehet ésszerű határokon belül belerakni.Tehát anyagilag nem jó 5let. http://totalcar.hu/magazin/technika/traffipax!1 Egy kis adalékinfó gyorshajtóknak! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Nekem van Quintezz XT7000-em. :blink: Jól müxik. Meg kell szokni a fals riasztásokat és akkor tuti. 50-es táblánál nyugodtan lehet 70-75-el menni :) Még lézer blokkoló kéne.Az nincs. Lehet építek egyet ha lesz kapcs rajz.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Azért talán nem a Z20LET hibája volt, hogy egyes és kettesben picit jobban gyorsult Atom kocsija. Nagy volt a súlykülönbség. Másnap ráálltam a HSI tehermérlegére (kg-ra kalibrált 2 tonna méréshatárig, 10 kg-ra 20 tonnáig), a kocsim nélkülem 1381 kg volt. Full-full extrás, ami ennyit számít (alapból 1290 kg a tömege). Hárman voltunk benne a gyorsuláson, ami további 2 mázsa. Nehéz a kocsim. A Z20LET így is hármastól sokkal jobban húzott, mint Atom kocsija. Ha a két motrot felcseréltük volna, akkor asszem az OPC csúnyábban elmaradt volna. Szóval, Z20LET = ZSÍR. Ehhez kapcsolódóan kérdésem: Mit szóltok a Mantzel tuninghoz? Azt írta nekem egy német skac, hogy az OPC tuningban az az isten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 tény, hogy nagyon szép az OPC, meg nem is rossz az a moci...azt is aláírom, hogy nehezebb, de akkor is turbós...ellenben a GSI vel ami szívó moci...és ott azért vannak különbségek... Na meg lóerőben is...az enyim pontosan 170.8 LE (ennyit mértünk) és 1140 kg, + én + Hernád mester 200 kg... Tehát 1340 kg vs majdnem 1600 kg tény hogy nem kevés a 240 kg különbség... 170 LE vs 200 LE kg/le árányok GSI: 7,88 Voszi: 8 - ezen is meglepődtem most... A nyomaték különbségről már ne is beszéljünk... GSi: 167 NM Voszi: 250 NM körül Na ezért álltam én értetlenül a történtek előtt... :) :D :blink: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts