Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

és akkor melyik cég is lesz most a befutó :lol: ?

az EDS nél van a 360Nm es valtozat és ök le is irtak hogy a 400Nm hez sport kupplung kell mert egyébként elcsuszik

Phase II.-nél szerelik a sportkuplungot, mindhárom cégnél, azt kell választani, mostmár teljesen kikristályosodott a puha agyvelőmben... :-)

Márciusban duráljuk neki magunkat, addig még gondolkodom, kivel kéne csináltatni.

Van esetleg valami emberke ismerősöd, akivel lehetne beszélni, és nem harmadkézből ad infót, hanem ő maga csinálja, vagy csináltatta meg a gépét? Az jóóóó lenne ám!

A Lexmaul-nál ez megoldott, ott pl. épp csinálják a 350LE-s Calibrát, meg megadott egy Phase I.-esre módosított Coupe Turbo-st is. Azonkívül volt itt egy "Sanyiqua" nevű user, aki rendesen el lett üldözve, noha a szerencsétlen csak leírta, hogy Phase I.-esre szervezkedték át a Z20LET-es Coupe-ját. Estleg ő vele is össze lehetne jönni, mert hát neki is van tapasztalata. Őt esetleg ha ismeri vki... (Lásd téma: Chip tuning, hozzászóló "Sanyiqua", dátum: Csüt. 30 Jún., 2005 9:47 am.)

Link to comment
Megosztás:

kizárt :lol:

lemérted? én 8,6ot mértem vele 5e km alatt ;)

de a fogyasztás a legkisebb dolog

a calimat sírom vissza néhanapján :lol:

Nálam akkor fogyasztott ennyit amikor megvettem tőled most kb a dupláját.Van valami baja. :lol: .Azért elmagyarázhatnád mivel jobb a calibra a C20ne motoron kivűl?

Link to comment
Megosztás:

Talán nem kéne mindig padlógázon járni...mondom én... :lol: :lol: :lol:

Hőmérséklet jeladóra tippelünk folyamatosan villágít a check engine lámpa de hibás kódót villogtatunk ki.Az alapjárati fogyim bc szerint 1.7l ami elég sok.Az átlag 16-17L között mozog.Lehet ezért megy ilyen jól

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.