Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
hidegen inditottuk a motort, hidrotőke hang, ami bemelegedés után is ugyanúgy megmaradt. sajna. azt mondta, hogy ez nem számit, és hogy viszonylag olcsó megjavitani.

Hát, ja, persze azt nem mondta hozzá, hogy az árából kapsz egy bontott c20xe motort :(

Elküldve
Szerintem most már nem olyan lusta,és a lambda szonda csere után egész jól megy de ez igazán akkor derülne ki ha egy gsivel gyorsulnék. :(

Valszeg nem az, de két gyereküléssel a hátsó traktusban, tán értehető, hogy az volt :wink:

Elküldve
Ja, mégvalami: megbízható ember állította, hogy amíg hidegen van némi hangja, de melegen nincs, addig nyugodtan használd.

Meg azt is, hogy megfelelő olajjal hajtva a kocsit maguktól nem b@szódnak el.

Én is így toom, én hagyom addig járatni alpjáraton míg el nem halkul.

Amióta meg vettem bele slick 50 adalékot azóta még hidegbe sem csinálja "kop kop kop" :( :D :D

Elküldve

Én is így toom, én hagyom addig járatni alpjáraton míg el nem halkul.

Amióta meg vettem bele slick 50 adalékot azóta még hidegbe sem csinálja "kop kop kop" :( :D :D

Én azt hallottam, hogy sokkal jobb neki, ha aktívan (nem állatmód!!! nagy különbség :D ) használva melegíted. Jó lenne tudni, melyik az igaz, s miért.

Elküldve

Tegnap délután kocsikáztam anyukával hazafelé a városban.Egyenlőre a Corsával.Ien boldog állapotban, mert kiderült, hogy a második gyerkőcöm is lány lesz, és éppen a 4D-s UH-ról jöttünk.Az meg ugye olyan, mint a mozizás!Szóval eléggé feldobott voltam, és örömömet tetézte, hogy egy GSI-s collega előttem ment.Széph GSI16V felirattal a sejhaján.Kicsit bizonytalannak látszott, valszeg nem idevalósdi volt.Én persze végig a háta megest, és ahol lehetett, illedelmesen beengedtem magam elé.Mondjuk nem igazán akaródzott megköszönni neki, de sem'baj.Valszeg viszont jópáran anyázhattak, mert azokat biz' nem engedtem be.Soroljanak be szépen mögénk! :(

Elküldve

Hidrótőke. Szomorú dolog :D Én rühellem mert gagyi egy dolog :D Sajnos ha jó olajjal használja is az ember tönkremegy ugyanis a csattogó hangot nem az "eltömődött" furat okozza hanem a hidrótőke közepe képes a köppenyben mozogni. (kopás miatt) Mikor a közepe hozzáverődik a köppenyhez akkor hallható a csattogó, ciripelő hang. Ha szétszedsz 1 tőkét és picit megkocogtatod kiesik a közepe :( Kuka :D Lehet látni a belső peremén a fényes köralaku kopást ahova a belső rész verődik.

Ritka esetekben szokot a belső rész tönkremenni ahol egy rugós,golyós szelep van és elengedi a nyomást ez még melegen is elég riasztóan csattog. :?

Szerintem..........

Elküldve

attól tartok több pöcsölés ezt egyenként nézegetni, nyomogatni várni, hogy melyik visszarakott fog leghamarabb megpusztulni és ujra csattogni :?

majd veszek egy nagy levegőt és valszeg csere lesz valamikor....lehet jó nagy levegőt kell vennem :( :D

Elküldve

Hallottam olyanról is hogy rémítgessem a jónépet tőke csere után pár 100km után ismét valami ciripelő hangja volt a cuccnak. Állítólag akkor következik a hengerfej csere. :(

Elküldve
Igen van ilyen, mert nem csak a tőke maga tud kikopni belül, hanem kívűlről is... :-) és ott is elengedheti az olajat.. :-)

tehát hiába cseréled mert nem csak a tőke a hibás a csattogásban...okés....teendő??

Elküldve
ahogy látom fehérgsi cartárs megint árulja az autóját....nemnagyon tudja, hogy mit is szeretne....megszavazzuk neki a "tiszteletbeli bazs" címet?  :P  :D

ja, tudom már mért lapoztam át ezt a hirdetést :D

"Kítűnnő fogyasztás 6,5-9 liter-ig" az olyanat amibe valami vakitás van, nem szeressem :twisted: 6,5felet a c14nz-vel nem sikerült még produkálnom csak 1*, nem hogy GSI 16v 6,5fele kajál. muhaha, még a 9 is finomkodós tempó :P

másik kedvenc hirdetésem: "...kitünő motor, 14.5es kompresszio..." gyárilag nem 10 körül van? :roll:

Elküldve

A kompressió az gyárilag 15 bar alatt van picivel... c20xe esetében!

amire te gondolsz és tíz körül van az a sűrítési arány... :-)

Ezt nagyon sokan összekeverik, mert angolul hasonló...

Elküldve

igen a 6,5 az tényleg meredek adat, kb 5.ben 80-90el, mozdulatlan jobblábbal :P

de a 9 liter azért kihozható, nekem a legutóbbi fogyim vmi 9,8 körül járt, amiben volt sok város, dugók, tökölés, meg 280km pálya 150-170 között szépen kihuzatva :D

mellesleg az az auto debreceni (vagy hajduszoboszlo?) vagy valamerre arra :D

Elküldve

és azt a 6.5t is csak a bc írja ki :idea: közben 7- shimán lecsúszik... én olyan 10 körül járkálok vele irisz 8.7 és 9.1 között viszi mindig....

Elküldve
Hallottam olyanról is hogy rémítgessem a jónépet tőke csere után pár 100km után ismét valami ciripelő hangja volt a cuccnak. Állítólag akkor következik a hengerfej csere. :D

Azért szerintem ennyire nem szar kocsikon járunk, ahhoz túl sok van belőle és túl jól megy :wink: :P.

Azért kell normálisan olajozni, hogy ne kopjon ki. És kezdettől kell normálisan olajozni...

Elküldve
és azt a 6.5t is csak a bc írja ki :idea: közben 7- shimán lecsúszik... én olyan 10 körül járkálok vele irisz 8.7 és 9.1 között viszi mindig....

Nekem azt mondta vki hozzáértő (Uhuhu?), hogy a bc az uccsó 20 km-t méri, szóval ne nagyon hasonlítgassuk tankolástól-tankolásig....

Elküldve

Nekem azt mondta vki hozzáértő (Uhuhu?), hogy a bc az uccsó 20 km-t méri, szóval ne nagyon hasonlítgassuk tankolástól-tankolásig....

hát az elég vicces lenne, ha a boardcomp csak az utsó 20kmt mérné átlagfogyasztás cimszó alatt, főleg autopályán lenne hihetetlen. azért ez is német autó, ott meg nem 20km az átlagtáv :P

amit tegnap néztam GSIt, azon 10lityót mutatott a comp.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.