Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Itt biztos tud valaki tanácsot adni a problémámra.

Szóval hidegebb reggeli indításkor a motor alapjárata ingadozik, valamikor kicsit valamikor rendesen odaküldi 2000 körül. Ez a probi tavaj télen jelentkezett, de tavasszal kitakarítottam az alapjárati motrot de hiba nem szünt meg. Nyáron reggel amikor melegebb van a hiba nem jelentkezik, ja és akkor se ha meleg a motor. Meleg motornál az alapjáratom és a pill. fogyi tökéletes.

Próbáljam meg kivillogtatni amikor a hibát csinálja?

Amikor szerelőnél lett hagyva a éjszakára és reggel indított akkor a hiba nem lépett fel pedig direkt rá lett rakva computerra.

Azt mondta lehet, hogy gyujtás elosztó párásodik, lehetséges?

Vagy hőfok érzékelő szenzor?

Előre is köszi a válaszokat, ha lesz.:oops:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg Wolfi nem is rossz 5let!

Chaba neked olajszintjelző kell? Mert m1ek akatraceért és lehet lesz akkor Lhozom neked ha kő'

Loree ilyen nekem is volt... mármint alapjárat ingadozásom. Végignéztem légtömegmérő OK, lambda OK, alapjárati tisztít, légszürő OK és úgy néz ki nálam kipuffsortömítés okozta ugyanis rendesen kifújt mellette anno. Ugye akkor lamba fos jelet kap és máris kész a móka....

Sőt csinált olyat is h ha nem adtam neki hidegen gázt shimán leállt....

Link to comment
Megosztás:

Tényleg Wolfi nem is rossz 5let!

Chaba neked olajszintjelző kell? Mert m1ek akatraceért és lehet lesz akkor Lhozom neked ha kő'

Loree ilyen nekem is volt... mármint alapjárat ingadozásom. Végignéztem légtömegmérő OK, lambda OK, alapjárati tisztít, légszürő OK és úgy néz ki nálam kipuffsortömítés okozta ugyanis rendesen kifújt mellette anno. Ugye akkor lamba fos jelet kap és máris kész a móka....

Sőt csinált olyat is h ha nem adtam neki hidegen gázt shimán leállt....

Igen nekem is szokott ritkán leállni utána újra indít és jó.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg Wolfi nem is rossz 5let!

Chaba neked olajszintjelző kell? Mert m1ek akatraceért és lehet lesz akkor Lhozom neked ha kő'

Loree ilyen nekem is volt... mármint alapjárat ingadozásom. Végignéztem légtömegmérő OK, lambda OK, alapjárati tisztít, légszürő OK és úgy néz ki nálam kipuffsortömítés okozta ugyanis rendesen kifújt mellette anno. Ugye akkor lamba fos jelet kap és máris kész a móka....

Sőt csinált olyat is h ha nem adtam neki hidegen gázt shimán leállt....

Asszem megvizslatom hamartosan a kipuff, és szívóoldali tömítéseket. :roll:

Link to comment
Megosztás:

Chaba neked olajszintjelző kell? Mert m1ek akatraceért és lehet lesz akkor Lhozom neked ha kő'

nálam kipuffsortömítés okozta ugyanis rendesen kifújt mellette anno. Ugye akkor lamba fos jelet kap és máris kész a móka....

Sőt csinált olyat is h ha nem adtam neki hidegen gázt shimán leállt....

Nekem is ezt csinálja mostanában. Leáll indítás után.

De abban is biztos vagyok, hogy kifúj vhol mert hallani. Méghozzá vhol elől. Úgyhogy valszeg nekem is ez lesz a problem. Légtömegmérő nem lehet mert 1-1.5 éve raktam bele vadi újat. De már megnéztük Géppel és jók az adatai, Lambda szintén elfogadható volt.

So ich Muß Auspuff Reparieren!

Aztec:

az olajszintjeladó érdekel, csak mielött elhozod tudnom kéne a mihogymennyit... hogy legyen? adjak mobáljt püben és dobsz 1 susmust vagy csörögsz ha tudod?

Link to comment
Megosztás:

Chaba ahogy mondod dobj vmi kontaktot! vagy megkéred Wolfit h beszéljen a sráccal, mert nekem a 7en nagyon no time 4 it. Így is péntek lesz belőle mire az ő cuccát Lhozom, mert elötte suxxx. WW ha beszélsz emberünkkel mondd meg embernek h péntek du mejek a cuccokért :wink: Pénteken melóból rohanok futóműveshez utána mennék ki a sráchoz.

Link to comment
Megosztás:

nekem pont van egy GSi hátsó tárcsám (Norrbit) és Ferrodo betétem hozzá :D

zsír új mind

mivel eladtam a GSi-t, nekem már nem kell, de mondjuk 30ért a tiéd lehet (vagy visszaadom anyámnak :( )

a gyári tárcsa nem hűtött, belül van ugye egy kis dob, ami a kézifék, és 260 a külső átmérője

Link to comment
Megosztás:

Wolfi ajánlott!

Alapjárati moci ha elpiszkolodik anevéből fakkadóan alapjárati gondokat hozhat a házhoz :wink:

Már egy bő féktisztítós mosást kapott a gyöngyöm, de sztem még1 hátra van!Amúgy hívtam az arcot, de nem vette fel.Mint ahogy te sem.Sem'baj, holnap újra próba, aztán meglátjuk.

Azért a biztonság kevéért lövök neki egy mailt is.Azért vizslasd már meg majd azt a féltengelyt légyszi, mert egy Xar már van a háznál! :(

A többivel elvileg nem lehet gond. :roll:

Link to comment
Megosztás:

Ma olvastam egy tesztet az Autopiac eheti számában a GSI-ről.A MI GSI-nkről.Hát mit ne mondjak.Már megint egy kitűnő 1.8 16V-s verdát teszteltek, az ECo mocik jellegzetes hibáinak felhántorgatásával.Mi lenne, ha végre egy normális autót választanának tesztalanynak?Mert nálam a GSI 2.0-nál kezdődik.Elnézést az 1.8-asoktól.Sza ha reális képet akarnának kapni, akkor király lenne, ha végre ilyet keresnének.Szerintem.

Jaja.. pont ma olvastam én is...

Ha meg a tuning sztereót lapozgatod, abban is feltünik egy ismerős gép... a jobbik fajtából :wink:

Link to comment
Megosztás:

Chaba ha luk lenne e kipufogódon, az meghallanád :( Mármint a leömlőn.

Én is most szögletem be. Nagggyoon zetor volt a kicsike. 8)

Nem hiszem, hogy luk van rajta, inkább olyan mintha valami illesztésnél fujna. Tudom milyen hangja van ha lukas ott elöl:)) Régebben volt 1 GT Astrám és abba tettünk 1 új lambdát de rosszul lett betekerve, talán egyáltalán nem lett betekerve és kiesett:)) Na azt a hangot képzeld el:) az úgy nem kis luk volt!:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.