Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Békásmegyeri elágazásnál a Shell kút után kifelé egy 100 méteren van egy 50-es tábla. Na oda beálltak, vagy hátrébb a kereszteződés túloldalára, de ezt a szakaszt nézik.

Így az 50 helyett 75 felett már nem olcsó móka.

Vagy estefelé a befelé jövőket nézegetik.

Link to comment
Megosztás:

Bejövő oldal: körforgalom előtt 60-40-30, majd a körforgalom után 60, és BPest tábla. Feloldás csak a békási kereszteződés után van. Itt a kedvencük a Californiaclassocs telepéről kivezető út.

Ahol még számítani lehet rá, az a régi szentendrei street, ami ugye végig 50

Egyre biztosabb vagyok benne, hogy le kéne venni a rendszámot...

Tegnap volt róla szó...

Jan. 1-től lesz jogszabály módosítás, miszerint ilyen esetekben azonnal forgalmi el...

Amennyiben szabálysértés esetén nem nyilatkozol a gépk. vezetőjéről, az egész balhét leverik az üzembentartón.

Utólag beépített Xenon miatt berendelhetnek KPM-vizsgára, stb.

Dec. 1-től kötelező tartozék a mellény a kocsiban... 2db

A fényképész autó oda parkol ahova akar, még tilosból is fényképezhet...

most ennyi jutott eszembe

Link to comment
Megosztás:

Tegnap volt róla szó...

Jan. 1-től lesz jogszabály módosítás, miszerint ilyen esetekben azonnal forgalmi el...

Amennyiben szabálysértés esetén nem nyilatkozol a gépk. vezetőjéről, az egész balhét leverik az üzembentartón.

Utólag beépített Xenon miatt berendelhetnek KPM-vizsgára, stb.

Dec. 1-től kötelező tartozék a mellény a kocsiban... 2db

A fényképész autó oda parkol ahova akar, még tilosból is fényképezhet...

most ennyi jutott eszembe

Zseniális...

Link to comment
Megosztás:

Akkor be kell szereznem nekem is a kukásmellényeket.ne mán. :lol:

qrva jó lesz. a sok pancser mindig az anyósülésre, vagy valami jól látható helyre teszi azt a sárga sz@rt, és ha 300méterről közeledő kocsiban, vagy út szélén állóban meglátom a világitó sárgát, mindig rámjön az ideg, még ha 50el megyek is... :lol:

Link to comment
Megosztás:

qrva jó lesz. a sok pancser mindig az anyósülésre, vagy valami jól látható helyre teszi azt a sárga sz@rt, és ha 300méterről közeledő kocsiban, vagy út szélén állóban meglátom a világitó sárgát, mindig rámjön az ideg, még ha 50el megyek is... :lol:

A legkirályabb, mikor kockaladában, az ülésre ráhajtogatva van!Az ám a királyság!:lol:

Link to comment
Megosztás:

ja, télleg :D

csak gsivel jársz ;) :D :D

hmmm...ki is hozta azt az autót klubközelbe? :D :D :D

mellesleg tényleg para az, hogy mindenki kukásmellényben jár...igy már minden fa mögött rendőrt látok

de amugy egy hasznos cucc

rendszám:

Most hallottam tv-ben, hogy szerdán és szombaton vmi fokozott ellenőrzés lesz a piás, betépett sofőrök és rendszámos verdák kiszűrésére

nemtom, hogy csak a mostani hétre vonatkozik e.....biztos gyüjtenek a fiuk a karácsonyi plusszpénzre :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tom emléxem én még arra, amikor az infónál tesztelted a GSI-t és miután mentél vele 50 métert kiszáltál, és megjegyezted, hogy ez neked így még sok... :lol:

...bár azóta eltelt már lassan egy év... :lol:

Heheh.. a régi szép idők.. miket versenyezgettünk akkor.. és milyen meglepiket okoztam... ;)

Sirály volt.. szegény paripa.. amortizálódott is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is jókat derülök, mikor v.ki bepróbálkozik a lámpánál a GSI-nél.CSúúúúnya pofáraesések szoktak lenni.Na jó, egy bömbivel nem állok neki, vagy oudival, de a "kisblokkosokat" azért igen jóól ott lehet hagyni a C20NE-vel is.Pedig a moci szvsz már nincs annyira elemében, de mégis, ha odalépek neki, akkor piszokul megy, és még pörgetni sem kell!Szeretem ezt a GSI-t.

Jah, és ha padlózom, akkor lazán mutatja a BC a 28.6-ot! :D

Háát NE-t nem vezettem, csak a saját XE paripámat, és hidd el, nagyon sok "nagy autót" oda lehet verni.. pláne lámpától lámpáig.. csak jól kell elindúlni. A LE/Kg arány piszok sokat jelent. Vertem én már el olyan autókat, amikról álmodni se mertem h elpicsikézem.. (pont audik,bömösök, vagy mazda rx pl. ez utóbbi mondjuk fura, mert bőven 200 LE fölött van..)

Nemrég pl. egy OFF Ford Mondeo ellen mentem. V6 elvileg asszem 230 paci... igaz, h trutyi úton, úgyhogy hatványozva volt a vezetés, de kapott is a kiscsákó bő 2 autót.. aztán mondja, maradsz még egy darabig? visszajövök egy a tieddel kb. egy kaliberü autóval.. mondom ok. erre visszajött... egy OFF subaru forester xt-vel. amit tudni kell. 2500 turbós boxer motor 230 paci.. ez még nem is lenne durva.. de ami ebben a trutyi időben a lényeg volt, hogy 4x4!! méghogy egy kaliber :D ugy állvahagyott mint a kaki.. egy sec.re surrogott a kereke, aztán leült mint a ... és már csak azt láttam h megy mint a veszett, nekem meg pörög a kerekem miközben szinte egy helyben állok.. gonosz... :D

Aztán legutóbb meg egy OFF fiat mareával akadtam össze.. már többször láttam itt kis "honomban" de eddig még mindig csak elviharzott. durván ültetett, hangos verda. Ő lenne az jókat mentünk.. nem maradt le csak néha.. nem bántam meg, hogy annó nem OFF HGT-t vettem :D

Na de ez egy kaliber kb.

én most gondolkoztam el, hogy kell-e nekem gyors kocsi...

tegnap sarcoltam a rendőröknek 20 ropit ;) :D

ráadásul nem is a corsával mértek be, hanem egy kisbusszal anno :lol:

Mennyivel fotóztak? és téged Tom? Én igy belegondolva, k.va mázlis vok. hányszor de hányszor száguldoztunk a városban 140-160-nal(pl gsi suhanás :D ) 2/a-n meg 220al, de eddig mindig megusztam.. paráztam is párszor... :lol:

ui: de azért alapvetően nem ennyivel járkálok :D :D

Balázs!

Van erröl valami hivatalos iromány?

Jaja.. ez engem is érdekelne.. mondjuk nem mintha eddig nem oda álltak volna ahova akartak...

A nyilatkozatról én is hallottam egy mendemondát.

mellény.. érdekes... mondjuk egy már van :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is megszoktam lepődni hogy milyen autókat lehet odaverni a gsivel.Azért azt ne felejtsük el hogy erős a motor és könnyü az autó míg pl a mazda rx8 nehéz és a 231LE-ös változat is csak 211Nm nyomatékkal bír.(én vezettem rx8at és nem voltam töle elájulva).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.